December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Nou idd, kom maar op met die dozen :D
    Kunnen we lekker alles nu in gang gaan zetten.
    Heeft je oma geen blaasontsteking er ook bij??

@hier; Stuiter stuiter!!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    nee volgens mij geen blaasontsteking, problemen met ontlasting komen nu wel.... (word moeilijk en ook zwart van het ijzer dat ze krijgt)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Van een blaasontsteking kunnen ouderen vaak in een delier raken..heel naar!
    Zwarte ontlasting komt idd van de ferro die ze nu krijgt om het ijzer-gehalte weer op te krikken.
    Nadeel daar weer van is dat mensen geobstipeerd raken..

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jaaaaa Dees gefeliciteerd!! Fijn zeg dat het nu rond is! En nu als de wiederweerga beginnen met inpakken! *oke, duurt nog even, maar gewoon leuk om te zeggen:D*

Niet teveel kletsen.. Elie heeft net flesje gehad en gaan nu Lenn ophalen, even langs de groenteboer en dan kan het spitsuur hier beginnen..

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    is het niet ziektebeeld van dr darmkanker dan? (die obstipatie?)
    heel raar maar sinds ze in het ziekenhuis ligt is ze compleet de kluts kwijt :S
    ze kreeg eerst een infuus met ijzer en nu alleen nog tabletten, daarnaast heeft ze erge jeuk (ook tabletten voor) maar ze krabt alles kapot

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Het zou idd bij Colitis ulcerosa passen :(

@Roeltje; Whaaaa ja heerlijk :D
    Kan nu de verhuizer ook akkoord geven, dan krijgen we een lading dozen en kunnen we aan de slag!

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    sjips... Broekje op hier bij de hema. Vond hem ook duur dus heb aan man toestemming gevraagd ... Haha... Maar nu hopen dat hij online nog ff blijft. Handig trouwens. Onderweg terug kwamen we meisje uit de straat tegen die Yoeri wilde kijken en met Lianne spelen. Meisje is 12 denk ik. Liann vind dat ook leuk. Dus kon net mooi wat aan't eten doen en nu Yoeri voeden.

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dees Gefeliciteerd!!

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    He bah Dretjuh, wat naar allemaal voor je oma. Sterkte.

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Oeps, alweer tijd om boeffie op te halen!

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    nou t is super goed gegaan op de opvang vandaag!
    zijn van half 9 tot net geweest, dani heeft heel kort gehuild, heeft veel gespeeld, heel soms een snikje.. maar zelfs even geslapen!
    en layla heeft eindelijk op de wc gepoept :D !!! hehe dat duurde maanden!! ben heeel trots op dr :)
    Ze hebben beide nu alweer zin in woensdag :)

en ik heb mezelf ingeschreven voor een verkoopcursus van 3 maanden.. zal me vast gaan helpen bij sollicitaties!
    Had van douglas niks gehoord dus daar stap ik deze week hoogstpersoonlijk op af ;)

en dalijk eten, spruitenstampot met een schnitzel!

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; oooh wat fijn zeg, gefeliciteerd!! Kan me goed voorstellen dat er flink wat van je schouders af valt.

@ leuke broek; was net nog bij de hema, nog 3 maar alleen hele grote. Vind hem ook aan de prijs, dus maar goed dat hij er niet was anders was ik maar gaan twijfelen.

@ Dretjuh; wat vreselijk naar zeg van je oma, het is ook wel veel nu voor het hele lijf waar ze mee te kampen heeft :(.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Wat fijn dat ze het zo goed hebben gehad, stelt je ook weer gelijk gerust voor de volgende keer.
    Je bent weer goed bezig zeg, top!

@RiTi; Dankje!
    Nou behoorlijk last, voel me echt al wat opgelucht...verdere besef zal wel komen.
    Nu straks nog even richten op het hele verhuizen, adressen laten wijzigen etc...even een lijst maken om het ons makkelijker te maken.

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hihi Maura ging dus erg laat slapen vanmiddag door het testgedrag wat ze nog even op Dennis moest botvieren, en was er ook pas laat weer uit. "Maar we gaan nog wel voetballen" hoorde ik nog, het wordt nu donker maar ze zijn dus nog aan het voetballen ergens buiten :p.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    die boyfriend broek van de hema is toch ca 18-19 euro??
    Is dat zo duur voor n spijkerbroek dan?
    Zo ja, waar zijn ze dan goedkoper? (zeeman wellicht)
    Bij de H&M betaalde ik laatst ook zoiets voor dani zn spijkerbroek..

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    aaaaah ik krijg haar niet ingebakerd.. heb de doeken (jullie cadeau) uitgewassen en zijn droog dus wilde ze proberen omdat ze zo onrustig slaapt.. maar haar ene armpje wurmt ze er weer uit.. terwijl ze er naar mijn idee wel strak in ligt.. nu eerst lenn naar bed brengen en na de fles opbieuw proberen.. baaaaal dat het niet lukt haha

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; he balen zeg, lijkt me ook erg lastig. Geen idee hoe je het aan zou kunnen pakken ook, succes!

@ Dretjuh; vanaf maat 92 is het wel allemaal wat duurder valt mij op. Hij is 19 E, is echt niet te duur voor een leuke hippe broek. Hema en H&M heb je leuke (spijker)broeken, vooral H&M ook veel keus. Meestal betaal ik niet meer dan 15 E, meestal minder. Met een aktie, of kortingscode online, uitverkoop zoiets. Zeeman heeft veel, maar niet echt leuke vlotte grote meiden spijkerbroeken vind ik.

Ze kwamen al snel thuis :). Dennis bleek al gekookt te hebben dus dat was in no time klaar.

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: oke dan ligt t dus niet aan mij ;)

@Hier: ben eigenlijk best wel boos........ ik geloof toch echt dat er ergens een papa rondliep van de kinderen :(
    waar is hij dan?!?!?!? sorry meer wil ik er niet over kwijt voordat ik weer commentaar krijg... maar grr....

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; ik respecteer het dat je er niet meer over kwijt wilt, als je dat echt niet wilt moet je dat ook niet doen. Via mail of pb weet je ons allemaal te vinden he, als je je hart wil luchten. Je moet doen wat je zelf wil, omdat je het zelf wilt niet om te voldoen aan de eisen van een ander.

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ach t gaat er gewoon om dat P er niet is voor zn kids.. hoor helemaal niks van m... niet ff een berichtje hoe t vandaag is gegaan nee niks... weet niet eens offie vrijdag mee naar de basisschool gaat kijken, hij heeft t al wekenlang te druk om op die mail te reageren zegt ie :S
    bellen ... neemt ie niet op :( waardeloos gewoon en tja sorry dan zet ik het gewoon op ZP.. respecloos gedrag krijg je gewoon terug op zo'n manier

Deel Deze Pagina