Ja he, dat dacht ik ook altijd maar dat kan hier dus maar zo een half jaar duren . (lampje gaat branden als je te veel kracht zet) Bij die opzetborstels zit zo'n klein oogje aan de zijkant, ik krijg dus helemaal de gruwels van het idee hoe smerig dat kan worden daarbinnen. Ok , toch maf
nou opzich niet maf dan... als je er zo lang mee doet dan is reinigen wel een heel slim idee ipv maf! nou ik ga zo weer naar t ziekenhuis.... tot strakjes
Dan kun je volgens mij best de onderkant in de bleek zetten en het borsteltje in dat spul wat je nu gebruikt.
@riti: Niet over nadenken! Dan is alles vies.... Heb je je vaatwasser al eens van binnen bekeken? Of achter de bank? Of de dakgoot? Of de kattenbak? Of de binnenkant van de wasmachine? Of een eeuwenoud nagelschaartje? Of de vuilnisbak? Of onze dyson kruimeldief? Of onder een bloempot in de tuin? Of in bad met 2 pissende kinderen? Ok, al die dingen stop je niet voor niks niet in je mond. Daar zou je een punt hebben... Kom ik terug op mijn eerste zin: Niet over nadenken! En nu weten jullie meteen wat onze werker altijd over slaat....
zooooo, alsof er een bom ontplof is hier!!! Eerst maar eens een kopje koffie voordat ik aan opruimen begin... Het sprongetje van Stan wordt steeds erger! Hij heeft er zelf behoorlijk last van, dus erg sneu... Weinig slapen, weinig snappen, veel knuffelen
En een pisbadje is nog het minst erge... Als ik pech hebt zet er 1 het op een poepen... Zo gezellig altijd ons badritueel
@ panos; hahaha op de dyson na heb ik al die plekken van dichtbij bekeken inderdaad . En ik ben dus geen poets, doe liever wat anders. Maar het is wel grappig ja die dingen, goed voor je weerstand ook .
@riti: Mijn vriend heeft toevallig gister de dyson opvang bak schoongemaakt. Vind dat ook zo dom gemaakt.... Doorzichtig! Das toch stom...? Sommige dingen (zoals uiteengereten spinnelijkjes en beschimmelde etenswaren) hoef ik echt niet de hele tijd tegen aan te kijken. Wil dat ding nu maar beplakken met zwarte tape ofzo. @doortje: Arme stan! Hopelijk istie snel weer klaar mn zn sprongetje! Hoest verder bij jullie?
Hoiiii Ik zie dat ik tussen het schoonmaken binnen kom vallen Is dat ff mooi want ik ben ook al lekker bezig geweest zojuist. De ochtend begon gelijk al hectisch, ik had mijn werktelefoon nog niet aangezet en werd dus thuis opgebeld met de vraag of ik wat mensen extra erbij kon doen..prima maar dan moet ik daar wel de ruimte voor hebben qua planning. Tsss dat snappen ze dan niet ofzo, ze weten de namen maar ze weten dus absoluut niet wat de cliënten voor zorg nodig hebben...met wat hulp van mij hebben we er toch een passend rijtje van kunnen maken. Uiteindelijk om 11.45 klaar en hup naar huis, daar wachtte alweer een berg was op mij. Luca's bed en die van ons zijn weer verschoond en de 1e was draait alweer. Keuken + aanrecht gesopt en overal hangen weer schone frissen handdoeken Ons akkoord hebben we helaas nog steeds niet, zitten nu te wachten op het 2e akkoord...de 1e is er al wel en de 2e zou afgelopen zaterdag gedaan worden. Bah wat een spanning dus ik blijf maar bezig om me niet op die telefoon/mail te richten.. Het weekend bij mijn ouders geweest, niet veel bijzonders dus moet er echt zelf wat van maken met het gezin. Zaterdag dus ff het dorp in gelopen en nieuwe schoenen voor Beau en Luca gekocht..luca maat 19 en Beau maat 23. Beau was helemaal trots op zijn nieuwe schoenen/laarzen.
Hihi leuke discussie!! Hier ook weg als de haren uit elkaar gaan staan. En chicken vraag me af hoe je dat tegelijkertijd wilt doen. En vind ook dat je panos maar ff moet verblijden met je poets drang!! Is alweer lang geleden dat we hebben gedate!! Oh en cb is hier trouwens erg fijn. Volgende maand er met allebei naar toe. Hadden voor Lianne'n vragenlijst0voor de 24maanden afspraak gekregen. Wel handig. Eigenlijk moest ze al eerder maar toen was Yoeri er net dus nu combi afspraak. Hier word Lianne ook vaak ouder geschat dan ze is. Op zich praat ze ook wel goed, met leuke versprekingen. Maar of't nou meer is dan normaal weet ik niet... Soms denk ik ja en soms denk ik nee.
haha, leuk poetsgeneuzel ik ga maar eens wat doen, tot vanavond! *hoopt vurig dat Stan nog even blijft slapen*
Ga zo spullen verzamelen en richting Rotterdam. Ga borrelen/hapje eten met mijn nichtje. Zin in! Alleen dat rijden is me zo tegen gaan staan sinds ik in Eindhoven wonen. Altijd weer dat takke-eind in de auto voor een paar uurtjes gezelligheid. Zeker sinds we kids hebben en de tijd en energie nog schaarser is, vind ik het best pittig. ZOu best kunnen wennen aan die malloten hier als het maar niet zo ver was van Rotterdam...