December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hoi meiden,

Hoe gaat het hier? En met de kleintjes?

Door drukte lange tijd niet hier geweest. Ik had gehoopt mijn studie afgerond te hebben, maar dat is me zwaar tegen gevallen met een drukke baan erbij. En dan wil ik natuurlijk ook tijd aan mijn dochter besteden. Dus ik zit nu tegen oververmoeidheid aan. Dus ik heb mijn werkgever gevraagd of ik een maand vrij kan krijgen om mijn studie af te ronden. Ik hoef gelukkig alleen nog mijn afstudeerscriptie en dan ben ik klaar. Maar het voelt als zo'n last die studie, dat ik het nu echt wil afhebben. Gelukkigkan ik vrij krijgen. Ik vind het ook zo zonde om mijn studie nu af te breken, terwijl ik nog maar 1 ding hoef te doen.

Met Robijn gaat het goed. Ze is super lief en is een echte kletskous. Het is zo genieten. Als ik klaar ben met mijn studie willen voor een tweede gaan als het gegund is.

Hoop hier weer gezellig mee te kunnen kletsen

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    He Pelikaantje, wat goed dat je nu tijd vrij hebt kunnen regelen om het af te maken. Nog steeds zwaar als je al zo moe bent en een gezin hebt, maar het gaat je vast lukken. Heel veel succes!!

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Ah, morgen D-day voor Dennis. Heel veel succes. Merk dat Ferdy sinds hij weet dat hij nu echt voort moet maken met een afspraak om zijn verstandskiezen weg te snijden ook een stuk stiller is... Ook iets wat je niet voor het leuke gaat doen...
    Kazam fietsje is ook niet echt goedkoop toch?

Suus
    Hiep hiep Hoera! Stijn 1 jaar, super!!!
    Suus, hier ook 1 waarbij de tv aan moet in bed of anders keten. Slapen tussen ons in zit er niet in.. Misschien maar goed ook. Kom ik niet in de verleiding.

Pelikaantje
    Wat leuk dat je weer tijd hebt! Ben heel benieuwd naar Robijn nu, dus als je wilt, spammen!
    Goed dat je de stap hebt genomen om een maand vrij te nemen. Dan moet je wel. Kan me zo goed voorstellen wat voor blok dat aan je been wordt. Heb zelf ook iets ahum... te lang over mijn studie gedaan. Heel veel succes! Leuk dat jullie dan ook voor een tweede willen gaan.

Verder
    Hapjes gelukkig goed gelukt. Is echt een aanrader om brie, bosuitje en wat snippers uitgebakken spek in een bladerdeeg flapje te doen...
    Kindjes hebben zich prima vermaakt met eitjes zoeken en lekker eten en natuurlijk veel aandacht van oma's opa en tantes en ooms.

Verder weer wat buikpijn en heb nou al een aantal keer, vandaag dus ook, weer een nabloeding gehad. Heel weinig, maar zo kom ik er nooit vanaf... Wacht het nog aan paar dagen af, anders de gyn maar weer bellen. Vraag me de hele tijd af of ze toch iets over het hoofd gezien hebben. ZW testen worden wel mooi licht.

4. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: even snel tussendoor... Wanneer heb je nacontrole? Dan kijken ze altijd even of je echt schoon bent. Schijnt tijdens de currerage zelf lastig te zien.

@riti: ga fietsje bekijken. Die kende ik nog niet.

Hier prima dagje! Wel een ongelukje onderweg (zie fb). Uk1 was goed geschrokken. Arm kind. Lekker gegeten bij vrienden en nu net weer thuis. Tot zover mijn update via de telefoon.

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Geen nacontrole. Hebben anderhalve dag na de mk echo gedaan en daar zag het schoon uit op wat bmslijmvlies na. Dat was logisch. Ging ook allemaal volgens het boekje, maar nu dus al drie keer gehad dat er weer wat vers bloed was en ook wat buikpijn (niet heel heftig) erbij... Tja, 't kan er ook nog allemaal bij horen.

6. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
  7. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    #4787 Pelikaantje, 9 apr 2012
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  8. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Collo: lees net je onderschrift over je mk. Wat naar voor jullie :(......

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoii dames!

@RiTi; Leuke fiets zeg, Beau is er op de opvang ook veel op te vinden.
    Het fietsje lijkt er wel een beetje op, erg apart model maar zeer handig volgens mij.
    Wens je Dennis morgen even succes van me :)

@Collo; Ik hoop toch echt dat je binnenkort weer verder kunt..

@Pelikaantje; Wat goed van je dat je nu doorzet om je opleiding af te maken.
    Ergens wil ik dat ook nog erg graag maar dat duurt toch nog zeker wel een jaartje. Ik moet nog ong. een jaartje.
    Ik wens je veel succes!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Luca haalde ik vanmiddag trouwens wel met koorts uit bed, 38.8
    Eenmaal beneden bij de luierwisseling zag ik ook dat zijn hele lijfje onder de vlekjes zit.
    Ergens doet het mij denken aan de vlekjes die Beau ook had voordat hij de waterpokken kreeg..ben heel benieuwd wat ik morgenochtend aantref.
    Een flink deel van de middag was hij ook erg hangerig, slap en huilerig...hij kon echt krijsen alsof hij veel pijn had.
    Had flink met hem te doen :(

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ook een ziek mannetje.. hoest al een aantal weken, werd wat minder maar nu weer volop terug.. heeft keelpijn en oorpijn.. sinds gisteren niet meer gepoept en nu dus ook buikpijn.. ligt nu eindelijk te slapen op de bank met een warme kruik en warme deken.. Zijn inmiddels aan de 4e fles thijmsiroop (zo'n grote die Dees destijds liet vallen) in een dik half jaar tijd.. Ben er nu wel zat van.. morgen ha daarvoor bellen.. ha zei vorig jaar dat hij nog tot zn 4e gevoelig blijft qua hoesten enzo ivm die longontsteking maar dat lijkt me niet toch? en zo wel, dan doet ie er maar wat aan.. arme kind is nog nooit langer dan twee weken hoestvrij geweest.

