@riti: Fijn dat het redelijk gaat met dennis. Lekker support ook van zijn ouders.... @dees: Balen van je arm en de zieke Luca. Beterschap voor jullie beiden! @collo: BLijft puzzelen dan met je cyclus. Vervelend! Zwangerschapstesten zijn wel weer negatief? @suus: Wat onwijs spannend weer! Heel veel plezier vanavond!! Hier niks spannends. Zit op kantoor. Weer even wennen , maar wel gezellig gelukkig. Vriend heeft papadag en kijk hem vandaag eens niet op zn vingers (vindt ie ook weleens fijn (snap ook niet waarom)). Miss vanavond weer even sportief doen en een stuk fietsen met uk1. De omgeving is zo mooi en rustig. Soms ook wel een beetje minder prettig... Ik kan dus 3 kwartier fietsen zonder iets of iemand tegen te komen. Dwars door bossen, landerijen etc. Fietst vorige week door een donker bos over een smal fietspad en dat was even minder prettig. Met kind ben je toch kwetsbaar ofzo....
@gezond koken: Ik brand mn vingers niet aan dit onderwerp . WIj koken denk ik 3/4 keer per week, andere avonden makkelijk. Makkelijk varieert van frietjes tot brood met soep. En voor uk1 maakt het niet uit. De lekkerste verstgemaakte maaltijd blieft ze niet. En frieten of shoarma of knakworsten ook niet. Ze eet gewoon amper 's avonds. Eigenlijk alleen pasta zonder iets, brood en pizza. Vooral graag brood (ook droog)... Tot het avondeten eet ze super trouwens. Brood en fruit lust ze wel. Ook toetje eet ze alleen als het echt lekker is (chocoladevla). Een normaal toetje hoeft ze ook niet. Maar ook dingen als eieren en sla eet ze niet. Apart he? Moet zeggen dat ik tot mn 16e ook zo slecht at. Niet weinig, maar ik lustte gewoon niks.
hoi, meld me ook weer ff weekend was leuk maar vermoeiend.. wel nog lianne ineens 39koorts en na spugen zakte het weer en ddag erna weer praatjes voor 10.. denk chocola mis gevallen.... maar goed.. ze is weer de oude vandaag alternatief naar het werk gereden. ik baal zoooooooooooo van de files! en kreeg nu dus idd net te horen dat ik wel iets moet regelen nu met mijn uren want dat er wel wat gecompenseerd kon worden maar niet alles..... dus dat ik echt moet gaan opletten enzo. ze schrijven me niet zomaar af, maar moet wel opletten en regelen.. tja.. als ik op tijd vertrek en meteen file in rij, kan ik er echt niks aan doen gelukkig snapt de baas dat ook wel, maar toch... leuk is anders..... ben er echt ff beduusd van..
@Collo: zou voor de zekerheid je HA of VK ff bellen.... @Gezond koken: hier opzich altijd wel, tuurlijk eten we weleens n frietje met snacks, maar over het algemeen word hier 6 tot 7 dagen per week gewoon netjes gekookt en altijd met groenten!! Uitgebreid koken doe ik ook regelmatig, maak ik een voor en nagerecht erbij, maak ik alles super vers (geen pakjes werk ofzo, zelfs mayo of pesto is zelfgemaakt dan.. laatst nog mexicaans menutje gemaakt. @panos: ahh tis langer ligt nu dus lekker door de weilanden fietsen is heerlijk! maar idd je bent dan een stuk kwetsbaarder, als je steeds alleen bent heb je t gevoel dat er elk moment een freak uit een bosje kan springen hihi @Joyce: hmmm lastig pakket op je werk dus. openbaar vervoer is dat iets? Hehehe lianne praatjes voor 10.. nee toch @Hier: ging goed bij omatje, wederom ontlasting waar de koeien jaloers op zijn, dus da's goed! afdeling is alleen gesloten ivm griepvirus dus ze mag niet van de afdeling af. paasversiering alweer opgeruimd, net ff 2 tijdschriftjes ingeslagen dus jullie kunnen wel raden wat ik nu ga doen tot de kids opgehaald moeten worden
Indringster geeft vreemde baby borstvoeding | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
OV? nou dan ben ik nog langer onderweg... ben al alternatieve routes aan het zoeken.. alleen is de ene over tilburg en gaan ze daar vanaf vandaag delen van de weg open breken. en via veghel is deels een drukke 1 baans 80 km weg........ niet fijn! maar ja, via dbosch is a2 = drama in de ochtend zeker met regen.. blijvenproberen om om 730 in de auto te zitten en dan op tijd op het werk aan te komen .. ik moet om 17 weg anders sta ik in file industrieterrein af en ben ik te laat op kdv..
