December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dre
    Elk geval wel iets om in de gaten te houden dus.

Panos
    whaha Stijn's feestje crashen:D Altijd leuk, alleen beetje ver weg helaas.. Mm, fietsen tijdens thuiswerken, foei:p

Nou Lenn zn billen zitten vol met luieruitslag.. Dus luier uit en in zn blote kont loopt ie nu rond, potje in de aanslag, je weet maar nooit.. Was ie op zn loopfietsje, zegt ie ineens; Mama passen! staat op, doet zn benen wijd en gaat plassen.. Tja.. Het begin is er elk geval, nu nog op het potje gaan zitten:D

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: wat goed!! zie je, komt vanzelf! :)

@ hier: lianne was gister yoeri aan het helpen met omrollen.... en later wilde ze hem optillen en in de jungl/babygym leggen.... dusssssssssss
    ook was ik bijna onterecht boos.. bij tandenpoetsen deed ze ineens het water uitspugen... maar ja, had ze dus natuurlijk bij ons gezien dus deed ze ook (man kwam al naar ons toe gerend omdat hij hoorde dat ik beetje boos werd).. ze was in een zelfde als papa en mama bui
    ze wilde gister in bad maar hadden we eigenlijk geen tijd voor.. dus in de douche gezet.. en dan zo gewassen.. en toen zei ze ineens "overheen haartjes ook!".. terwijl er shampoo in zat!.. en ging nog goed ook!.. daarna nog een paar keer "laatste keer overheen haartjes" :)
    toen douchekop teruggehangen en de deur dicht.. vond ze heerlijk! trots als een pauw :)

ze wilde alleen niet slapen, ging man kijken, zat ze met een knuffel op schoot in bed en naast haar een knuffel met een knuffel op schoot, haha... "kijk zelfde!" .. denk of bootje varen of auto rijden..

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: leuke spam!!!

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    panos: helaas.. teveel paasverplichtingen....
    roeltje: leuk! :)

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Zit voor de grap de oude website te bekijken van de decembermama's (link in onderschrift Joyce). Erg grappig. Ook apart hoe groot de groep was!

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    #4606 RiTi, 3 apr 2012
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
    @ Doortje; hoe is het gegaan? Stoer van jullie (allemaal ;))!

@ Joyce; leuk he, vaak is het zo logisch wat ze doen (bij nader inzien)

@ Dretjuh; aah arm beestje, kan er nooit zo goed tegen vind het veel te sneu. Maar helaas kan er hier ook geen poes bij.

@ Panos; Vooral naar de natuur en de dieren blijven kijken en de mensen negeren. Volgens mij is het echt prachtig waar jullie wonen.

@ Suus; lekker bezig jij, fijn om alles zo lekker op de rails te hebben al vroeg op de dag (vind ik dan). En lekker, draadjesvlees.

@ Collo; vandaag al? wat fijn, veel plezier!

@ hier; pffff hele nacht wakker geweest, bah. Wordt echt gestoord van de hooikoorts, jeuk in mijn neus, ogen mond keel en zelfs in mijn oren. Dennis is weer helemaal beroerd met zijn amandel zo groot als een pruim dus die snurkt en hoest, ook zo fijn.
    Maar goed, na wat koffie vanmorgen gewoon lekker begonnen alsof er niets aan de hand is, werkt nog het beste :).
    Superzonnig hier dus lekker gaan fietsen en bij de kinderboerderij gespeeld. Net samen een omeletje gegeten en nu even rust.
    Wat te eten vanavond?
    (citroen, citroen, citroen, ben er gek op en het is echt de tijd er voor dus heb een voorraadje maar wordt het taart, cake, koekjes, risotto, bij de vis, in de limonade??)

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Balen van de hooikoorts! Heb je medicatie? En dan ook nog Dennis zn gesnurk... Hij mag al bijna naar het ziekenhuis toch? We wonen in een mooie landelijke omgeving aan de rand van Veldhoven. De mensen negeren is lastig met kinderen... Ze moeten hier toch op school en sport. Zonder kids was ik ook niet verhuisd hoor. Was gisteren voor dei afspraak in EHV centrum en dan word ik meteen blij van de sfeer en de mensen. Lastig wonen in Brabant... De 'stad' is lelijk en karakterloos, maar met een leuke mix van mensen. Het platteland/de dorpen zijn onwijs mooi, maar zit vol simpele boerenkinkels....

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddag!

@Happy..het waren aardappeltjes met bloemkool en een stukje vlees..hihi..heerlijk om je kind zo goed te zien eten. Is normaal wel anders..pfff

@Dretjuh..ach arme poes..wat heeft ie? Oh lees het al stukje verder.

