Oeh!! Goede ei tips!! Eten we bijna nooit namelijk. Toevallig vanavond bij de zoete nasi en vond ze volgens mij wel lekker.
@Ei tip: layla eet eieren bij t leven, die kan gerust elke dag een ei eten maar wil t liefste een omelet of gebakken ei op dr boterham. Bij dani krijg ik t er met geen mogelijkheid in...
hoi en doei! bij mn ouders geweest.. daar gegeten.. inmiddels liggen ze beide diep in slaap.. zijn erachter gekomen dat Elise beter slaapt in een ledikant of campingbedje dus die gaat vanaf morgen alle slaapjes in haar ledikant.. nu ligt ze in de kinderwagen maar na de laatste fles straks bij lenn op de kamer.. nu bankhangen met een kruik.. man hoeft morgenvroeg om 6uur pas op de zaak te zijn dus even een nacht extra samen.. vind het soms best zwaar en hoewel ik het prima red alleen is dit wel even lekker.. zou niet anders willen trouwens hoor kan enorm genieten tussen alle luiers en driftbuien door
@ roeltje; Ik vind het echt super hoe je het doet en redt zo, maar het lijkt me ook zeker zwaar. Wat goed dat Elise zo lekker in haar ledikant slaapt.
Dit doet mij eraan demkem dat Ferdy ooit eens dacht slim te zijn door tomaten met de eiersnijder te snijden.... Resultaat: Einde eiersnijder...zucht mannen...
Roeltje Het is ook best zwaar alleen. Hoe mooi het ook allemaal is. Je mag best af en toe even klagen hoor. Wij zijn altijd samen en nog vind ik het best eens zwaar. Dre Sneu voor die dikke kindjes he? Denk dan ook altijd: Ga met dat kind buiten spelen ofzo! Suus Tuurlijk mag je mee volgende keer! Gezellig! Moet je wel tegen mijn broer en zijn vrienden kunnen hoor... Ga ik ook altijd mee carnavallen. Gouwe gasten, wel 10 jaar ouder dan ik.
Roeltje ook ik Vind't super knap hoe je't doet alleen!! Heb ik echt bewondering voor. Als ik dan kijk hoe ik zo loop te twijfelen en doen nu denk ik soms wat ben ik toch'n muts en hoef 't dan niet eens grotendeels alleen doen!! HIER Ging't net toch ff minder... Na 1uur proberen in slaap krijgen waarvan de eerste 20 goed leken te gaan (stil met beetje gejengel dus na meer dan 5 min er heen geweest. ) er toch uit geplukt... Met pink in mond gewiegd en na 15min sliep hij en in bed sliep hij zeker 45min verder... Niet echt consequent maar goed... Vond't wel ff genoeg... Ws na de voeding toch te lang gewacht met in bed leggen. Hij sliep half maar werd na'n tijdje wat wakkerder en toen na'n paar gaapjes pas bed in. Gunde hem ff papa tijd... Dus volgende keer toch maar weer doen...
Oh, er is echt iets mis met mij. Ik kan me dus nu al verheugen op het feit dat ik aankomende vakantie weer Benetton kleertjes kan shoppen voor de kids...what's wrong with me? hahaha
Oh!! Wel minder gespuug vandaag!! En toch meer gedronken want wel toetje!! En minder gehuil!! COLLO leuk toch dat je zo'n vast clubje hebt? Leeftijd Maakt dan niet uit lijkt me.
collo haha!! Ach ze groeien ook als kool he ik heb bij hema leuk spijkerbroekje gezien. Heet boyfriend maar is dus voor meisjes. Ga ik mooi bestellen!!
joyce hier is dat ook zo.. als ik te lang wacht om haar naar bed te brengen kan ik de rest van de 4uur heen en weer lopen. dan slaapt ze enorm slecht.. puzzelen he.. ook al is het de tweede.. fijn dat hij minder gespuugd heeft Collo haha jij met je shoppen.. heb er zelf een vreselijke hekel aan dus begrijpen zal ik het niet oooh maar ik klaag niet hoor.. alleen wat puzzelen af en toe..
Roeltje ja, je denkt best veel te weten want is de 2de maar nee hoor haha... Das in die 2jaar redelijk vervaagd plus dat't een ander kindje is.. Ben benieuwd of ik te vroeg heb gejuicht met't spugen. Maar goed dat zien we vanzelf
joyce en? nog gespuugd vannacht? hier om 3 uur voor een fles en daarna kw voor 7.. lenn sliep zelfs nog.. wel even wakker geweest maar zijn allemaal behoorlijk uitgerust.. heerlijk.. lenn zit aan het ontbijt en elise krijgt nu een fles.. zo beide aankleden en lenn wegbrengen.. even flink in huis bezig vandaag
een beetje maar niet noemenswaardig. Kijk spugen mag van mij best een beetje maar vond't wel erg veel laatst. Nu is't soms een mondje? Nou prima hier van 22 tot 3 tot 6 dus ook tevreden ligt er net weer in en ik eventj hoorde al'n klein meisje met vlagen kletsen dus ben benieuwd of ik nog heel even kan gaan liggen... Fijn trouwens dat elise't zo goed doet..
