December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Kan je goed doen he?! Zo'n ouderwets avondje zonder kids. Heerlijk!

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Hallo? Anyone out here??

Saaaaaaaai hoor.

Mag ik dan nog even mededelen dat ik al een week bijna iedere avond een stuk ga fietsen met uk1 in het kader van mijn bewegingsprogramma. Heb ik die nieuwe sportschoenen een half jaar geleden toch voor niks gekocht :). Maarre, goed van deze oude luie moeders hè?!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Echoooooo

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Pfff, sta hier dus nog hapjes te maken. Bezoek van vrienden liep uit en dus pas om 23.00 uur begonnen... Ferdy ligt al te pitten, dus ik ben not amused, om het maar eens heel erg beleefd te zeggen. Die krijgt morgenochtend de wind van voren...

Verder wel een heel gezellige avond gehad. Morgenochtend eieren zoeken bij mijn zus, maar moeten daar om 09.30 uur staan en het is nog een stukje rijden dus weer vroeg op....

Verder vandaag de zandbak in elkaar gezet en hij is tot nogtoe niet ingestort,. dus trots op ons. Nu nog ergens zand vandaan halen...

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Oooow echt joh! Inmiddels al klaar? Veel plezier morgen!

Riti
    Heerlijk, even een avondje uit zonder kind.. Fijn dat het gezellig was..

Panos
    haha McDonalds met Pasen is idd retedruk:D Kwamen wij vorig jaar ook achter.. Dit jaar dus maar niet.

Lenn is vlak voor hij naar bed ging ineens begonnen met hoesten. Net een zeehondje.. Man vond het zielig, hij werd er constant wakker van.. Dus die ligt al een tijdje bij ons.. niet erg, maar een hoestend kind en een snurkende man is nou niet echt handig voor je nachtrust. We krijgen om 10 uur visite dus uitslapen is er niet echt bij, dus ik ben nu verhuisd naar beneden. Heerlijk, wat een rust:$:D

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Bonjour!

@ Panos; denk inderdaad dat zij elkaar heel goed begrijpen ;).

@ Loopfiets; zoek een leuke, liefst beetje anders dan anders loopfiets en heb echt geen benul, iemand tips? Waar op te letten?

We wandelen regelmatig en overal, maar ook wel vaak hier een rondje om de plas en dat is 4,5 km geasfalteerd dus perfect voor met een loopfietsje :).

@ hier; alles aan de pasen vindt Maura heerlijk en wij ook dus helemaal genieten :).
    Morgenochtend gaat Dennis onder het mes, helaas niet fit maar dat was te verwachten. Aangezien ik er dan ook een week alleen voor sta vandaag even benutten dat hij lekker met Maura bezig is.

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!!!

Stijn is vandaag jarig! HOERA!!! Sorry dat ik al een aantal dagen niet echt actief ben geweest hier, maar ben druk geweest met van alles en nog wat! En wij zijn in de avonden Twilight Saga aan het kijken: GOED! Heb gisteren deel 2 gezien en dat in combinatie met een berg hormonen, pffff best heftig ;) hihi!

@riti: Maud heeft de wishbonebike, wel écht duur, maar dat is echt een superleuk ding waar ze heel lang op kunnen en in eerste instantie (nu dus) is het een driewieler, Stijn zit er nu zelfs al op, ideaal. Linkje:
    Original 3 in 1 - Wishbonebike Loopfiets - Loopfiets - Altijd de laagste prijs bij Loopfietsen.nl!

Hij wint wat mij betreft niet de schoonheidsprijs, maar hij wordt hier heel veel gebruikt, met hondjes uitlaten etc. echt z'n geld waard geweest ;)

@collo: arme jij gisteren en arme Ferdy zo direct ;) hihi! Laat je 'm wel een beetje heel nog? haha! Veel plezier vandaag! En zijn je hapjes gelukt?

@dees: hallo!!!!

@roel: ik vind het altijd weer zo gek om te lezen dat kindjes tussen hun ouders in blijven liggen. Maud doet dat echt niet gewoon! Als ze bij ons ligt 's ochtends dan moet de tv aan of is ze de hort op en ik ben ook wel eens 's avonds op ons bed gaan liggen om te kijken of ze dan wil inslapen, maar toen wilde ze in d'r eigen bed...Is ook niks mis mee natuurlijk, maar het lijkt me zo af en toe wel eens gezellig!