het is ook nog geen waarschuwing maar goed, moet er natuurlijk wel wat aan doen... hij had nu gewoon erg veel moeten compenseren en is neit eerlijk tov de rest.. ik werk sowieso al vaker thuis ivm doktersbezoekjes e,.d. tja, kan ik niks aan doen gelukkig heeft baas thuis zelfde probleem, maar ja, hij heeft natuurlijk oolk wel ergens gelijk.. en mijn kolftijd troef werkte helaas niet.. want niet bv- mama's hebben ook een baby te voeden thuis dus die zouden dan neit recht hebben op half uur extra in de ochtend en ik wel ivm bv.. onder werktijd prima maar moet ik er wel 8 uur zijn.. tja.. zit ook wat in, maar was te proberen toch?
@joyce: Volgens mij kan je de BV troef wel inzetten hoor!! Daar zit je baas ernaast.... Kolfrecht geldt ook aan het begin of einde van de werkdag. Verder heeft ie wel een punt. Een 32-urige (of meer of minder) werkweek bestaat ook uit zoveel uur. Punt. Alleen vraag ik me dan af of je niet meer uren thuis kan maken? @dre: Fijn dat het beter ging met je oma!!! Voelt ze zich ook wat beter inmiddels?
panos nee want doe ik sowieso al meer dan rest vd afdeling en moest niet spuigaten uitlopen maar alleen incidenteel. Wat betreft kolfrecht dacht ik ook dat ik wel goed zat maar ja zijn verhaal klopte natuurlijk ook. Als hij echt moeilijk gaat doen dan haal ik't recht erbij... En ja klopt dat iemand met kv dat niet kan maar ja daar kan ik niks aan doen... Ik weg al ik zal er toch zelf moeten zijn voor de voeding in ochtend avond. Ik verwacht wel dat't beter gaan worden hoor. 'T ochtend programma loopt steeds soepeler en vanaf de start in de auto is't afwachten hoe't op de weg is en kan ik Weinig meer doen. Maar ben op zoek naar alternatief en heb wel goede Hoop dat ik'n betere route vind....
@joyce: Balen van het thuiswerken!! Jammer dat daar nog zo moeilijk over gedaan wordt... Wat dat betreft ben ik heel heppie bij philips. Gelijk hebben is idd wat anders dan gelijk krijgen... Dus hopelijk kan je het anders oplossen en hoef je niet te gaan dreigen met je kolfrecht. Miss idd andere opties en wat meer ritme krijgen. Of het brengen/halen verdelen. Dus dat de een haalt en de ander brengt, en andersom. Dat werkt hier ook goed.
@ Joyce; heel erg balen van het thuiswerken. Kolfrecht heb je inderdaad, maar is natuurlijk geen oplossing voor de files want die blijven. Valt je vertraging door files nu grotendeels binnen je werktijd dan? Kan me wel voorstellen dat het een punt is, jij kan er niets aan doen maar je werkgever ook niet. @ Collo; oneindige bergen ijsjes hier
Staar me suf op die stomme ovu-test....of is ie nou wel even donker? = positief.... Misschien vanavond nog maar 1 doen...kost toch niks...uch... Ik ga maar eens wat te eten maken....
@Collo; Spammentje van je tuurtest? @hier; Arm is gekneusd, moet hem vandaag rustig houden... Morgen zal het nog erger zijn..ai!
@ riti/ panos: we doen al halen en brengen verdelen.. maar had vorige maand dus 1 dag: 730 in de auto! man bracht ze weg.. en ik rijd de file in en ben er om 915!! tja. en ik moet dan 17 weg zijn.. anders haal ik het niet... maar goed net belletje dat lianne 38,6 heeft en niet zichzelf is... dus.......... dan maar halen zei net al tegen baas dat het fijn is dat hij me wel snapt, maar dat doet niks af aan het feit dat het neit handig is.. dus dat zijn we iig eens.. hij wil me ook niet dwarsbomen maar is niet eerlijk tov rest etc... snappie?