Zo nog even bones afkijken en dan richting bed

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; Aaah arme uk1 en arme jullie (gaat zo plakken op den duur ;))

@ Collo; ai verstandskiezen zijn ook echt niet tof brrrr. Had 50-60 E in mijn hoofd voor een fiets, deze was 69. Als Dennis niet zo enthousiast was geweest had ik er nog wel een tijdje over nagedacht, maar wel lekker rustig zo :p.
    Net Rachel Khoo op de BBC gekeken, Brits meisje die Frans kookt, jummie. Moest aan jou denken, komt omdat ik je in mijn hoofd heb met een vleugje française :D.

@ Dees; zal hem succes wensen, dank je.

@ hier; Dennis heeft de zenuwen maar slaapt gelukkig altijd goed, dus dat loopt wel los. Ga er achter komen wat hij allemaal nog doet zoal thuis komende week, had ik niet hoeven weten hoor, echt niet ;).

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Beterschap met Lenn, thijmsiroop fles is idd een flinke fles!
    Beter voor de zekerheid maar even de HA bellen morgen.

@RiTi; Hoe lang zou Dennis ongeveer uit de running zijn?
    Moet hij lang blijven?

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Hier ook een meisje wat geen paar weken niet-hoest. Mensen kijken mij altijd zo zorgelijk aan (of ik niet met haar naar de huisarts moet met zo'n hoest) maar het wordt altijd vanzelf weer minder. Ik denk zelf dat dat ook de beste manier is om het snelst weerstand op te bouwen. Enige waar ik wel bedacht op ben is longontstekingen, daar kun je echt niet mee sollen.
    Maar als jij het niet vertrouwd, zou ik zeker even naar de ha gaan.

Pelikaantje
    Wat een grote dame is het geworden zeg! Heerlijk moppie!

Dees
    Oh jee, nou weer een vlekjesziekte te pakken.... Arme jongen.

RiTi
    Ik vind mijn naam op zijn Frans uitgesproken ook het mooist. Altijd fijn om in Frankrijk iets te reserveren...dan kan dat op mijn naam, dat is makkelijker dan Schoenmakers...daar snappen ze in Frankrijk niks van. Ben ook wel een liefhebber van het land, maar mijn roots liggen helaas in Italie...(tenminste, de roots van mijn achternaam)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Kan pas om 8 uur bellen, dus misschien kijk ik het nog even aan. Ben er nog niet over uit haha.. Vannacht weer enorm liggen spoken.. Nog niet gepoept. Denk dat ik dat eerst nog even afwacht.. Maar als deze fles leeg is bel ik sowieos, wordt er knettergek van..

Man is inmiddels de deur weer uit, wij houden een pyjama-ochtend denk ik. Totaal geen zin om me te haasten. Alleen even woonkamer en keuken doen en dan vind ik het wel prima ook. Doe ik eind van de ochtend wel, kan Lenn mooi 'helpen'. Word dan toch zeiknat, dus kan ie daarna gelijk door richting douche. Elise slaapt nog uiteraard. Slaapkop:D

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pelikaantje; In Rhenen of niet? Mooie meid Robijn!

@ Roeltje; dat is wel heftig zeg, zou voor de zekerheid even bellen

@ Dees; hij is er nu al, wordt om half 10 geopereerd en als alles goed gaat mag hij morgen weer naar huis. 2 weken uit de running bij normaal herstel. Is natuurlijk niet heel erg dramatisch, maar 'normaal' ben je eigenlijk nooit 2 weken uitgeschakeld, is toch vreemd lang.
    Maar goed, er is drugs en daar krijgt hij een goede voorraad van mee ;).

@ hier; gáap, Maura ligt wakker te worden en daar wacht ik maar even op. Wordt een beetje een lamdagje vandaag, moet ook douchen met Maura er bij dus duurt wel even. Het is toch rotweer dus een boodschapje dicht bij is wel voldoende.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Oja het is vandaag dinsdag *in de war met de dagen, was in de overtuiging dat het vandaag maandag is* Succes met Dennis. Hopelijk valt het herstel mee, al klinkt 2 weken idd wel erg lang..

Mm, dan is er dus ook markt vandaag. Hopelijk vanmiddag dus even droog.

Ah Elise wordt wakker geloof ik. Flesje geven.

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: lekker rustig een pyjamaochtend!

@Dees: ahh arme Luca :( Hopelijk betekenen de vlekjes niet veel.

@RiTi: succes/sterkte met Dennis!

@Hier: ehhhhhh ben dr weer ;)
    Dani heeft het hele weekend doorgeslapen, in zn eigen bedje zonder drinken, jeej!!!! dat werd tijd!
    Vandaag en morgen nog vrij, ff relaxen want zo'n weekend met 3 kids is best druk hihi

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Goed dat Dani doorgeslapen heeft zeg, zal jouw nachtrust ook wel goed doen.

Hier
    Vanocgtend even naar een mede zp mama om kleertjes te kijken, verder weinig plannen. Denk voor vanavond maar Lasagna met veel groenten. Even vitamientjes bijvoeren. Niet echt supergezond gegeten de laatste dagen.

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Collo: heb je wel een paar leuke dagen gehad??
    foto's foto's ;)

Deel Deze Pagina