Kom even truste zeggen..ik ben op! Kom net thuis en was best een pittige dienst nog, ik kruip lekker mijn warme bedje in
Ooit wel eens een tweejarige bouwvakker zien eten? Milan de bouwvakker - YouTube Oh ja, totaal opvoedkundig onverantwoord met de ipad erbij...maar nood breekt wet...
Morgen! Hier weer op het werk...Wat een ochtend. Duidelijk nog geen ritme gevonden op dinsdag. Voor het eerst geen borstvoeding 's morgens...dus even een weg zoeken met de fles erbij Job is echt zo'n hongerlapje; zodra zijn ogen open gaan moet hij eten! Gelukkig bleef Tijs wel slapen tot we hem wakker moesten maken... Leuk filmpje Chicken! Die kan ook al zo lekker eten, waren het aardappeltjes? Morgen Roel; goed kunnen slapen?
@Happy: hehe wakker en meteen willen eten, ongeduldig dan ook of wat?? @chicken: haha die kan bunkeren lekker toch lieve foto van Rafi ook zeg! hihi @Hier: dagje vrij vandaag, ga vanmiddag/avond hapje eten met 2 oude klasgenootjes. Moet onze poes laten inslapen, asiel wil hem niet aannemen omdat hij ziek is, en ik kan hem nergens anders kwijt Dus daar moet ik nog achteraan vandaag. vanmiddag ook nog ff naar mn oma toe.
Morning! Kindjes zijn wennen op het KDV... Wegbrengen ging supergoed! Nu maar even bezig blijven tot 12.30, mama heeft een beetje moeite met veranderingen..
@doortje: sterkte! @collo: gaan jullie vandaag al? Leuk leuk leuk!!! @happy: gaat Tijs altijd slecht slapen? Hier gelukkig twee 'Jobjes' qua slapen gaan @dre: wat zielig! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er kapot van bent... Kan hij niet bij jou komen wonen op het moment dat je zelf een huisje hebt? Of kun je daar niet meer op wachten? @chicken: hahaha! Hij eet kei netjes hoor voor een peuter! Maud eet precies hetzelfde, dus ook als 'n bouwvakker Grote vent is het toch al! En Rafi ook joh, mooi mannetje @roel: lekker geslapen? Kids misschien van de gelegenheid gebruik gemaakt en uitgeslapen omdat ze er zo laat in lagen? (ik noem maar een dwaze optie?) @hier: runderlapjes staan al op het vuur voor vanavond, lekker draadjesvlees!!!! Jummie! Verse tomatensoep gisterenavond gemaakt, staat in de koelkast maar wacht nog op de laatste ingrediënten Ik ga zo even vliegensvlug het huis rond poetsen, dan Maud ophalen op de PSZ, boodschapjes doen en dan weer op naar de laminaatwinkel! Druk,druk @collo: hahaha, jij hebt je ventje inderdaad nog nodig ja, maar ik ook hoor! Alleen met 3 lijkt me niet echt het paradijs...En dan d'rbij, hij is ook nog gewoon heel lief en gezellig voor me! Dus misschien moeten we maar gewoon met z'n allen een weekje in een groot huis gaan zitten ofzo
Suus Elise heeft heerlijk geslapen tot half 7, toen maakte Lenn haar wakker.. Niet helemaal de bedoeling, maar wel lief. Hij liep naar haar bedje en zei heeeel zachtjes; Sise kom! Neede (vertaling; Elise, kom, we gaan naar beneden)Ze werd niet wakker, dus heel zachtje schudde hij haar op haar armpje MOest zo lachen, wel even uitgelegd dat Elise best mag blijven slapen als wij naar beneden gaan. Nouja, van het schudden werd ze wel wakker en aangezien ze helemaal gefascineerd is van Lenn lag ze gelijk te lachen in haar bed natuurlijk. Zodra Lenn wegloopt begint ze te huilen dus tja, verder slapen was geen optie meer.. Flesje gehad en weer in bed gelegd, slaapt nu nog. Daarna met Lenn de badkamer schoongemaakt, in zn romper in de douchecabine gezet met een emmer sop.. Hij de douchecabine schoonmaken, ik de rest van de badkamer, overloop en onze slaapkamer. Vanmiddag alleen de kamer van de kinderen nog even. Straks even naar zolder, de boel opruimen zodat man dit weekend verder kan met de laatste dingen verven. Wil Lenn eigenlijk volgende week overzetten naar de zolder. Vanmorgen alweer boel rondgebeld met de post, kdv en autoverzekeraar. Heel gedoe, zie lounge. Kutpost. Zo even alles bijlezen, even Lenn verder aankleden en rozijntjes geven, dan koffie zetten en beneden opruimen. Lenn luistert vandaag tot nu toe hartstikke goed, dus kan mooi even. Vanmiddag even rondje over de markt.
@Suus: nee want hij is en best ziek, dat kost me klauwen met geld en hij logeert nu bij Esmee, die gaat een aantal weekenden weg en die kat kan niet alleen blijven, grote kans dat dat mis zal gaan. Bij mn ouders, freddy of zijn ouders hebben ze overal honden en dat gaat niet goed met de kat. inslapen doen ze niet dus hij moet naar t asiel, maar daarvoor moet ie weer ingeent zijn las ik net dus ik moet nog veel regelen *en betalen!!* hmmm lekker verse tomatensoep!!! yumyum hoe maak jij hem? @Roeltje: goed bezig, lekker druk!