@Roeltje..wat heerlijk dat Lenn zo dol is op z’n zusje en andersom..hihi..leuk aan dat armpje schudden.

@hier..fysio is weer geweest. Ik had vandaag en gister weer meer pijn..kon wel janken. Ze denkt en dat gevoel heb ik ook, dat het wel steviger wordt nu, dat merk ik ook omdat ik best goed kan lopen weer, maar dat het allemaal toch wat stram en vast zit, beetje knel ook. Moet nu ondanks de pijn proberen zo nu en dan met twee krukken naar buiten en stevig doorlopen. Of eens kijken voor een hometrainer. Fietsen schijnt ook erg goed te zijn. Hardlopen wat ik zo graag doe, zit er echt voorlopig totaal niet in…balen!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: het is heel goed gegaan, ben nu nog trotser!! Ze heeft zelfs al een vriendinnetje hihi. En om je citoenvragen te beantwoorden: ja, ja, ja en ja! :) ik ben ook dol op citroen!!
    Wat naar dat je zo slecht geslapen hebt! Maar goed dat Dennis bijna geopereerd wordt. En slik jij iets tegen de hooikoorts?
    @ dre: ojee, dat is niet best...
    @ panos: klinkt als een heerlijke fietstocht! Ik kan niet wachten tot stan kan zitten!
    @ Roel: elise weer wat vrolijker? Rot hè, die prikjes!
    @ de rest: ben het alweer kwijt, sorry...
    @ hier : met stan naar cb geweest gister. Nog steeds geen dikkerdje , maar volgt mooi zijn eigen lijn. Hij is nu bijna 7 kilo en 68 cm. Allebei de kindjes nu in diepe rust, na een indrukwekkende ochtend op het KDV :)

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @doortje: Wat fijn dat het zo goed gegaan is op het kdv!! En eigen lijntje volgens is prima toch? Hier 2 kids die afwijken van het gemiddelde, maar op geheel eigen wijze prima groeien. Fietsen met uk2 doen we ook echt nog niet hoor (althans niet in het stoeltje, wel in de fietskar). Kereltje kan net 10 seconden zitten als ik hem neerzet...

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    Super dat het goed is gegaan op het kdv. Scheelt toch weer een hoop zorgen..

Riti
    oooh citroentaart.. lekkerrrr!!
    Oei, balen van je hooikoorts. Heb je er tabletten voor?

Panos
    Klinkt idd als een mooie omgeving..

Nou rondje markt gedaan.. Blijf me verbazen over hoe goedkoop het is:) 7.45 was ik kwijt aan groente en fruit. Kan weer 5 dagen avondeten en Lenn heeft weer genoeg fruit de komende dagen. Koopje.. Lenn heeft weer broodjes gekocht. Gut wat is het kind trots als hij een euro aan de bakker geeft.. Zegt de bakker; Welke broodjes wil je hebben? Lenn; Die.. Daag bakka... HUH?
    hihi en bij iedereen die voorbij loopt; haaaaai! whaha maf kind.. En iedereen maar haaaai terug zeggen, Lenn helemaal in een deuk.. Gaat nergens over, maar wat een lol kan ie daarom hebben:D

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hahaha (hatsjoe) lief dat iedereen zo begaan met mijn gekriebel.
    Ik moet de ha even bellen want weet niet zo goed wat te doen met de astma medicatie (die feitelijk ook allergie-based is). Dus nee, slik nog even niks. Al denk ik wel dat ik heel snel bij de eerste de beste drgist iets koop wat ik in mijn oren, neus ogen en mond mag stoppen tegen de jeuk :p.

@ citroentaart; cheesecake, citroenflan, polenta-citroencake (met amandelmeel, met stip op 1 momenteel) of 'gewoon' een pot lemoncurd er van maken. Oeh of koekjes....jummie.

@ Doortje; wat goed van ze zeg, fijn!! Nou, als je de kans krijgt (onbespoten) citroenen kopen komende week en lekker opeten :p.

@ Dennis; dinsdag gaat het onding er uit, ben er zo klaar mee.

@ Chicken; zag je filmpje net, wat doet hij dat netjes zeg. Hij zit echt te genieten en het gaat schoon op :D.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; de markt vind ik hier dus verbazend duur geworden de laatste jaren, suf he?
    Ga morgen die in de stad weer eens opzoeken want die heeft tenminste veel vis, kan ik gelijk kijken hoe de rest geprijsd is :).

