December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!
    Poeh ben moooeee!! Ik kan dat niet meer geloof ik, laat in bed liggen:D Lenn is vannacht ergens bij me komen liggen, niks gehoord:) Elise slaapt nog dus even rustig ontbijten en Lenn klaarmaken. Dan Elise nog omkleden, gisteravond geen tijd voor gehad. Nog niks van man gehoord, ze zouden op tijd terug zijn i.v.m. goede vrijdag..

Zit alleen te twijfelen of ik Lenn zn stoel even in huis moet zetten, dan kan man beide kinderen ophalen, maarja, hij heeft ook nog geen bereik dus denk ik niet handig..

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; nou, dat klinkt voortvarend allemaal. Wel fijn dat ze beginnen met een flinke investering, leuk ook er vol tegenaan gaan met zijn allen.

@ Collo; jummie, klinkt lekker je hapjes. Jullie zijn nu 3 dagen geweest? Gaat wel snel zeg, maar kan me voorstellen dat het ook wel genoeg is dan.

@ Dees; hoop ook erg op mooi weer!

@ hier; jaaa de minivakantie is begonnen! Zo lekker buiten spelen met Maura.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ola en doei... 3 kids is ff druk maar gezellig, circus gisteren was ook super leuk!!!
    dalijk werken, tasje pakken en op naar belgie :)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @dre; have fun!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; veel plezier!

Rustig hier, iedereen wat leuks aan het doen?

Zit uit te puffen van het spelen bij de kinderboerderij, alleen is mijn boek uit...jammer.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Het was lekker weer voor in de kinderboerderij :)
    Tijd om zelf een boek te gaan schrijven? ;)

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    haha beetje omslachtig manier om aan een boek te komen om te lezen :D. Ik schrijf wel, maar boeken (nog) niet, wie weet.

Het was heerlijk, zonnig en rustig en gezellig daar vanmorgen. Ze gaat ook helemaal los en was heerlijk aan het spelen met de dochter van de kinderboer (hihi, hoe noem je zo iemand?).

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    hihi, het was maar een idee :D
    dochter van de kinderboer? Kinderboer is de eigenaar van de kinderboederij?

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hahaha ja, de eigenaar inderdaad. Die man die er (bijna) altijd is. Heeft een zoon en een dochter.

De weerberichten hollen achteruit voor de komende dagen, jammer zeg, beviel me wel die lente.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Komt Dennis thuis met 2,5 kilo lam :$, en we eten alleen met ons drietjes zondag (en nu dus maandag en dinsdag de lunch ;)).

11. dhemy

dhemy Lid

22 nov 2011
    5
    0
    0
    Tilburg
    Hoi ZP dames :)

Willen jullie allemaal op het lieve achternichtje van Andrea stemmen? Dan maken jullie ons heel blij :D

Het is Anoek, staat nu op de 4e plaats!

Intertoys-Zwitsal fotoshoot

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ riti: man vroeg al of we niet bij jullie konde gaan eten ;) hahaha

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gegeten en opgeruimd.. Elise nog een fles geven.. Man is ook eindelijk onderweg.. Hoezo op tijd thuis;)
    Vanmorgen was de man van een vriendin (waar ik gisteren was) even op het werk.. Vertelde dat ze vannacht is opgenomen met weeën:( Ligt nu aan infuus met remmers en longrijpers.. 31 weken is ze, dus ze moet nog even:( Morgen even een kaartje afgeven bij het zh.

nu Elise fles geven en beide douchen/in bad..

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; Ah jeetje wat vroeg, naar zeg. En je weet hoe ze zich voelen moet, hopelijk blijft het kindje nog even zitten.

@ Joyce; nou, lam genoeg in ieder geval :D

Zag net dat het nog met bot is, dus scheelt een beetje.
    De zoete broodjes vanmiddag met Maura zijn goed gelukt, wel groot en daardoor wat zwaar tussendoor maar wel erg leuk.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whaaaaa!! Hele riedeltje weer afgegaan na een verhaaltje lezen en gek doen en liedjes zingen.. Mama is trots etc.
    Ik loop zn kamer uit en...............NIKS!! STIL!! Wooooooow!!
    Zo trots! Hoor hem nu spelen in bed haha.. Mag, zolang hij zelf in slaap valt is het prima. Zelfs Elise ligt al te slapen (voor zolang het duurt) en man is net thuis. Nou, zo wil ik het elke avond wel:D

Riti
    Hoe maak je zoete broodjes? Moet morgen nog boodschappen doen:)

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ roeltje; ik heb nu het recept van jamie oliver gebruikt voor hot cross buns (traditionele paasbroodjes), ook wel eens die van Nigella gebruikt, maar zag dat ze onder de zelfde naam ook op de site van AH staan (alle 3 online te vinden).
    Heb nu 450 gr bloem op 1 zakje gist (7 gr) en 100 gr rozijnen/gedroogd fruit en 50 gr suiker. Het recept wat ik had, gebruikte wat koekkruiden, melk en gesmolten boter er in, en na het bakken nog een glimlaagje van warme suikersiroop. Volgens mij kan het in tig varianten en zijn ze allemaal lekker :).

Ben helemaal duf van de vele pannenkoeken :p, lekker relaxen met een filmpje nog moet wel lukken.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Klinkt wel heel lekker.. Morgen maar eens spul ophalen en morgen of zondag maken..

Even boven gespiekt. Beide kindjes liggen heerlijk te slapen..

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wil morgen bladerdeeg flapjes gaan vullen met brie, bosuitje en een paar snippers uitgebakken spek. Is volgens mij best een lekkere combi. Weet alleen niet goed hoe brie zich houdt in de over....iemand?
    Verder kip-kerrie flapjes en iets met gehakt. Nog even een receptje voor opsnorren.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Als je brie te lang in de oven houdt smelt de binnenkant gewoon door, maar de randjes worden gelig.. Maar als het als vulling gebruikt worden gaat het wel goed. Tenminste, is bij ons op het werk zo (Broodje warme brie)

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Volgens mij werkt dat prima inderdaad, zeker als ze goed dicht zitten dan loopt het er niet uit. Lekkere combi lijkt me!

Deel Deze Pagina