@ Dees; haha nee, vis halen op de markt . Maar dan is ze ook heel het station en HC al doorgehobbeld en gaan we ook het Vredenbrug even over dus dat is al wel genoeg denk ik. Oh ja en nieuwe kleurpotloden, winkeltje zit er vlak bij.
@Chicken; Je snapt natuurlijk wel dat ik nu ook een foto ter vergelijking wil zien @RiTi; Dan heb je er idd al aardig wat stappen op zitten, vind ze vast leuk!
@ chicken ; hihi he ja, zet ook eens een trui op je hoofd @ Dees; alleen die rotbrug he.... Ben het nu wel zat, ga mijn dochter met haar neus uit de boeken halen
@chicken: Sprekend je zoon! @chicken2: We zitten niet allemaal zoveel binnen als jij Wij ete chinees. Jaja, maar heb gisteren gekookt en stephan is ziek en die wil chinees (don't ask)
@chicken: Ik had wel een mooie foto kunnen maken van mijn dochter die in zelf gekozen outfit met vriendlief de deur uitging... (nepbonten oorwarmers, te kleine winterjas, ordi gympen). Trailer trash in oerle!
Chicken whaha zal er nog eens over nadenken, misschien plaats ik nog wel een foto Zo maar beginnen met eten maken, dan Lenn wakker maken, die zal nog wel moe zijn denk ik.. Kan ie op tijd naar bed.. Elise slaapt ook, nog..