Wat vreselijk irritant dat hij onbereikbaar is als het zijn kinderen betreft zeg, kan me voorstellen dat je daar boos om wordt.
ja.. zag hem net nog gewoon online op FB.. en zelfs dan niet reageren hoe kun je het nou te druk hebben voor je eigen kinderen! dat kan toch niet! Hoe kan hij ze dit aandoen! Waarom zou hij de kinderen dit weekend willen hebben??? geen idee!
Kinderachtig. Even kort een bericht ter verduidelijking wanneer je wel in de gelegenheid bent is altijd wel mogelijk.
he bah wat vervelend!! hoop dat je hem snel te pakken krijgt wel fijn dat het goed ging op d eopvang!
@Dretjuh; Hij mag wel een goed excuus hebben om niet te reageren op je..respect is weer eens ver te zoeken. Snap heel goed dat je er boos van wordt! @spijkerbroeken; Haal ze ook regelmatig bij de Hema en H&M, erg leuke collectie. Voor Beau een tijdje terug 2 spijkerbroeken van Lief! gekocht, waren in de aanbieding ook zo'n 20,-. @hier; Beau is lief gaan slapen, Luca stribbelde wat tegen en lijkt weer last te hebben van zijn hoest...hoop maar dat hij lekker gaat slapen zo. Nu eerst eens uitzoeken waar we allemaal onze verhuizing door moeten geven
@Dretjuh; Nee haha, is geen stomme vraag. Nog niet druk maar beetje aan het oriënteren Mocht je je ei kwijt willen dan weet je me te vinden hè!
@dees: wat een geweldig goed nieuws!!! Heerlijk, nu kunnen jullie verder! @dretjuh: .....(slikt even een aantal nare woorden in). Wat naar nu weer...Dit verwacht je toch niet??!! @hier: helemaal vergeten te vertellen, maar mijn schoonvader heeft een (klein) herseninfarct gehad... Hij werd vrijdag op zaterdag wakker met een tintelende arm en pijn in zijn kuit. Zaterdag voelde hij zich raar, kon zijn hand slecht gebruiken en kwam moeilijk de trap op en af. Man is daar nog geweest met Sara en dan zegt hij ook niks, he!? Hij vindt zichzelf niet belangrijk genoeg en wil ons er niet mee lastig vallen, sneu toch? Bleek hij gisteren in het ziekenhuis te liggen!!! Man werd gebeld door broer van zijn overleden vriendin dat ze hem niet konden bereiken. Ze hadden hem die ochtend gesproken en hij had hn verteld dat het niet zo goed ging. Uiteindelijk is hij naar het ziekenhuis GELOPEN (5km) en is daar opgenomen. En nog niet bellen! (hij had ook geen tel nummers bij zich, maar bel dan als je weg gaat!). Uiteindelijk is man naar zijn huis gegaan, heeft samen met de achterbuurman de deur geforceerd en is naa binnen gegaan. Daar was hij dus niet. Uiteindelijk ziekenhuizen gebeld en bingo! Allebei behoorlijk emotioneel en en geschrokken. Svader heeft moeten beloven dat hij voortaan altijd belt! Man dacht dat hij zijn vader dood zou aantreffen in bed... Hij is nu weer thuis.
@ doortje; wow dat is erg zeg. Wat zal hij bang geweest zijn, de meest vreselijke scenario's gaan dan door je hoofd . Gaat het nu verder goed met hem, mbt het infarct? Kan me voorstellen dat (als het weer beter gaat met hem) je ook best boos bent, hij moet echt wel even bellen, jeetje.
@Doortje; Dat ga je niet menen!! Wat erg zeg! Hoe gaat het nu met hem? En met je man? Is hij de schrik een beetje te boven? Die gemaakte belofte komt hij ook na?
het gaat redelijk met hem gelukkig. hij krijgt nu bloedverdunners en de artsen hebben gezegd dat alles weer goed kan komen, gelukkig. Tja, en die gemaakte belofte...hij is vandaag weer van het ziekenhuis naar huis GELOPEN...zucht... en belde toen hij thuis was. Ik heb hem ook nog een minipreek gegeven (na de donderpreek van man gisteren) en volgens mij is het nu wel duidelijk. Man is aardig van de schrik bekomen, is na het werk nog even langs gereden. Hij is nu op weg naar huis van zijn eerste motorrijles Had ik kado gegeven voor zijn verjaardag. Beetje lullig, want er is geen geld om verder te gaan.
dretjuh hij blijft me verbazen.. zak hooi...... zal me verder rustig houden.. doortje jeetje zeg.. wat sneu dat hij zich niet belangrijk genoeg vind om even te bellen.. hoe is het nu met hem? wat een schrik voor je man ook zeg.. sterkte.. elise heeft geloof ik haar onrustige uurtje halverwege de avond.. ligt nu in de kinderwagen te slapen, maar net heerlijk op de bank gelegen samen.. lenn was ontzettend lief vanavond.. samen op bed boekje gelezen en geknuffeld. heeft echt even een monentje samen nodig voor het slapen.. met alle liefde, lekker knus en even de volle aandacht van mama straks de laatste fles geven en dan lekker slapen..
@Roeltje; hihi, zak hooi Oeh, die onrustige uurtjes ken ik ook nog van 'vroeger'...erg vermoeiend. @Doortje; Och nee! Toch nog weer naar huis gelopen?! 1e rijles voor de motor is wel leuk hoor, alleen jammer dat er nu niet verder mee gegaan kan worden. Wat niet is kan nog komen!
@Doortje: jeetje wat erg!!!! oh wat zal je geschrokken zijn, en je man wat zal die geschrokken zijn! Lief dat hij niemand ermee wil lastig vallen, maarehm.. koppig? Wel n heel stoer cadeau hoor!! @Roeltje: sta er ook van te kijken, had dit niet verwacht. maak me dan meteen ook zorgen om hem, maar ja.... anderszijds doet ie dat ook niet over ons *kennelijk* ach ja... tis net zoals op mn fb staat he oww ja die avond huiluurtjes.. brrrrr... @Dees: weet waar ik je kan bereiken *knuf*
dretjuh uh zorgen om HEM maken? maak m even.. laat hem zich zorgen over zichzelf maken.. hij laat je maar mooi zitten zo.. dees haha sorry die glipte er uit.. is vast wel bekend bij de oosterlingen huiluurtje is makkelijk op te lossen door op de arm liggen.. mooi makkelijk en snel opgelost. ze ligt nog steeds te slapen dus heeft niet zolang geduurd..