@ Joyce; woont de rest dan zo strategisch allemaal? Echt zo vreselijk zonde van je tijd die files, balen. @ Dees; auw, rustig houden dan maar (voor zo ver mogelijk). @ Collo; wat vaag zeg, zo me ook suf staren als het zo onduidelijk is.
collo kopen en verkopen zijn we wel ff beu eigenlijk. Riti collegas wonen of dichtbij of hebben geen kids dus trekken dan sneller einde dag'n uurtje door. Of beide... Juf op opvang vroeg al hoe laat ik normaal vertrok. Uh 5min later dan dat ze nu vroegen om te komen... Lianne meteen door naar bed wilde niet eten. Yoeri wilde niet slapen dus ff spelen en nu eten m dan op naar bed. Ben benieuwd naar de nacht...
@Riti: nee geen Rhenen, is dierenpark Amersfoort. We hebben pas een abbo genomen. Kleine meid is zo gek op dieren. Ik heb even niet gevolgd wat met Dennis aan de hand is?? Leuk loopfietsje! @Dre: fijn dat het beter gaat met je oma. @Dees: sterkte met je arm en ook nog een zieke Luca @Collo: wat vervelend die bloedingen. @Panos: vind het ook heerlijk om te fietsen. Ik was van plan om weer naar mijn werk te fietsen, maar dat schiet nu op het dat zeikweer. @Joyce: wat een gedoe die files. Ik heb toen ook de borstvoedingsdiscussie met mijn werkgever gehad. Mocht niet later komen om Robijn eerst te voeden, dan moest ik maar gaan kolfen meteen op mijn werk in zo'n stom kamertje. Hoezo tegenzitten? Kolfen lukte niet, dus Robijn moest toen aan de fles. Is uiteindelijk een heel arbeidsconflict geworden. Toen mocht ik ineens niet meer thuiswerken, wat ik voor bevalling wel mocht. Probleem is dat op mijn werk met 2 maten wordt gemeten, sommige mensen mogen de hele week thuiswerken en andere niet terwijl hun functie zich daar wel voor leent. Maar ja uiteindelijk trek je toch aan het kortste eind. Hier: lekker gezwommen vanmiddag (doen we elke week). Robijn is nu weer helemaal weer gek van dvd van Hello Kitty. Vond ze eerst helemaal niets aan. Ook zo grappig als ze muziek hoort gaat ze altijd meteen dansen, ook bij reclames en zo. Echt een feestbeest
hallo! Ik ben er weer en ik heb gelukkig een heeeeeel mooi ukje gezien! Ik zal zo ff een foto spammen @collo: ja banner komt eraan! Ik hield het nog een beetje secret omdat een vriendin van me evt mee zou kunnen lezen en je raadt het al, ze heeft het al gevonden, ZO STOM! Ze smst me gisteren dat ze vond dat ik een buikje had? (had ze op Stijns verjaardag blijkbaar gezien en werd nieuwsgierig of ik evt. zwanger zou zijn...) nou ten eerste heb ik echt nog geen zwangerbuikje, alleen een groeiende vetrol en ten tweede ben ik echt boos over het feit dat ze het dan zo op deze manier ff gaat opzoeken en dan met een sms-gesprek mij confronteerd met 'mijn daad', ow woedend was ik! (grote kans dat ze dit nu ook leest, want ik heb het idee dat ze dus wel vaker leest her en der...) echt heel jammer, was echt teleurgesteld! Ik heb ook gewoon glashard ontkent dat ik zwanger zou zijn gisteren en weet je wat ze doodleuk doet, een screenshot sturen van zp, waarin 'het bewijs' staat! :x:x:x Echt heel triest...maargoed, nu zij het heeft ontdekt kan ik het wel op straat gooien... Sorry voor mijn ego... @riti: hoe gaat het met Dennis nu? Mag hij morgen naar huis als alles goedgaat? @joyce: ik heb je verhaal niet helemaal gelezen...sorry... @all: heb dus niet zo goed terug gelezen...sorry... Maar dan nu, ukkie! De metingen daar gaven trouwens steeds 11+3 dagen aan...terwijl ik 10+4 berekend heb...morgen even de echte termijn afwachten dus
@Suus; Lekkere vriendin dan... Wat een prachtig ukje!! Je ziet alweer zo mooi de contouren en ledematen