@Joyce; Ik was er wel maar ff niet bereid om op zp te gaan @Doortje; Tot vanavond, hopelijk slaapt Stan nog even! Ik ga boodschappen doen, tot later!
Wordt nu heel erg nieuwsgierig naar geweldige broeken van de hema . Vind het echt sneu, Maura trekt met gemak al haar peuter-registers open bij Dennis. En het is toch niet zo dat hij er weinig is of weinig doet met haar of zo, ze stelt hem vreselijk op de proef, meer dan mij is onze indruk. Het heeft ook geen zin het dan uit handen te geven en dat wil hij ook niet maar zie hem er soms moedeloos van worden. @ Panos; jammer hoor als je 'honk' zo ver bij je vandaan ligt. Wel heel leuk dat je gaat, kost even wat moeite maar het levert ook weer wat op, gezellig!
@hema broek: Ikke is ook nieuwsgierig!! @riti: Heel herkenbaar! Uk1 is bij mij een mak schaap en bij stephan vaak wat minder. Wat meer tegenstribbelen, gillen. En ook hier doet Stephan veel van de zorgtaken (dinsdag papadag en al mijn uitjes ). Mijn theorie is dat ik meer met haar praat waardoor het voor uk1 altijd duidelijk is wat we er gaat gebeuren en wat ik van haar verwacht. En als ze iets wil dan bevestig ik altijd even het begrepen te hebben. Ze krijgt dan echt niet altijd haar zin, maar ik laat wel weten dat ik haar gehoord heb. Stephan praat minder en gaat vaak stoicijns door waardoor uk1 haar 'standpunt' blijft herhalen. En na 10x wordt het dan vaak gillen... Ik moet dan echt mn best doen me er niet de hele tijd mee te bemoeien....
@ Panos; hihi wat je schrijft is ook wel herkenbaar, krijg ook gelijk een bruggetje in beeld van mijn communicatie-strubbelingen die ik soms met Dennis heb. Zou me niets verbazen als jullie die ook hebben af en toe . Heb ook wel het idee dat het hem veel meer raakt, en dat dat averechts werkt op zo'n moment. Hij zegt dan ook, 'weet niet wat ik fout doe' en volgens mij is aan je zelf twijfelen nu nèt dat laatste beetje munitie wat de boze peuter nodig heeft om nog even door te zetten. En daar is de monteur, joepie.
Broek: HEMA) Ff snel achter pc, uk2 in wandelwagen gelegd, ga zo met lianne naar de winkel en om nou binnen 30 min over te leggen leek me slecht plan en lianne is wakker aan het worden. (wc papier is op...) moest alleen nog wat bestellingen afronden en meteen ff wat spam
@ Joyce; zie mijn laatst bezochte hemasite, geen broek . Jeetje wat wordt Yourie al groot zeg, vind hem ook erg op Lianne lijken.
@riti: Stephan en ik communicatie strubbelingen.....? Hoe kom je erbij ... @joyce: Mooie spam! Leuk shirtje btw
Joyce Mooi ventje Panos Veel plezier! Dees aaaah balen dat het nog niet binnen is.. Spannend he Komt vast goed.. Wat is iedereen druk bezig met poetsen Loop ik een keer achter haha.. Hier hangt was 2 aan de lijn.. Even naar e action gelopen, de zon kwam zowaar door.. Flink wat nieuwe badhanddoeken ingeslagen.. Werd wel weer tijd.. Nieuwe tandenborstel Elke 2 maanden ongeveer.. Wil niet weten wat daar allemaal in gaat zitten
Wat een leuk broekje! Kan niet wachten tot Elise groot genoeg is voor spijkerbroekjes.. Nu is maat 50 zelfs nog te groot.. Broekjes zakken zo af.. Best sneu.. Nu kan ze eindelijk zelf poepen en kan ze alsnog niet slapen.. Net de tweede volle luier en is nu volgens mij weer bezig.. tja, het moet er nu eindelijk eens uit, maar met een vieze luier slapen is ook niet alles natuurlijk.. Over een half uurtje de fles en dan hoop ik dat ze lekker kan gaan slapen..
Oh meiden, geef me vanavond aub een schop onder mn kont.. moet echt alle administratie bijwerken.. Alles is nu wel geregeld en betaald, maar moet nodig opgeruimd worden Alles ligt mooi te liggen in de kast, maar die loopt aardig over
ooooh ik geloof dat we onze vakantieplek hebben gevonden!!! Ik wordt helemaal blij van de omschrijving en de foto's!
Doortje Waar willen jullie heen? Goed dat je het zegt.. Wilde nog boeken bestellen van vakantieparken.. Willen aug/sept een midweek weg..
Boodschappen zijn weer in huis, heerlijk die aanbiedingen! Weer 10,- korting! Een heerlijk quiche staat in de oven, mjammie! Net even onze adviseuse gebeld, ze zat in de auto en was al de hele dag in drente en nog geen tijd gehad om haar mail te checken. Ze had er wel alle vertrouwen in dat het akkoord oke is, alleen die bevestiging laat ff op zich wachten. Ze snapte mij gelukkig volkomen dat ik maar weer aan de bel trok vol ongeduld.. Ze belt me rond 16u terug... @Doortje; Ik vergeef het je, kwam vast door je enthousiasme @Joyce; wat een heerlijk koppie met haar, en idd wat een leuk shirt! Luca droeg die destijds ook. @Roeltje; Als ik eraan denk help ik je graag schoppen
@ Doortje; ja? waar? en hoe en...foto's! @ broek; model boyfriend, ja leuheuk! Had hem gezien en heb staan twijfelen, Maura heeft een broek die er heel erg veel op lijkt en van 'nodig' is ook geen sprake. @ Dees; vind je niet ongeduldig, integendeel. Weet natuurlijk niet hoe het allemaal gelopen is maar het lijkt me juist aan je adviseur om dit soort dingen te ondervangen, voor te zijn, jullie te informeren en te regelen. Jullie komen in enorme problemen zonder bankgarantie, ook al komt die er vast en zeker, het is geen 'kattenpis'.
@RiTi; In 1e instantie deed de 1e bank erg moeilijk over onze restschuld..die kon ons dus niet helpen waardoor we genoodzaakt waren met spoed op zoek te gaan naar een andere bank. Nu hadden we vrij vlot een andere maar daar had ik dus de gezondheidsverklaring met de verkeerde datum ondertekend (06-01-2011..ipv2012 ) Maaaarrrrrr het is rond!!!! Whooooooohooooo!!!! Ze belde met vrij vlot weer terug, de dames op kantoor (haar assistente) belde haar dus net op om door te geven dat het akkoord er was Whoeiii ik ben helemaal blij *veegt de last van schouders*
@Dees: JAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd!!! hehe stress voorbij, en inpakken geblazen @Broek: oehh boyfriend jeans leuk voor layla!!!! hema he! *slaat op in geheugen* layla heeft hele stoere sneakers van fila en die heeft ze bijna nooit aan en onder zo'n broek is dat TE stoer.. net als dr mama dalijk @Joyce: ahhh wat n leuke foto! @Hier: oma van t padje af stelde de meest rare vragen --aan mn vader of hij nog langs zijn vader is geweest... opa is al meer dan 40 jaar dood- dat soort dingen
Gefeliciteerd Dees!! @joyce...whahahaha lig in een deuk...tegelijkerijd in bleek en ritispul is redelijk onmogelijk...hahaha Zooo lekker geluncht en ze heeft meteen even m'n pooooony geknipt. Ga nu even naar postkantoor iets ruilen.