December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Goedemorgen! Druk weekendje gehad dus vandaar ook niet hier geweest. Het was erg gezellig, Tijs vond het eieren zoeken geweldig! Hij had van mijn moeder ook zo’n schattig mandje gehad om ze in te doen. Hadden ook met zijn allen bij oma gelogeerd (ook mijn zus en haar gezin), dus weinig geslapen…en om 7 uur allemaal uit bed haha.

Suus alsnog van harte met Stijn! Leuke verjaardag gehad?

Hier hoestte Tijs ook altijd Roeltje; hij heeft een puffer met salbutamol en hoest nooit meer. Als we afbouwen of een paar dagen stoppen, begint het hoesten weer….Ik zou inderdaad niet te lang aankijken hoor, het is gewoon vervelend voor iedereen. Wat een slapertje is die dame van jullie!

Knuffel voor Luca…hoe zag hij er vanmorgen uit?

Riti sterkte voor Dennis!

@Loopfiets die van Riti’s link is leuk! Helmpjes ook een stuk beter dan die ik hier wel eens zie ja….Mijn neefje heeft deze Loopfiets-online - Loopfiets Firstbike van firstbike. Met een verlagingsset, want ze kunnen vaak nog niet heel goed bij de grond…Heb Tijs hier wel eens opgezet, maar vindt het ook doodeng hoor Doortje!

Knap van Dani Dretjuh! Ik hoop ook op een doorslaapnacht hier....vannacht alleen maar om 5.15 tutje terug, maar het lijkt me zo heerlijk...van 22-10 ofzo ;) Van het weekend gaan de jongens logeren; zijn alweer een jaar getrouwd en gaan samen wat leuks doen en uitslapen!

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Sterkte voor en met Dennis! Hopelijk valt het een beetje mee.... Waar heb je trouwens die loopfiets besteld? De goedkoopste die ik zie is 99 euro...

@hoestende kindjes: Vervelend! Weet ook niet wat handig is. Op zich kan een bezoekje aan de HA nooit kwaad.

@dre: Wat fijn dat kids goed geslapen hebben! En geniet maar lekker van je rust vandaag!

@pelikaantje: Mooie spam.

@collo: Als je het niet vertrouwt kan je altijd ziekenhuis bellen voor een contole echo. Ik heb na currettage een paar dagen bloedverlies gehad en daarna niet meer. OOk geen buikpijn trouwens.

Hier is uk2 zn oor weer dicht, maar volgens mij is de onsteking niet over... Irritant, dan is een loopoor toch handiger. Apart trouwens dat bij het ontstoken oor ook altijd een hele rare pukkelige wang heeft. Voor ons wel een handige indicator :)

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Krijgt hij er nu ook meer last van, nu het weer dicht zit?

Ik wacht het hier nog wel even af. Heb nu dusdanige last van mijn buik dat ik op he moment meer een ei vermoed, is ook duidelijk links voor mijn gevoel nu. Ovu test zal het hopelijk straks bevestigen. Daarna maar even menstruatie afwachten, dat zal misschien de rest wel opruimen.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
  5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Hij heeft weer wat minder geslapen en ik mag zn oor niet schoonmaken. Denk dus dat ie toch wat last heeft. Bovendien is zn wang nog zo pukkelig.

@riti: Spannend! Hopelijk gaat alles goed daar. Thanks voor link. Hadden hier al uitgebreid gezocht en obv de prijs net de puky gekozen, maar nu weer twijfel.... Waarom zijn julie voor de kazam gegaan?

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Happy: ahhh een jaar alweer, wat leuk!
    Ik zou volgende maand 5 jaar getrouwd zijn geweest :(
    maar groot gelijk dat je wat leuks gaat doen dan

@RiTi: hopelijk heeft hij er niet zoveel last van en zijn ze hem niet vergeten ;)

@Panos: ahh joh ontstoken oor :( da's zielig
    Beterschap voor m

@Collo: hmmmm jee heb je nog zo'n last ja ? :( Knuf voor jou! Hopelijk ist je ei en verkaard dat de pijn

Jij had je toch aangemeld voor de ehbo cursus he? Ik ben de betaling vergeten dus die moek nog ff doen, maar wil wel ff zeker zijn dat jij er ook bij bent :p

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; had mijn oog op de wheelyrunner laten vallen, die vind ik erg mooi WHEELYRUNNER – Co&Co.
    Later 3 vergeleken (kazam en puky er bij). Uiterlijk van de Wheely en Kazam vind ik mooier, twijfelde tussen rood en zilver, Dennis gaf de doorslag :). Gewoon een stevig degelijk fietsje met plek voor de voetjes om balans te oefenen (later als ze 4 zijn ;)).
    Ze ontlopen elkaar niet zo veel verder.
    Bij de Wheely kan je het stuur nog tijdelijk begrenzen trouwens.
    Sterkte met de oortjes!

