Chicken Op een gegeven moment kan ze toch echt niet meer verder naar beneden zonder zichzelf te laten zien he?
dretjuh nee zal wel loslopen met lenn denk ik..maar hebben een druk weekend gehad dus denk dat alles er nu uit komt.. morgen lekker dagje bijkomen.. hij kan het in zn koppie allemaal niet aan denk ik.. gewoon te druk geweest.. collo whaha jemig, wat dacht je? ze komen kleren te kort? chicken aaaaaaaaah beeb wil eruit!! nou lenn slaapt weer en elise heeft net fles gehad.. nog even csi afkijken en dan ook lekker slapen
en daar zijn we weer!! Was er met 6weken niet een regeldag? Jammer was al bijna gewend aan langer dan 3uur tussen de nachtvoedingen. Probeert er hier 1met verstopte neus te drinken... Maar gaat best goed. Edit: of je hebt't drinken nodig om te poepen... Ben benieuwd of de luier't houd
joyce hier niet veel beter.. ben 4uur en 7uur gewend maar vannacht half 3 en kw voor 6.. gaap.. heeee chicken! nog kunnen slapen? elise ligt inmiddels met een volle buik te slapen en lenn eet ook een broodje.. nu ik nog en dan zorgen dat we om 8 boodschappen kunnen doen.. wil cakejes ofzo baklen met lenn vanmiddag
he! dus meerderen met zo'n nacht? tja.. ben nu aant wachten tot yoeri er weer is.. wilde terug kruipen maar hij kan elk moment wakker worden... en daarna kolven dus dan kruip ik daarna wel terug heb iig al ff azijn in de wasmachine gedaan en wasje in de droger. lijk ik toch nog productief, maar: GAAP! Lianne is trouwens echt beetje uit haar doen! heeeeel snel huilen, echt snel... en waarom? geen idee. vanmorgen bijv.. eten zit in der bordje.. ze gaat roeren,begint ineens te krijsen en wilde bewegingen in der bordje te maken dat alles eruit vliegt, dus pak der handje vast en man der bordje weg: krijsen!! huilen! tranen met tuiten!.. papa maken!! (geen idee, maar goed) en papa helpen etc.. (we "moeten" sowieso de laatste tijd steeds helpen met eten terwijl ze het prima kan, soms omdat de saus dan te vies aan der handjes voelt (heeft ze van papa..)) heeft echt paar min geduurd,, maar ja.. benoem maar wat ze had als je geen idee hebt... daarvoor al drama op de trap.. ze wilde gedragen worden en wij dat ze zelf liep.. drama! en ze wil hele tijd baby zijn... snap ik op zich wel, maar goed.. handig is anders
Goedemorgen! @ dramanachten; he bah wat rot zeg, sterkte vandaag! @ hier; het blijft droog, op naar de kinderboerderij!
Goedemorgen! Ja, nog redelijk kunnen slapen. Milan slaapt tegenwoordig tot 8:30, dus dat scheelt een stuk! @joyce....soms is een peuter gewoon niet te verklaren. Uit laten razen helpt hier vaak het beste.
Goedemorgen! @alle slapeloze nachten-mama's: tja, gaat vanzelf over, maar echt ik ben blij dat ik even niet hoogzwanger ben of een uk heb van onder de 6 maanden...Sterkte!! @hier: de gordijnenman komt zo!!!
chicken hebben we ook laten doen. Flink laten huilen en na'n tijdje was't over en ging ze lekker eten..
@dramanachten: mag jullie de hand schudden *gaaaap* Dani heeft amper geslapen @RiTi: leuk wij gaan vanmiddag *als t droog is* @Hier: ga zo met de kids mini-appelflapjes maken dus ga naar de appie heijn toe. Heb P gesproken, kreeg netjes excuses (tenzij t sarcasme was) maar t ging goed, heeft net kids gebeld. Tja.. gewoon goed.. Fok me eigen kennelijk weer te snel op geloof ik... En nu naar de appie heijn, boodschappies doen
@inbetweens beneden voor de schuifpui (uit het oude huis meegenomen en passen precies hier ) En de gebroken witte gevoerde gordijnen van de kinderkamer uit het oude huis zijn vermaakt voor op onze kamer. En luxaflex in de badkamer, zodat ik mijn achterbuurman niet langer de stuipen op het lijf jaag als ik weer eens ga douchen En voor de kids zijn de gordijnen nog in de maak Wooll.nl, voor de leukste kinderkamer - Kinderkamer, Babykamer, Gordijnstof, Behang, dekbedovertrek (deze voor stijn) En die van maud kan ik niet vinden op internet (komen van de gordijnenman) Ik maak wel foto's van eindresultaat! Trouwens echt wat leuks gezien! Wooll.nl, voor de leukste kinderkamer - Kinderkamer, Babykamer, Gordijnstof, Behang, dekbedovertrek Heel deze site is trouwens echt een aanrader!
Suus wat een leuke gordijnen! haha veel plezier met de gordijnenman Dretjuh Leuk, appelflappen maken.. leuk om te doen, jammer dat ik ze niet lust Nou, cakejes staan in de oven, straks nog een tweede lading en klaar weer.. Zit nu met thee op de bank, Lenn kijkt tv en Elise ligt met een volle buik te pruttelen in de box.. Kind is helemaal fan van Bert (van Ernie) Zodra ze die 'ziet' is het helemaal goed.. Vanmorgen onze slaapkamer en overloop gedaan, bed verschoond.. Straks Lenn zn kamertje nog even voor hij gaat slapen.. Daarna boodschappen gedaan, ging goed.. Krijg er handigheid in haha.. Daarna dus cakejes gemaakt.. Straks alledrie naar bed (ben kapot haha) Zul je zien dat één van de twee niet wil slapen.. Vanmiddag cakejes versieren en naar de markt.. Ga het gewoon proberen.. Neem wel een banaan mee voor Lenn (mocht ie vervelend worden) en als ik m niet nodig ben mag hij bolletjes kopen (tja, wil hij zelf doen) en één opeten op de terugweg.. En als het niks word, tja, dan volgende week weer proberen.. Zweet breekt me al uit als ik er aan denk maar goed, moet toch echt even langs de markt.. Nu thee drinken en dan Elise naar bed brengen..
@Roeltje: oehh cakjes ook lekker, ik wil deze week regenboogcakjes maken! @Suus: word vast en zeker mooi in je huisje! Wil hem snel komen bewonderen hoor @hier: zow appelflapjes staan in de oven, had nog 1 velletje bladerdeeg over daar hebben we maar ff snel kaasstengels van gemaakt.
en hoe maak je regenboogcakejes? nog nooit van gehoord namelijk.. 2e lading staat er in.. ze zijn perfect.. inbakeren is eindelijk gelukt, ze was direct stil.. wil even kijken voor een echte inbakerdoek, vind deze ideaal voor na het bad.. heb er alweer 2 in de was zitten.. heb er nu 1 in gebruik voor het inbakeren dus als ze deze onder spuugt (zoals gisteren) heb ik er nog maar 1 op reserve in dr kast.. ben er echt blij mee haha