December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik ga het gewoon proberen morgen. Had er vanavond geen puf meer voor.

Hier vandaag een dagje naar Amsterdam geweest, naar de winkel van King Louie geweest en twee hele schattige jurkjes voor Amy gekocht. Daarna richting Arena om voor Ferdy te neuzen in de Esprit outlet (en ook daar hadden ze kinder-kleding;)).

Samen met mijn moeder de kindjes van het KDV gehaald dus die waren helemaal hyper dat oma er was.
    Iemand toevallig nog Zwanger & Kids ovu-tests liggen? Heb me verteld en nog geen nieuwe besteld...

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kom even hoi en gedag zeggen :)
    Net weer thuis van een pittige dag werken, bijna een heftig ongeluk gehad...schrik zit nog goed in mijn lijf!
    Nu ff wat bijzonderheden op de mail zetten voor dinsdag/werk, nu eerst 3 dagen vrij :)

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Geen paasontbijt, geen paasboodschappen geen gehaast, gedoe of gezeur..gewoon koffie en een verse krant mmmmmmmmmmmmmmmm

Ok ik smokkel, Dennis en Maura zijn in op pad, iets met bos en zand geloof ik.
    Vanavond gezellig met zijn tweetjes naar een feestje, voetjes van vloer :p.
    Je zou bijna denken dat ik het vooral heel leuk heb zonder mijn kind, dat is niet (altijd) zo hoor :D.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Lekker zo'n start van de dag :D Veel plezier vanavond!

@hier; Luca werd om 8.45 wakker, tot die tijd heerlijk geslapen.
    Tja en toen werd Beau huilend wakker, die had zijn luier losgemaakt en dus zichzelf en het bed onder geplast.
    Haha, niet fijn...dus papa en Beau zijn daarna samen gaan douchen.
    Ons bed en die van Beau zitten nu in de was, straks weer ff opmaken.
    Vanmiddag nog wat laatste boodschapjes halen voor het weekend.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; lekker ontspannen weekend voor de boeg?

@ Collo; heerlijk een dagje Amsterdam, nog wat voor Ferdy gevonden? (voor kleine meisjes is het echt veel makkelijker, en leuker vind ik toch altijd)

@ Hier; weer een stap in mijn zoektocht naar de lekkerste citroentaart, er staat er weer een in de oven.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; We zijn eigenlijk niet veel van plan, lekker rustig aan.
    Mannetje gaat vanavond even op bezoek bij de vorige buurvrouw, zij heeft nog een tablet van ons liggen en schijnbaar gaat de woning waar ze nu in zit volgende week in de executieverkoop..dat ding moet dus wel weer in ons bezit zijn.
    Ik hoop dat het trouwens maandag beetje goed weer is!
    Citroentaart gevonden?

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hoi. Hier wakker van'n roepend meisje rond 7uur 'mama, mama loen alsjeblieft Heb'n poepje gedaan.' en idd flinke poepbroek!! Heb ook'n stoplicht hulp tegenwoordig: Oh rood lampje, even wachten op de groene!! Ja groene nou mogen rijden!! Hihi verder Weinig te melden

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; heerlijk toch zo lekker rustig aan?
    Citroentaart is klaar, en hij is heerlijk maar ben nog niet helemaal uit zijn positie in de top 10 :).

@ Joyce; goed aangegeven van Lianne, stoplichten 'samen' doen is ook gezellig.

@ hier; tegen de tijd dat we vanavond de deur uit gaan ben ik toe aan mijn bedje, gezellig allemaal maar ben wel gaar inmiddels ;).

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Goed hoor dat Lianne al zo goed praat! Lijkt me leuk om te horen, hier duurt dat nog wel even denk ik...

Daarstraks eitjes geverfd, was echt zo gezellig! Lekker kliederen. Morgen neem ik die verf standaardjes gewoon me naar oma, kunnen we daar ook lekker verven.

Riti, klinkt allemaal heerlijk, wil best mee proeven hoor!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh jee, Ferdy is net naar de spoed tandarts vertrokken. Die heeft knetterveel last van zijn verstandskies. Tandarts kan ws niet veel doen maar in ieder geval wat paardenmiddel voorschrijven hoop ik.