hihi een hele verademing vergeleken met Lenn Dat was de eerste weken een beetje een zorgenkindje.. Fijn dat hij weinig gespuugd heeft.. hier is het ook steeds een mondje terug hoor na een fles.. Zolang het niet een halve fles is valt het mee.. Hopelijk houdt Yoeri het zo
ja precies!! En kreeg hier soms't idee dat't bijna alles was wat hij gedronken had. Denk nu dat de toetjesloze dag ervoor zorgen dat hij honger had, Boos werd en daardoor alles omhoog duwde... En Gister was hij op't uurtje 's avonds na vrij ontspannen dus dat zal ook schelen!! Moet wel zeggen als ik dan minder kolf of hij doet zo als Gisteravond dat ik dan toch onzeker word over de bv en of't genoeg is... Had die voeding ervoor gekolfd omdat hij flesje kreeg en tja de keren na't kolven lijken vd bestaan uit langer drinken. Stom die twijfels want voorraad opbouwen gaat goed, maar toch.. Ach zal ws zo blijven tot ik met de bv stop en mag al blij zijn dat't gewoon loopt
Snap wel dat je er onzeker van wordt hoor.. Is ook logisch, het blijft een feit dat je niet ziet wat er in gaat.. Heb je niet een inloopspreekuur van het CB? Dat je binnen kan lopen om te meten en wegen? Anders daar even langs gaan en zien hoe hij gegroeid is? Denk dat je er wel vanuit kan gaan dat het goed loopt hoor, anders was hij verder vast niet zo tevreden..Achteraf gezien was Elise dus heel onrustig.. Alleen wisten we niet waardoor.. Ja, nu wel lnatuurlijk, kind had gewoon honger Maar die was heel suf, sliep alleen maar en kwam nooit zelf voor een voeding (geen energie).. 's Avonds alleen maar huilen en onrustig zijn.. tig keer aangelegd willen worden etc... Zit vast wel goed joh
Goedemorgen! Hier bijna onderweg naar boodschappen ikea en CB, en voor 12 u weer thuis dus we gaan even vaart maken
Uk2 helaas wat onrustiger vannacht. Uit schema komt nog niks hoor, dat hou ik veel te kort bij. Het leek dus een stuk beter te gaan op de pepti, tot vannacht.... Stomme is dat ik dus za begonnen ben met bijvoeden (tegen gevoel, maar arts zei dat het niet uitmaakte en uk2 wil zo graag eten). Nu dus beetje twijfel of dat wel handig is geweest of dat we beter nog even hadden kunnen wachten. We wachten gewoon even af hoe het gaat. Ik weet dat de kans groot is dat we er toch nooit achterkomen en miss waait het ook wel weer voorbij...Uk2 is vandaagop kdv, de ultieme test.... @joyce: Mag ik nog 1 tip geven (was voor ons een hele belangrijke!!)? Probeer Yoeri niet teveel te verklaren. Je kan jezelf dan helemaal gek denken. Baby's zijn totaal onverklaarbare, rare wezens met bizarre drijfveren. Ik zeg niet dat je een symptoom (zoals spugen, onrustig of weet ik niet wat) niet moet aanpakken. Als Yoeri ergens last van heeft en jij hebt truukjes om hier wat aan te doen, vooral doen! Alleen laat het 'waarom' een beetje los... Je komt er bij baby's bijna nooit achter (alleen reflux en kma wordt ooit vastgesteld, de rest blijft altijd in het vage hangen) wat het was en het meeste is gelukkig maar tijdelijk. Zeg niet dat het makkelijk is hoor. Wij hebben bij uk2 ook weer flink gepiekert in het begin (reflux en weet ik niet wat). Alleen probeer af en toe even afstand te doen van het waarom en te focussen op symptomen. Heeft hij er erge last van? Dan vooral aanpakken. Zo niet, is de vraag of je het voor nu niet beter even kan accepteren... Hopelijk snap je wat ik bedoel, vind dit soort dingen lastig over te brengen via een toetsenbord....
Nabrander voor Joyce: Verder zijn baby's echt het onrustigst tussen de 6 en 10 weken. Dus accepteer dat sommige dingen horen bij het baby zijn. En nee, hiermee probeer ik geen dingen te bagatelliseren!! Dus als Yoeri last heeft, aanpakken die handel. Maar heeft hij geen last, dan hoort het misschien gewoon bij Yoeri nu. En dat 'nu' is bij baby's heel betrekkelijk... Kan 1 dag zijn of 1 maand. Voor die onrust en het lastige slapen zou ik de tips van Doortje proberen en het boekje van RIa Blom lezen (kan je hier zo komen halen!!). In dat boekje wordt echt veel uitgelegd over baby's en slaappatronen en ritmes. Je kan er vervolgens zelf uitpikken wat jou aanspreekt. Echt een aanrader, al is het maar voor een stukje inzicht in baby's!! Heb het boekje zowel bij uk1 als uk2 meerdere keren gelezen.