@Joyce; Zag je foto van de buggy voorbij komen, prima oplossing zo dacht ik. Enig idee wat je gaat zeggen tegen die moeder van dat meisje? Lijkt me best lastig eerlijk gezegd. Yoeri's aanslag lijkt wel spruw..
beide kids liggen nog te slapen...denk dat ik ze maar eens uit bed ga plukken. Anders heeft papa vanavond een zure avond
Helleeuuu!!! lekker gewerkt, Elise ligt inmiddels in bed, maar denk niet dat ze gaat slapen.. Is hartstikke moe en dan lukt het vaak niet. Lenn heeft een broodje gegeten (geen zin in koken) dus nog even spelen en dan kan hij over een half uurtje ook richting bed. Nieuwe eigenaren zijn wel twee sympathieke mannen, weten van aanpakken elk geval en dat is hoognodig in de zaak. Een aantal stoelen en tafels zijn vervangen voor comfortabelere exemplaren, terrasstoelen zijn vernieuwd en in de serre zijn linnen opgehangen aan het plafond. Erg mooi. Morgenavond dus het gesprek, ben niet de enige die het een rottijd vind, dat scheelt.
Inmiddels is Elise alweer wakker.. Ben het zat om elke keer maar bij Lenn te blijven als hij moet slapen, dus die zit nu enorm te krijsen boven. Ben nog wel een poosje zoet met het gedram denk ik. Maar hij heeft nu even pech en zal het nu echt moeten leren, want hij begint er steeds meer gebruik van te maken.
Na een klein gesprekje blijft hij inmiddels lekker in bed liggen. huilt wel en miept wel, maar niet meer zo krijsen als daarstraks. Is wel verdriet maar niet té verdrietig zeg maar.. Daarna was hij even stil en naar boven gegaan, overlaaaaden met complimentjes. Allemaal vragen gesteld waarop hij met ja moet antwoorden. 'Je bent toch al zo'n grote jongen?' 'Mama is toch hartstikke trots op je?' 'Grote jongens blijven heel stoer in bed liggen he?' Wow.. Daarna gezegd dat ik hem heeeel lief vind en heel veel van hem hou.. Zegt ie; I juyou! (I love you zeg ik 's avonds altijd voor het slapen gaan.) Na een dikke high five zei hij zelfs daaaag mama!!! Ooooh zo trots.. Nog even minuutje gejammerd en is nu stil. Hij kan elk geval niet het gevoel krijgen dat ik hem in de steek laat. Zo nog even boven kijken en dan hopen dat Elise haar laatste fles wil.. is even proppen qua flessen, ze heeft er op de opvang maar twee gehad en vanmorgen voor de opvang wilde ze niet (sliep nog meer dan dat ze wakker was) Op de opvang wilde ze om 9 uur ook niet en kwam dus pas om half 11. .daarna lang geslapen en om half 4 wilde ze pas een fles, thuis nog een fles. maarja, kom dan uit op 3 flessen en dat is echt te weinig.. O god, mn moederhart breekt geloof ik na vanavond maar het moet *houdt zich groot en stoer*
Ik lul de pagina's wel even in mn eentje vol Maar hij slaapt!! het bleef stil boven.. Nog één keer mama geroepen, dus naar boven gegaan (had gezegd dat hij niet hoeft te huilen, maar gewoon mag roepen en dan kom ik naar boven) Kus en knuffel en wederom verteld dat hij het heel goed doet... even gejengeld en gejammerd en is gaan slapen.. Lekker ding Elise ligt er inmiddels ook in, die kwam niet verder dan een halve fles.. Nu koffie en op de bank
@roel: geniet van je welverdiende kop koffie! Dat vind ik altijd de lekkerste, die 's avonds na het eten als alles op bed ligt en ik met de voetjes omhoog kan! Ik heb 'm ook net op! @riti: aaaauw! Klinkt heel pijnlijk en dan ook nog een lekkere roestige spijker...ieuw... Hoe was het met de trein? Hoe vond Maura het! Ik zei het pas nog tegen Marc toen ik het las van jou dat je wilde gaan, dat moeten wij binnenkort ook echt een keer doen! Maud gilt het altijd uit in de auto als ze een trein voorbij ziet komen! Volgens mij vind ze het fantastisch! Maaruh, ik heb geen ov-chipkaart ofzo, enig idee hoe ik dan toch eenmalig met mijn gezinnetje met de trein kan? @chicken: haha, niet echt handig om te wachten met Rafi, maar gelukkig is alles goed verlopen, pffieuw! @dre: veel plezier vandaag met familie-etentje en Freddy-introductie @collo: hoe was je dag? Wifi is wel heel verleidelijk inderdaad, wat hebben wij volgens mij niet daar...Al weet ik niet 100% zeker, ik vraag het straks eens aan Marc, verder wel een geschikt appartement en ik vind Val d'Europe ook wel ff leuk @dees: werkze meid! Nog wat leuks gedaan vandaag of toch maar een beetje thuis bezig gebleven? @happy: en jij? lekker genoten van je mannen? Nog wat leuks gedaan of de dagelijkse dingen? @hier: gewerkt...niet veel meer aan toe te voegen.... Nu spring ik snel onder de douche en ga ik lekker op de bank liggen! Dat doe ik ook veeeeeel te weinig! Iemand trouwens bekend met de 4 films Twilight? Aanrader? Mijn buuf is er helemaal enthousiast over...