RiTi
    Ja, voor Ferdy ook goed kunnen inkopen. Die diet altijd het liefst zijn inkopen voor een heel jaar in 1x...mannen...
    En? Top 5 of niet?

Vandaag afgesproken dat mijn beste vriendin en familie hier lekker morgen komen gourmetten, lekker suf... Dus net nog even inkopen gedaan...het was lekker druk.
    Vanavond eigenlijk nog naar een feest van een oom van Ferdy, maar weet nu dus even niet of we wel gaan gezien zijn kiespijn.
    Verder helemaal vergeten om eten voor vanavond te halen dus ik denk dat ik weet wat we eten....

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Joyce; Ben elke keer weer verbaasd over hoeveel Lianne al zegt, zo leuk!

@RiTi; Ideaal zo'n relaxed weekend,vanmiddag nog even wezen fietsen ook.
    Na thuiskomst aan het eten begonnen.

@Collo; Het was ook stampends druk in de winkels vandaag, eigenlijk niet te doen met het hele gezin.
    Wij gingen vanmorgen al bij tijds dus was nog 'rustig' toen.

@Happy; Leuk idee om eieren te verfen!

@hier; Beau heeft vanmiddag weer eens niet geslapen, hij had er echt geen zin in en heeft het tot vanavond 19.30 volgehouden.
    Morgen gaan we naar schiphol, vliegtuigen kijken! Beau is er dol op, elke dagen vliegen ze hier ook redelijk laag over en is dan onder de indruk! Zal morgen ook mooi worden :)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Fijne paasdagen iedereen!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gisteren tot 2 keer toe een heel verhaal getypt maar 2 keer weg...

Net lekker ontbeten, niet te gek, lekker simpel. Vandaag natuurlijk nogde hapjes in elkaar frutsen voor morgen want ik zal ook eens ergens op tijd aan beginnen...haha

Zometeen lekker de tuin in, eens kijken of we de zandbak in elkaar getimmert krijgen.

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Heb de afgelopen dagen wel bijgelezen, maar niet gereageerd waarvoor sorry. Paar drukke (leuke) dagen gehad. Ga hier weer eens een poging doen....

@collo: Bak ze! Hier ook niet teveel spannends bij het ontbijt. Hoe is het afgelopen met Ferry zn kies?

Hmm...Om verder te reageren moet ik echt terug gaan lezen, maar daar ben ik te lui voor. Dus alleen even een update van onze kant....

Vanochtend lekker paaseieren gezocht met uk1. Was erg grappig! Ook heeft ze haar eerste chocolade ei op en dat smaakte naar meer (ze mag er 1 per dag). Dat smoeltje toen ze de chocola proefde was echt onbetaalbaar. Net terug van de brunch bij schoonouders. Was gezellig, maar ooko helaas weer een paar incidenten (maar ja dat was ook te verwachten). Gisteren gaan zwemmen met de kids. Ze vonden het echt geweldig, maar wat een uitputtingsslag voor de ouders! We waren echt doodop. 's Avonds gaan eten bij een vriend van Stephan die een Marokkaanse vrouw heeft. Zij had echt onwijs lekker en uitgebreid gekookt voor ons. En dadelijk zou eigelijk het crechevriendje komen spelen, maar dat gaat niet door, omdat hij ziek is. Eens kijken dus wat we vanmiddag gaan doen... Morgen gaan we langs bij vrienden in Duitsland (die dus terug zijn van 8 maanden Maleisie). Heb er erg veel zin in, want die hebben we veels te lang niet gezien.

Tot zover mijn niet al te spannende update.

Oja... er zijn nog wat nabranders...
    - Uk2 heeft weer een loopoor en dus ooronsteking. Verklaart de bagger nacht gisteren. Toch maar naar de huisarts, want dit schiet niet (3e ooronsteking op rij).
    - Uk1 blijft zo vreselijk moe. ZIt altijd te gapen en half te slapen. Doet een middagtukje van 3 uur, voorheen anderhalf! Eigenlijk als een hele tijd. Ook voor haar dus maar eens naar de huisarts.
    -Wat is uk1 toch een geweldige kletskous. Zo grappig en gezellig!!Alles benoemt ze en overal maakt ze een verhaaltje van.