@ Panos; begrijp je dilemma en weg gaan is denk ik ook wel beter voor jullie. Maar tot die tijd de mensen negeren en genieten van de omgeving?

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @huisdilemma: We weten allebei dat verhuizen het beste. Maar het blijft moeilijk omdat we zo mooi wonen (en omdat we 60 mille in het huis hebben gestoken die we dus nooit gaan terugkrijgen....).

@dennis: Wens hem sterkte! Heeft ie zn lot inmiddels geaccepteerd?

Net de bestelling ontvangen van babydump. De quinny zapp xtra en 2 autostoelen. Babydump doet altijd met de prijzen mee van prenatal en ze hebben een fijne webshop. Had ook nog broek bij Mexx besteld, zit er gewoon een gat in... Erg balen, want hij zat super. Natuurlijk was dit het enige exemplaar wat online te krijgen was.... Problemen problemen.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik haak hier weer in :)

@Chicken; Leuk filmpje van Milan de bouwvakker, hij kan lekker eten zo te zien!
    Rafi groeit ook als kool, ik vind hem veel op jou lijken.

@Doortje; Beide kids vanmorgen dus wezen wennen op het KDV, het ging goed?
    Ook met jou?

@Roeltje; Ik kom dus echt te weinig op de markt om het verschil te merken..

@RiTi; Citroen is lekker, limoen trouwens ook :)
    Wordt vast smullen vanavond.

@Dre; Tjee dat klinkt niet lekker van Freddy :(
    Beterschap, met pfeiffer ben je wel ff zoet...ik had het net voor de zwangerschap van Beau. Tijd nog mee rond gelopen ook.
    Zielig zeg voor je kat, al wat gevonden op MP?

@rest..lost..

@hier; Dagje vrij vandaag, kids wel op de opvang aangezien ik eigenlijk op dinsdag werk maar nu gisteren 2 diensten had gedraaid.
    Vanmorgen bij de H&M de broeken van Beau geruild, winkel ging pas om 10u open..stond ik daar om 9.30.
    Om 10.30 bij mijn buurvrouw langs geweest die zwanger is, vandaag 38+2. Ze appte me dat ze vanmorgen d'r slijmprop verloren was...daar dus ff langs gegaan voor de gezelligheid en ze had veel vragen.
    Vanmiddag boodschapjes gedaan, wasje gedraaid en nu ff tijd voor rust en een kop thee :)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    oeh lemoncurd.. goed idee.. kan ik donderdag wel maken..
    Mijn werk staat op een plein en daar is elke donderdagochtend markt.. maar die is dus ook hartstikke duur.. betaal ik zeker het dubbele.. maar hier gelukkig niet..
    Tros met 8 bananen
    5 appels
    5 wortelen
    zak andijvie
    broccoli
    zak bolletjes
    Is hier in de supermarkt duurder

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: oeh.. yoeri ook bijna 7 kg! alleen 4 cm korter.. en 2 maand jonger..

@ fietsen: moet de babymee nog op de fiets monteren, dan kan de maxicosi weer op de fiets :)

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; lekker ochtendje zo!
    Ga vandaag nog niets bakken hoor, voorbereidingen voor de pasen treffen :p.

@ Panos; Hij heeft zich er wel bij neergelegd maar geen idee wat hem boven het hoofd hangt ;). Lastig dilemma wb het huis, het geld krijg je er inderdaad niet allemaal uit op de korte termijn maar of dat de reden is er langer te blijven wonen dan waar jullie gelukkig van worden? Heel moeilijk lijkt me. Als je nou volgende week eens een mooi bod op je huis in Schiedam zou krijgen, maar het in ieder geval weer wat overzichtelijker allemaal.

@ Roeltje; vreemd dat het zo verschillen kan, goede deal in ieder geval.

@ Joyce; Lekker met mooi weer eindje fietsen met zijn allen.

@ leuk voor peuters; morgen stukje met de trein, gaat ze vast gezellig vinden :). Fiets bijna net zo lief naar Utrecht als naar het station hier, maar het is wel een keer leuk om het zo te doen bedacht ik me.

@ hier; Ze is al wakker maar wil zo graag boekjes lezen in bed, en vandaag is de dag dat dat best mag.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Best vermoeiend zo'n dag.. Lenn is in slaap gevallen op de bank.. Elise ligt inmiddels ook op bed na een flesje.. Wat een rust zeg haha..

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Alleen nu moet je wel weer die vreselijke brug over :p
    Wel een leuk idee met de trein!
    Wat ga je in de stad doen, shoppen?

Deel Deze Pagina