Dorie...heel stuk getikt...weg Hier ligt alles al te snurken,..saai. Zo nog lekker even in bed, boekje lezen. Werderom een leuke dag gehad. Weer lekker weer, maar in de loop van de dag werd het te fris zonder jas, maar te warm met winterjas, dus vond ik een goed excuus om een leuk vest te kopen. Morgen zullen de kids vast erg veel slapen onderweg naar huis want het was hier weer rond 21.00 uur eer lizzy sliep. Raar kind, viel om van de slaap, maar perse niet toegeven. Straks thuis weer even een paar daagjes bijkomen.
@ Collo; pittige dame die Lizzy, doorbijtertje. Genieten jullie? En is het nog steeds zulk mooi weer? @ Roeltje; fijn dat de nieuwe eigenaren ok zijn, gaat vast goed komen met de samenwerking verder. Geniet van je rustige avond met slapende kindjes . @ Suus; Nou je koopt een kaartje . Ik heb een ov chip, maar bij de trein gaat niet altijd de reductie er af die ik heb, dus koop nog altijd een los kaartje (chip is noodzakelijk bij de bus, soms de tram maar nog niet met de trein). Ze vond het geweldig! Klein stukje maar met 1 tussenstation, 10-12 minuten maar, maar o zo leuk. Relatief dure forel zo van de markt maar zeker voor herhaling vatbaar, wat een lol. Lekker veel te vroeg (of net te laat zo als wij) komen en uitgebreid samen kaartje kopen, zelf (soort van) op de roltrap en alles bekijken wat een feest. @ Julie&Julia -film; wat een gezellige film blijft het toch. Maar vroegtijdig onderbroken door de slaap, vooral van een zieke Dennis die op de bank slaapt. Hij maakt zo veel herrie en slaapt zo gemakkelijk werkelijk overal (anders hadden we wel een echt bedje gebouwd ergens) dat ik zo even een nacht ongestoord kan doorslapen : heerlijk!
Riti heerlijke nacht in het vooruitzicht slaapse! Collo zucht ik wil ook morgen alweer naar huis joh? Suus Trusten Nou lenn nog paar wakker en daardoor elise ol ok.. elise slaapt daarna toch wel weer dus geen ramp.. lenn wel steeds uit moeten leggen waarom hij moet slapen en nu heb ik m al een tijdje niet gehoord
Ok riti, bedankt voor de info! Dat gaan wij dan binnenkort ook zeker doen! Sinds ik niet mee OV afhankelijk ben wist ik niet meer precies hoe het op dit moment is geregeld, goed te weten. @collo: morgen al terug, jammer... @roel: Trusten! Hihi
Ola! Even kort, kom net thuis van werken...wat een drama avond! Ik heb echt lopen vliegen en vangen, veel moeten regelen voor 2 terminale cliënten..nu dus nog ff alles op de mail zetten voor morgen zodat ik daar morgen niet ook nog eens mee bezig ben op mijn vrije dag.
Goedemorgen! Lenn heeft heerlijk geslapen vannacht. Kwam me vanmorgen om 6 uur wakker maken. Even boven gespeeld en filmpje gekeken bij mij in bed. Elise werd om half 7 wakker van een vieze luier, flesje en weer naar bed. Zo wakker maken en naar de opvang brengen.> Ben dus WEER vrij:x Stagiaire heeft vandaag dus de laatste dag en niet vorige week.. Beetje jammer. Zaterdag ben ik ook ingeroosterd, terwijl dat mijn vrije zaterdag is. Blegh. Nog even met de nieuwe eigenaar overleggen, want ga echt niet weer een zaterdag werken.