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    De kinderen slapen, vriend kijkt fietsen, dus ik verveel me. Vandaar dat ik toch maar even in detail treedt over schoonouders. OP zich niks dramatisch, maar waarom is er toch altijd iets....?

- SM belt van de week op of uk1 chocola mag. Vriend heeft geantwoord dat ze van ons al wat krijgt en dat dat voldoende is. Komen we aan, staat er een mega zak eieren en hazen op dr te wachten. Vraag het dan niet? Eieren stiekem in tas gestopt en zit ik nu op te peuzelen, dus achteraf toch maar mooi meegenomen. MAar conclusie is dus dat je niks met ze kan afspreken, want ze trekken toch hun eigen plan...
    - Het ledikant, dat als sinds de geboorte van oudste nichtje, nu 6,5 jaar geleden daar staat is weggedaan. Dus geen bed meer voor uk2. En ik weet ook wel dat we een campingbed kunnen neerzetten, maar waarom niet een ledikantje nog een jaar laten staan dat er al bijna 7 jaar staat...? Ik weet dat onze kids er niet zo vaak logeren, maar toch....
    - Op de dag voor vriend zijn verjaardag viert een gemeenschappelijke vriend van vriend en schoonzus zijn verjaardag. Nu wilden wij met haar afstemmen hoe we het doen met oppas (schoonouders). Maar nu blijkt dat schoonzus al meteen schoonouders geregeld heeft dat weekend. Helemaal suf, omdat vriend dan dus ook jarig is, dus als hij zn verjaardag wil vieren kunnen schoonouders al niet. Op zich allemaal prima, maar bespreek dat dan even. Wel zo netjes toch?

Volgens mij waren ze dit wel weer. Dan ga ik nu een paashaas onthoofden en valpartijen kijken bij het fietsen.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Even snel, sorry:)
    Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot half 11.. Lenn is aan het spoken geweest tot half 2.. Was flink aan het dromen, dus vandaag rustig dagje. Even flink aan het knutselen geweest, zie foto's fb:D
    Elise doet het super, slaapt weer als vanouds zelf in, trekt de nachten door tot minstens half 8. Schuift sinds gisteren de hele box door. Ligt eerst met haar hoofdje deze kant op, maakt een boel kreungeluidjes en 5 minuten later ligt ze met haar voetjes deze kant op:D In bed idem dito..
    Man is even een middagje de deur uit, komt zo weer thuis. Even wat makkelijks eten en beide kinderen douchen/badderen.

Morgenvroeg oma van man op de koffie en 's middags naar mn ouders gourmetten.

Ik duik nog even de bank op, voor zolang de rust duurt (lang leve babytv)

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Mac op 1e paasdag is wel erg kansloos. Dacht ik tenminste, maar er staat mega rij....

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; ze begrijpen het niet, althans dat denk ik en herken ik van mijn schoonfam, uitleggen heeft geen zin, ze snappen het niet.
    Gelukkig heb je chocola :p.
    (hier kreeg Maura gisteren van mijn sm een cadeautje, wat na enthousiast uitpakken een doos (!) vol chocola te zijn :(. Genoeg voor 8 man bij de thee en het een peuter cadeau doen net voor het eten, heel fijn).

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ow, omdat het in het kader van de volledigheid ook wel eens gezegd mag worden: Het bezoek van zowel mijn schoonouders gisteren als mijn ouders vanmorgen viel ontzettend mee! Fijn!

Feestje gisteren was ook echt super trouwens.

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Fijn dat het meeviel. Ons bezoekje ook hoor, op wat kleine ongeregeldheden na dus... En van die chocola, vraag het dan niet. Volgens mij snappen onze schoonouders elkaar trouwens prima :)

@roeltje: Lekker hoor zo lang uitslapen!

Net de haren van uk1 weer in een mooi bobje geknipt. Beetje scheef en net te kort, maar ben niet voor niks amateur. Het lijkt er trouwens op dat haar krullen definitief weg zijn...

Deel Deze Pagina