@Collo; Lizzy is ongeveer net als Luca begrijp ik, die spitst ook gelijk zijn oren als het om eten gaat of wat dan ook! Net of hij nooit te eten krijgt! Amy is dus nog wakker? Hoe staat het trouwens met je ei @Happy; Ohw gut wat een gepruts dan zo, ik snap idd dat Job flinke honger had. Die 2e fles was wel erg verdund..
Happy Zou het ook niet hebben kunnen waarderen. Ik zet alijd alles op papier bij mijn sm... Dees Geen ei met grote zwarte oren denk ik. Heb ovu tests meegenomen en worden nog steeds lichter. Ik vermoed ergens eind deze week ei. Dus hoeven geen rare dingen te doen onder het dekbed....jammer,. Suus Ja, liggen nu met zijn alle op 1kamer. Lizzy in een campingbedje en Amy de grote meid, in het onderste stapelbed. Ben wel benieuwd naar jouw hotel, maar vind hier de wifi fijn en de pendeldienst naar het park. Staan in 5 minuten weer bij het park. Maar als Lizzy zo blijft vervelen is een aparte slaapkamer wel. Moeite.
@collo spannend met z'n allen op een kamer...zou dat met onze kids niet durven proberen, of allemaal om 9 uur in bed...Ook een brusje maken met die twee erbij lijkt me een beetje apart... Hoe de fles gemaakt moest worden stond ook op papier....moest er ook wel even om lachen hoor.... Net nog even moeten kolven, kreeg toch wat stuwing...Ben benieuwd of het nu echt de laatste keer was.. Ga naar bedje toe. Morgen drukke dag thuis, wel lekker bij mijn manneke's! Trusten
Collo Ach, het kan ook zomaar gezellig zijn onder de dekens Happy Ooh wat slordig van de flessen zeg. Had je alles wel opgeschreven? kan niet slapen (het zal ook eens niet), dus zit nu knallen in de horeca te kijken.. Verbaas me elke week weer over het personeel wat er rondloopt
Goedemorgen! Lenn zit aan zijn ontbijt, Elise slaapt nog en de hond heeft een energyboost gehad geloof ik,die vliegt de hele kamer door Nouja, zo iedereen aankleden, Elise fles geven en richting opvang. Lekker dagje werken. Ben heel benieuwd hoe het vandaag zal lopen met de nieuwe eigenaar.
whahaha maffe hond heb jij roel Lekker dat Elise nog slaapt!! Werk ze @Hier: moggel! Gisteren met 2 oud klasgenootjes gaan eten, filmpje gedaan, was leuk! Ken die al 22 jaar, blijft bijzonder
@Roeltje; Werkse vandaag! @Dre; Wat leuk zeg, zo spontaan eens wat afgesproken? @hier; Kids hebben geslapen tot 8.30! Ben toen op mijn gemak gaan douchen en zitten nu benende uit te buiken van het ontbijt. Hmm wat te doen vandaag...
Beuh, half 11 en geen stap verder. Vanmorgen een (stuk van een) roestige spijker in het kozijn schuin in mijn duim onder mijn nagel gezet auw! Had hem niet gezien en maai er zo in met mijn hand toen ik wou schuren. En nu moet ik gaan douchen omkleden en opruimen om maura zo op te halen, echt wat een rotochtend zo en het doet pijn :x.
@RiTi; Auw! Pas je wel op dat je de boel niet laat ontsteken. Anders er even een HA naar laten kijken
@Dees: met 1 meisje spreek ik regelmatig wat af sinds kort, met de ander hebben we ca 2 maanden geleden nog wat afgesproken, samen naar de bioscoop en eten. en dan nu weer, we hadden elkaar eerst 8 jaar bijna niet gezien en dan sinds 2 maanden weer contact met zn alle. 1 daarvan is mn aller aller aller eerste vriendje hihi @Dees2: ahhh tot half 9 wat lekker!!!! @RiTi: auw auw auw *kusje erop* @Hier: snel eten, snel naar mn werk, ben nog brak van gisteren maar ach, t was leuk vanavond etentje met de hele familie in eindhoven, freddy voorstellen *geen zenuwen hihi, kweet tog dat t n leuke en lekkere vent is hihihi* naja HOUDOE!!
Present! Vanochtend "even" winterbanden omruilen voor zomerbanden. Bleek ten eerste dat ze niet wisten dat ik erop wilde wachten en ten tweede was er een terugkomactie van Nissan omdat de brandstoftank blijkbaar kon lekken, dus dat hadden ze er meteen bij ingepland. Gelukkig konden ze het zo schuiven dat ze er na een kwartier aan konden beginnen en het zou een uurtje duren. Niemand die me op kon halen.....dus ik heb daar lekker een tijdje gezeten met Rafi. Gelukkig sliep ie lekker. En nu strijken!!
Wat een onhandige actie chicken, wel fijn dat Rafi lekker door heeft kunnen slapen. Jij hebt vast je ogen suf zitten kijken naar die hard werkende mannen
@ Chicken; gelukkig ging het goed, zit je dan zeg, handig. @ Dees; oh lekker uitslapen met zijn allen, dat is fijn. Al plannen voor vandaag? @ Dretjuh; allemaal leuke dingen op het programma, veel plezier! @ hier; rennen en vliegen zodat alles klaar is voor het eten. Ga zo Maura er uit plukken en dan gezellig met de trein naar Utrecht en in de spits weer terug.
@RiTi; Nee, eigenlijk dus nog geen plannen. dagje thuis denk ik maar, moet straks om 18u weer werken tot 23u. Hoe is het nu met je vinger?
Oh nog een late dienst dus, lekker een beetje rustig aan dan. Vinger doet zeer, echt een rotzenuwenplek. Probeer het wat nattig en week te houden zodat het niet sluit met rottigheid er nog in (bleh).
Heb je iets van vette gazen? Zie nu dat mijn dienst gewoon doorloopt tot over 23u Vind het eigenlijk te zot want ze plempen echt alles bij mij neer nu ik die verzorgende dienst over neem...
Mannetje sprak ik net even, blijkt grote hectiek te zijn op het werk nu vanwege Storing Vodafone duurt waarschijnlijk hele dag | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
hoi!! Hier dagje vrij!! Lianne beetje huilerig enzo maar toch ff naar winkel gegaan. Heb maxicosi in buggy gezet en ging prima!! Dus geen groot lastig onderstel in de auto.Gister telefoonnummer gekregen van moeder van meisje wat altijd door Lianne word gebeten. Moet nog bellen. Dat meisje wil nu soms niet meer met Lianne spelen... Oh Yoeri heeft aan binnenkant van z'n lip witte aanslag die ik er niet af krijg. Iemand een idee? Hij heeft er iig geen last van.