@Dees: pff zwaar 2 terminale patienten succes ermee meis @Roeltje: oww neej pfff wat n nacht zeg!! succes op je werk, zaterdag is idd niet leuk zeker niet als je man dan thuis is. @Hier: met mn oma gaat t weer wat minder, haar tumor blijkt echt heel snel te groeien en t houd heel dr ontlasting tegen. Nu beginnen ze vandaag met medicatie om de tumor binnen 1 week heel snel te laten krimpen, als dat niet lukt dan komt haar ontlasting er via haar mond eruit en dat wil natuurlijk niemand! etentje gisteren was super leuk, en duhhh iedereen vond Freddy leuk, zelfs de serveerster whahaha heb ik bijna op dr gezicht geklopt, ging steeds gebukt voor m staan, raakte zn schouder aan als hij nog iets bestelde... ga daar zeker commentaar op geven nog. *jaloers kreng ben ik whahaha* maar we hebben dr grof om kunnen lachen. vandaag een ren en vlieg dag voor me, heb geluk want anders had ik nog van half 10 tot 11 ff snel kunnen invallen voor mn manager bij sabon. Maar dat hoeft nu dus niet. Dalijk richting Esmee, ga de kat ophalen die kan bij het asiel terecht daar. Daarna door naar een schmink klus hier in tilburg, dan omkleden, eten en 's avonds naar het circus met zn alle, nog nooit geweest dus super veel zin in Nou tot morgen dan weer hihi
Dre Oh getver wat sneu zeg Hopelijk krimpt de tumor snel, want via haar mond wil idd niemand.. Wat erg joh Nou, van huis poetsen is nog niks gekomen Zo even bij een vriendin op de koffie, boodschappen doen en weer naar huis. Vanmiddag studeren en de film van gisteravond kijken. Schoonmoeder komt hierheen als het goed is vanavond dus scheelt ook weer. Voor de kinderen thuis komen even stamppot andijvie maken, scheelt weer tijd..
Goedemorgen allen Lag uiteindelijk om 0.15 op bed, ben ook gelijk in slaap gevallen. Vanmorgen werd ik om 8.45 wakker van een zingende Beau, die lag kortjakje te zingen. Zo lief! Vandaag weer een dagje thuis, zo ff wat eten halen voor vanavond. Iemand nog lekkere suggesties? @Dre; Ohw nee! Dat is echt zo erg. Ik heb het idd wel eens meegemaakt in de praktijk Dat wil je echt niet meemaken en het liefste voorkomen. @Roeltje; Gaat weer lekker daar op je werk, nog een zaterdag lijkt me idd niet fijn. Op je strepen gaan staan meid.
@ Dretjuh; wat vreselijk voor je oma zeg, sterkte! @ Dees; ja zeker heb ik lekkere suggesties, aangezien ik net ons menu voor de komende dagen af heb . Wij eten vanavond forel met jonge aardappeltjes en venkel en citroen in een papierpakketje uit de oven, morgen pannekoeken (spinazie geitenkaas en appel-rozijn) zaterdag spaghetti met tonijn en tomaat en zondag gaat er een lamsschouder de oven in met tijm met een kikkerwten-komijn puree en wortel sinaasappelsalade. Maandag restjes . Gaan jullie maandag nog naar het paasfeest op de kinderboerderij? @ Roeltje; veel plezier vandaag, lekker niet poetsen . @ hier; niet naar het zwembad vanmorgen, echt geen puf na weer niet zo'n goede nacht. Dus lekker rustig aan, Maura lekker in bad gespeeld en ik een beetje opruimen. Gezellig en gevuld paasweekend voor de boeg dus een beetje voorbereid is wel lekker.
@RiTi; Klinkt allemaal erg lekker maar toch zie ik mij dat nog niet zo gauw allemaal bereiden Ohw is dat maandag weer ja, ga ik onthouden! Lijkt me leuk! @hier; Boodschapjes gedaan, nu eens alleen met Luca in de kinderwagen en Beau lopend mee. Ging perfect, zo af en toe wou hij perse Luca duwen..prima! Thuis nog even gespeeld hier voor de deur, toen broodje gegeten en beide liggen weer horizontaal.
@dre: Wat erg van je oma! Heel veel sterkte! @collo: KLinkt als een heerlijk tripje om de zinnen te verzetten! @riti: Wat een culinaire gerechten! Ben onder de indruk @roel: Succes vanavond op je werk! @rest: Even vergeten.... Hier weinig spannends. Onrustig nachtje gehad met de kids. Uk1 veel nachtmerries en uk2 iets van tandjes of oren ofzo. Nu een beetje gaar... Vanavond weer taalcoach cursus. Leuk! Verder een lekker druk weekend voor de boeg vol afspraken Wij hebben trouwens sinds kort een afkoelplekje voor uk1 in de keuken. Soms zit ze zo vast in haar frustraties dat er even geen land met haar te bezeilen valt. Ik zet haar dan op het bankje en dan gaat ze flink los. Arm meisje! Af en toe vragen of ik al mag troosten en meestal mag dat na een paar minuten en is het weer over. Ben blij dat we deze aanpak nu hebben. Voorheen zaten we veel te veel met haar te sollen en dat verstrerkte haar bui alleen maar. Ze gaat nu ook soms uit zichzelf op het bankje zitten. Soms ook zonder dramatische bui. BLijkbaar heeft ze het dan nodig om zich even terug te kunnen trekken.