Jammer van de kat Dretjuh; kun je m niet op marktplaats zetten, misschien is er wel iemand die voor m wil zorgen ook al weten ze van zijn suikerziekte af (of is tie verder ook "op")?? @Suus, wat een activiteit al zeg, jeetje. Lekker eten dus vanavond, mm! Met het naar bed brengen van Tijs het ging eigenlijk weer beter de laatste tijd...nu dus weer even niet...hopelijk snel weer beter @Roeltje Wat lief van Lenn om zij zussie wakker te maken, ook veel gezelliger naar beneden te gaan met z'n allen. Hier een lichte slaper dus zodra Tijs wakker is is Job ook weer wakker. Andersom gelukkig niet... Was nog behoorlijk pissed geweest vrijdag; telefoontje van de planning van het KDV; Job gaat per juni ook 1 dag per week. Nu was hij op de babygroep geplaatst omdat er geen plek was op Tijs' groep, daarvoor zou hij op de wachtlijst blijven. Nu is alles veranderd omdat er nog maar 2 verticale groepen komen met 16 kids en 3 leidsters, dus de babygroep werd verdeeld over de twee groepen; 1x raden....Job in de andere groep. Ikke bellen...ja mevrouw het kan echt niet anders bla bla bla. Tot december zeker zouden ze allebei in een andere groep zitten. Nou daar hebben wij geen zin in, dus ik zei dat ik dan mijn contract ging opzeggen voor allebei....Mmm even stil aan de andere kant en ze zouden me terugbellen. Gisteren gehoord dat er geen probleem meer was, Jobje kan gewoon met zijn grote broer mee! Zoooo opgelost, hihi
Dre mp al gekeken voor een nieuw baasje? Collo vandaag al naar disney? Dacht eind van de week pas haha happy Vreemd dat het dan ineens wel kan.. gelukkig is het nu opgelost.. lenn wordt vaak wakker van elise maar elise slaapt door alle geluid heen maar zodra je haar aanraakt is ze direct wakker.. Elise nu een fles, daarna broodje eten met lenn en hhopelijk beide naar bed.. alleen de woonkamer is nog een doekje nodig.. Keuken is gedaan, de was is bijna klaar en vanmiddag boven nog even zuigen..
Jeetje ik sta echt versteld van de woordjes die lenn ineens praat.. vanmorgen noemde hij iedereen uit dora, zei dat dirk pannekoeken had gemaakt.. Ik sta op van tafel tijdens broodje eten om Elise te verschonen. Zegt Lenn; Mama! Zit! O.
hehe grappig he kindertaal nou lekker :S freddy is eigenlijk al ziek sinds ik m ken.. eerst dat gekke ding in zn kaak dat ze moesten verwijderen, 3 dagen later ineens een dikke keel en pijn en moe... vorige week samen naar t ziekenhuis geweest voor onderzoek, blijkt hij nu ineens de ziekte van pfeiffer te hebben, keelontsteking (hoort erbij) + nog een infectie dr bovenop. die ziet wat af nu zeg pfff arm menneke nou zo naar mn oma, dan hapje eten met 2 oude klasgenootjes. tot vanavond x
Dre Aah getsie, pfeiffer. Daar is ie nog wel even zoet mee.. Maar uh, heb je jezelf al laten onderzoeken? Is zo besmettelijk als het zijn kan (via speeksel begreep ik?) Sterkte bij je oma.. Nou Elise slaapt.. Die had toevallig een tutdoekje in haar handen gekregen, die ligt nu half op haar gezicht en viel gelijk in slaap.. Op de arm huilde ze alleen maar harder van vermoeidheid. Toch maar laten jengelen tot ze in slaap valt (duurt nog geen twee minuten hoor, dus nu niet denken dat ze overstuur in haar bedje ligt een half uur lang)
@dre: Wat zielig voor je kat!! Hopelijk vind je nog een goed plekje voor hem!! @roel: Lekker dat Lenn zo aan he kletsen is. Hier ook een dicatatortje in huis de wel even bepaalt wie wat doet.... @collo: Veel plezier in disney! @happy: Fijn dat het geregeld is! Vind het alleen altijd zo jammer dat je eerst moet gaan dreigen.... Hier alles goed. Vandaag een thuiswerkdagje tijdens Stephan zn papadag. Net een rondje gefietst met uk1 en wat is het hiet toch mooi! De paarden in de wei, mooie landweggetjes, lekker zonnetje. Zo jammer van de mensen... Gisteren trouwens kennis gemaakt met mijn taalcoach project. Wat een leuk mens! Ze doet ook echt mega interessant onderzoek aan de TU om vroeggeboortes te voorkomen en de slagingskans van IVF te verhogen. Ze kan trouwens onwijs goed nederland, dus wat ik er te zoeken heb, behalve gezellig kletsen, is me niet helemaal duidelijk, maar mij hoor je niet klagen....
@dre: Pfeiffer is niet leuk! Zou idd even goed in de gaten houden of jij ook geen klachten krijgt... @chicken: Wat een leuke spam! Hier ligt een klein mannetje uit zn dak te gaan met de helium ballon. Zo grappig. Ik bind hem dan aan een speeltje zodat ie niet de hele tijd aan het plafond hangt.
"In ieder geval is zeker dat je het meest besmettelijk bent in de incubatietijd. Dat is de tijd dat je al wel besmet bent met het virus, maar er nog geen last van hebt. De incubatietijd is 4 tot 6 weken. Daarna neemt de 'besmettelijkheid' af, maar het virus blijft nog wel in de keel 'zitten'. Dan kan je nog een aantal jaar anderen besmetten (of zelfs je hele leven, maar dat is dus niet helemaal duidelijk). " dus...... hij kan me altijd nog besmetten... maar t kan geen kwaad om echinaforce te kopen om mn weerstand ff op te krikken @Panos: hehe grappig van uk2 met zn ballon Stijn's feestje crashen, ja leuk! hihihi