@panos: goed bezig meid! Kan jou het schelen, trek je die schoenen toch gewoon op de fiets aan ;) Hebben ze hun geld ook nog een beetje opgebracht :D

@hier: ik ga zo maar eens wat eten en dan ons huis feestklaar maken. Spreek jullie misschien vanavond of straks nog wel ff, anders morgen! (morgen echo op fontys :D, woensdag bij VK, spannend!!!)

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; gefeliciteerd met Stijn!!!
    Jaa die fiets ken ik, zijn echt ideaal. Maar echt te duur voor ons (al had ik het met een hond en een tweede kind zeker gedaan :p).
    Vind hem juist wel mooi ook, maar zit vooral ook echt goed in elkaar. Leuk dat jullie er zo veel plezier van hebben.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gefeliciteerd Stijn met je 1e verjaardag! Heeeeeel veel plezier vandaag!

Nou soms is het niet grappig hoor, zoals vannacht.. Lenn neemt behoorlijk wat ruimte in beslag, en met het gehoest van vannacht was het echt niet grappig.. Maar goed, Lenn werd om 4 uur wakker, maar dan ook echt klaarwakker..
    Dus verhuist met zn beide naar beneden.. Daar heeft hij gelukkig nog geslapen tot half 7.. Maar met zn gehoest maakte hij man en Elise ook wakker..

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Gefeliciteerd met de verjaardag van Stijn!!! Grote vent alweer :D :D

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Voor de liefhebber: Ik kom nu uit bij KaZAM (Styler), Wheelyrunner en Puky. Metaal want dan kan hij modderig ook even buiten blijven staan en in hoogte verstelbaar en met ruimte om je voeten op te zetten.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hahaha dankzij een hele enthousiaste Dennis, is de rode loopfiets van KaZAM al onderweg :D

13. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @suus; gefeliciteerd!! Wat gaat het toch hard. Uk2 is gewoon de volgende...

@riti: Thanks voor de tips! De puky kende ik al, zoek ik al tijdje naar op mp. Zal die andere ook eens bekijken!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Vallen hier de paasplannen in het water zeg, jakkes.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Wij zagen ons nu ook niet rond hobbelen op de kinderboerderij :(
    Helaas..
    We zijn vanmorgen heerlijk wezen zwemmen :D
    Wat een feest was dat zeg...Luca heeft in Egypte voor het laatst gezwommen dus die keek zijn ogen uit en had een plezier, geweldig!
    Beide liggen nu uitgeteld op bed :)

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; wat lekker zeg, zwemmen, welk bad zijn jullie geweest?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het kikkerfort, wat een drukte daar zeg!
    We waren er om 10.30, bad ging om 10u open maar ohw wat een drukte met alle kleintjes..heel gezellig :)
    Rond 12.30 weer vertrokken en tjeee er stond een rij tot bijna buiten voor de kassa!

Ik was er nog niet eerder geweest trouwens, jij wel toch?
    Hadden jullie mee gewild trouwens?

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!!

Ik kom even Stijn een hele fijne 1ste verjaardag wensen!!

@ riti: hier een puky loopfiets, Sara vindt m nog doodeng 😉

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Oh lees net dat jullie er 1 hebben besteld haha! Heb je een link?

@ hier: als sara wakker is, gaan de kindjes lekker in bad. Wat een pestweer...

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ja we komen er regelmatig, maar nooit op feestdagen ;).
    We hadden met een aantal mensen afgesproken vandaag bij de kinderboerderij en nu dus een hoop gebel en gesms over de verschillende alternatieven.
    Resultaat, bij elkaar op de koffie en nog even met plu en regenlaarzen er langs (Dennis en Maura dan, ik lekker even niet).

@ Doortje; ze zijn ook eng die dingen :). Ze zijn er ook nog wel klein voor, hoor vaak dat het vanaf 2,5 interessant wordt en dat ze in eens de smaak te pakken krijgen rond een jaar of 3.
    Kennisgeving voor omleiding
    Deze is het.
    Wil er ook een helm bij, maar gut wat zijn die fietshelmen lelijk.
    Deze zijn het leukst (vind ik dan) CoConuts helmets – Co&Co

Deel Deze Pagina