@ Collo; hoop ook dat het je ei is!

@ Dretjuh; leuke foto's van een leuk weekend!

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @riti: sterkte voor Dennis! Arme ziel....Hopelijk is ie niet al te zielig de komende tijd....:(

@all: hoooooi! Stijn superleuk feest gehad, lekker verwend en nu alles weer aan kant gemaakt, over 5 minuten Maud van de PSZ afhalen en dan lekker de grote garage van Little People uitpakken en opbouwen :D

Vanavond eindelijk ECHO! :D spannend hoor...pffff

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Spannend Suus!!

Hier vorige week meteen met de nuvaring begonnen...geen ruimte meer voor oepsjes! We kijken wel wanneer we er weer klaar voor zijn, voorlopig even genieten van m'n 3 mannen ;)

Dretjuh, jeetje 5 jaar....ongelofelijk he. Hoop niet ooit hetzelfde te moeten meemaken. Gelukkig heb je een leuke nieuwe vent gevonden! Leuke foto's op je blog! Ziet er stik gezellig uit!

Collo; mmm vervelend dat je zoveel last hebt. Wanneer ging je de ovu test doen?

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Vanavond al?! Wat spannend!! Laat je het vanavond wel hier weten? :D
    Is Stijn goed verwend op zijn verjaardag, vast wel!

@Happy; 1 jaar alweer, een jaar gaat ook zo voorbij!

@RiTi; Toi toi toi dan maar.
    Heb de link voor het loopfietsje ook maar even bekeken, prijs valt dan nog mee in vergelijk van €100,-.

@Dre; Wat goed van Dani, jij zal vast heerlijk hebben geslapen ook.
    Dat heb je nu wel nodig.
    Leuk om je blog weer te volgen ;)

@Collo; Het hele gezonde is er hier ook bij in geschoten..vandaag maar weer iets lekker creëren. Maar ja ik moet ook weer werken om 18u dus dan schiet dat er wel weer ff bij in :)
    Lizzy nog steeds aan de wandel?

@hier; Luca werd vannacht loeiheet wakker, helemaal in paniek en was ontroostbaar. Bij ons in bed heeft hij gelukkig verder geslapen tot vanmorgen de wekker ging om 6u.
    Toch nog iets verhoging, 38.3...en de vlekjes waren nog net zo aanwezig.
    Met een pcm toch naar de opvang gebracht, tot nu toe gaat het prima aldaar.

Bij de 1e client ben ik vanmorgen van de trap gevallen :(
    Straks om 14.45 even naar de HA om mijn arm te laten beoordelen...ik denk gekneusd.
    Tot 9.30 kon ik het volhouden maar heb toen gebeld naar mijn leidinggevende dat ik verrek van de pijn, hoe meer ik doe hoe meer pijn ik kreeg.
    Zit dus nu thuis...bah!

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @happy: haha, hier ligt de nuvaring ook klaar in de kast...helaas was ukje ze voor ;)

@echo: bij fontys vanavond he, vk is morgen ;) maar echo is echo...:D

@dees: sterkte meid...wat een pech! Hopelijk kun je er snel weer mee uit de voeten!

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; echo is echo inderdaad! Spannend zeg, veel plezier vanavond!

@ Dees; ai, waar ergens in je arm? Kneuzen zoet zó'n pijn :(.
    Fietsje was een goede aanbieding inderdaad, begrijp ook niet dat er soms 125 voor betaald wordt als je ze met google al ziet voor 90.

@hier; Hij is wakker. Morfine gehad, flink suf nog en (deels) rechtop tot morgenochtend dan mag hij naar de poli als er geen bijzonderheden zijn.
    Volgens het boekje dus :).

Mijn schoonvader blijft maar drammen op basis van zijn ervaring met 5 jarige kinderen, de narcose is het ergst, slikken doet een dagje pijn en met een pcm en een ijsje ben je er wel weer. Als ze zo gemakkelijk morfine gaven had ik het ook in de kast liggen, mafkees.
    Dennis zelf had zich er al voortijdig bij neergelegd, die neemt niet eens de moeite meer zijn ouders tegen te spreken en laat ze lullen ;).

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Suus: fijn dat stijn zn feestje geslaagd was :)
    Speel ze met de little people garage!
    ahhhh ja vandaag de echo, spannend!!!!!!!!

@Happy: hoop ook dat je het nooit hoeft mee te maken, bah.... jah idd een leuke vent, wel heel vroeg maar ja t komt zoals t komt.

@Dees: had eindelijk weer ns wa gedaan om op de blog te zetten ;) Maar kreeg dit weekend de spirit weer te pakken hihihi

oej wat een pech heb jij nu zo te lezen, en een zieke Luca *hopelijk gaat t vandaag de hele dag goed op het KDV* en nu jij met je arm... hopelijk alleen verstuikt en is de pijn snel weg!
    iig goed rusten met je arm! Sterkte ermee

@Hier: ehhhh ff helemaal nix:) heerlijk!
    strakjes alleen ff naar mn oma toe, ging alweer iets beter met haar. ze krijgt nu prednison dus ze heeft ff een flinke opkikker, dr droge humor is terug en ze heeft al wat ontlasting gehad *jeeej*
    maar blijf t raar vinden, 2 weken terug nog bediend....

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ gezond eten en zo; gedoe kan dat soms zijn. Al denk ik dat wij wel heel gezond eten. Kook 1 of 2 keer in de week uitgebreid, gelijk ook voor een andere dag of de vriezer. 2-3 keer makkelijk (dwz in 30 min op tafel) en de rest is uit de vriezer, restjes, afhaal of soep met brood of zo. Haal nog wel eens wat in bij de lunch door tomaat en avocado en zo op brood.

Moet wel zeggen dat nu ik voorlopig alleen met Maura eet we misschien iedere keer 2 dagen het zelfde eten anders zijn het zulke prutbeetjes steeds.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Het kan idd best een gedoe zijn zo af en toe, maar de combi hier met man laat thuis en ik vroeg werken loopt dan niet lekker als ik uitgebreid moet staan koken.
    Dan wordt het toch gauw iets makkelijks.
    Het zal de komende weken voor jou wel ff wennen zijn qua eten, hopelijk eet Dennis weer makkelijk mee.
    Pijn zit in mijn bovenarm, krijg hem niet boven mijn macht en iets tillen, draaien of wat dan ook doet zo'n pijn! Schiet dan door de grond, wordt zo nog wat als ik weer auto moet rijden naar de HA toe..

@Dre; Vreemd kan het dan soms lopen he in de gezondheidszorg, gelukkig lijkt je oma weer wat op te knappen!

@hier; Net even gebeld met het KDV, Luca's koorts lijkt weer iets op te lopen, de supp zal wel uitwerken nu.
    Zijn humeur is als een hobbelweg...als het niet meer gaat dan bellen ze. Tot nu toe is het nog te doen :)

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ai, autorijden zal dan ook wel zeer doen laat staan werken vanavond, hopelijk trekt het nog bij vandaag.
    Op dit soort dagen is koken niet echt een optie bij jullie lijkt me, het past precies allemaal.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Het is vooral het schakelen *automaat zou uitkomst zijn*..
    Ben bang dat het alleen maar erger wordt, ik voel steeds meer pijn opkomen.

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @Dees..Schakelen met je andere hand....doe ik ook wel eens (met een ijsje in de rechterhand ofzo...)...Succes bij de dokter!

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Ja, wil zeker mee gaan doen maar ook nog niet betaald. Heb net gemaild dat mijn betaling pas op de 20ste komt, want ben er weer eens doorheen...(geld).

Suus
    Oeh vanavond al, leuk!
    En nu et toch out-in-the-open is. banner!

Happy
    Wat verstandig om aan de nuvaring te gaan... Inderdaad lekker wachten tot je er weer klaar voor bent. Maar uit ervaring weet ik wel dat je je toch wel aanpast hoor.

Hier
    Ovu test zegt geen ei....wel meer bloed dus waar-zijn-we-nou-mee-bezig? Hoop nog steeds dat het vanzelf ophoud...

Dees
    Schrikken zeg. Hoop dat er niks ergs is met je arm.

RiTi
    Ik zou voor alle zekerheid toch maar een hele hoop ijs inslaan....je weet maar nooit :D

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Gezond koken....weet het soms niet hoor. Meestal ben ik altijd wel in een half uurtje klaar; de ene keer gekookte aardappelen, groenten, vleesje, de andere keer pasta, gehakt saus. Meestal gooi ik zelf door zo'n kant en klare saus tomaten, prei, courgette, ui...dan is het in ieder geval weer wat gezonder. Eten wel elke week frietjes (zaterdag), Tijs wel met groenten (erwtjes/bloemkool/broccoli) en wij met sla. Wat vinden jullie uitgebreid koken?!

Vervelend Collo...misschien toch maar eens je VK even bellen?!
    Had me ook wel aangepast hoor als het zo geweest was...mijn man vond het al helemaal leuk!

Deel Deze Pagina