@ Suus; vreemde definitie van vriendschap, wat rot zeg. Een beetje een domper op alle vreugde en (voor)pret ook. Maar oh wat een mooie echo! Gefeliciteerd en geniet er van! @ Pelikaantje; Dennis heeft (nu had) een chronisch ontstoken keelamandel, en die is er vanmorgen uit gehaald. @ Dennis; gaat goed, vanmiddag paar uurtjes geslapen en het valt hem niet tegen allemaal (zei hij optimistisch nadat hij weer een beker pillen op had ). Er wordt hem continue ijsjes aangedragen en die werken goed, dat is dus in ieder geval niet anders dan wanneer je 5 bent .
@riti: fijn dat Dennis het goed doet op ijs hihi! Hopelijk blijft het zo en gaat de dosis pillen gestaag op zo'n retour @dees en riti: tja, vriendschap....We zijn wat uit elkaar gegroeid door onderlinge verschillen...het voelt ook erg als afgunst helaas... Ook al feliciteerd ze me keurig en verteld ze me dat het ons gegund is...toch voelt het anders... Maar als ik daarom vraag is er ontkenning alom...Tja, dat zal ik nooit weten natuurlijk...
@Suus; Verschillen moeten er kunnen zijn, al snap ik denk ik wel wat je bedoelt. Is ook een kwestie van gevoel. Hoe voel je je verder? Niet misselijk etc? Hoe laat heb je morgen de echo bij de vk? @RiTi; Wat fijn dat Dennis zo optimistisch is, en nu volhouden. Hoe is Maura eronder?
Suus Wat jammer. Als ik het had geweten en je had het ontkend, dan had ik gedacht dat je daar wel je reden voor had. Dit is niet echt een manier van doen zo... Ook wel vreemd dat mensen zo gaan wroeten in jouw online leven... Dit is nou niet bepaald een topic waar mensen gaan lezen die hier niks met ons van doen hebben (hallo P&L) Dus het is niet dat je er zomaar overheen struikelt.... Maar goed, tis wel een leuk iets om te delen nu met iedereen, dus richt je lekker daarop! Wat een mooie echo zeg! Fijn dat je ukje zelfs iets voor lijkt te liggen op de groei. Morgen nog een keer kijken, heerlijk.
RiTi Ijs en pillen, wat een heerlijke combi... Volgende week woensdag mag Ferdy trouwens naar de kaakchirurg...hij is nu al niet blij...
Collo: heb je nu nog een nieuwe ovu-test gedaan? Al iets wijzer geworden? Beavis en butthead heb ik nooit echt gekeken, meer gemist dan desinteresse... Sterkte alvast voor Ferdy! Ik lig lekker in bed, morgen weer vroeg op en om 14.30 vk voor echo! Trusten!!
Op zondagavond op MTV... Heb idd een nieuwe test gedaan vanavond en deze lijkt weer net iets donkerder, nagenoeg even donker als de teststreep, maar had eigenlijk een knalstreep verwacht. Kan misschien morgen nog...
Wat voor merk is het? Ik had toen bij Maud die van sensitest en die werden even donker of iets donkerder dan de teststreep, maar donkerder niet hoor...
Fijn dat alles goed was met ukje Suus...balen van het meelezen van je vriendin...da's niet leuk! Ik ga bedje in...morgen lekker vrij. Even samen met opa naar Ikea met de jongens; gezellig!
@ Happy; fijn morgen vrij, veel plezier! @ Collo; ai nu al niet blij, ijs zal niet nodig zijn maar bij kaakchirurgie heb je van die leuke roze poeders, werken als een dolle. En lachgas boven je hoofd in geval van nood, ook gezellig. Ik begrijp ovutesten überhaupt niet zo, maar een knalstreep is goed, toch? @ Dees; Maura heeft geen idee en daar hebben we bewust ook voor gekozen. Hij is wel vaker al weg als ze wakker wordt of nog niet thuis als ze naar bed gaat (nooit op 1 dag, maar goed). Morgen is hij er weer en ligt hij op bed, vertellen we dat hij ziek is. Niets meer en niets minder. Dat hij er niet is zoals ze gewend is de komende dagen is al ingrijpend genoeg. Iedere negatieve combi van dokter en ziek en ziekenhuis en ziek laten we buiten beschouwing, kan ze toch niets mee.
Suus wat een mooie echo! nou zeg, wat edn vriendin.. beetje gaan zoeken in je reacties hier. triest.. dees lees ik er nu overheen? hoe was het bij de ha? Oh lenn heeft elise wakker gemaakt. zo terug
Zo, Elise ligt na een fles weer te slapen, Lenn is aan het spelen.. Wilde natuurlijk weinig eten Riti Fijn dat het met Dennis goed gaat.. Haha is hij de ijsjes niet zat nu? Collo Zag al dat het gevraagd was, maar welke ovutesten gebruik je ? Hier eerst van sensitest, maar daar kreeg ik juist mn ei niet mee opgespoort. Daarna zwanger en kids en nooit problemen gehad. Straks maar eens aankleden en spullen klaarleggen.. Als kindjes op de opvang zijn douche ik wel.. Das het enige voordeel van later beginnen. Tijd om uuuuiiiiitgebreid te douchen
goedemorgen! @riti: heel slim aangepakt hoor wat betreft ziek zijn van papa...Je kan een kind heel makkelijk een hoop extra angsten en onzekerheden aanpraten, dus zijn soms weinig woorden beter @roel: lekker lang douchen!!!! Werkze vandaag!
@collo: Ben niet van de ovulatietesten, dus kan je niet helpen... Snap het probleem ook niet. Bij twijfel gewoon alle avonden sex toch? Wel zo duidelijk voor alle betrokken partijen @suus: Gefeliciteerd met je mooie echo! En alweer bijna 12 weken. Wow! Heel irritant van die vriendin. Ik moet er echt niet aan denken dat er iemand met mij leest hier. Zou ik erg vervelend vinden..... @riti: Mag Dennis alweer naar huis vandaag? Kan je je verpleegtalenten op hem botvieren . Pittig hoor, een peuter en een volwassen mannelijke patient in huis..... DOe mij dan maar een bus vol peuters. Die zijn wat makkelijker in het onderhoud.... Hier geen fijne nacht. ROnd half 3 was het raak. UIteindelijk met een flesje en pcm verder gaan slapen. Erg balen die ooronstekingen... Het zit echt weer potdicht, doe mij dan maar zo'n ranzig loopoor... Verder niks spannends. Vanochtend beetje thuiswerken, vanmiddag naar kantoor. Vriend heeft etentje dus ik mag halen van kdv en de avond draaien. Altijd minder prettig in je uppie...
@Suus: mooie echo, wow 11 weken al!! maarehm... idd niet zo'n toffe actie van je "vriendin" zoiets doe je niet vind ik. @Roeltje: douche ze @RiTi: doe je goed met Maura! succes met Dennis, verwen hem maar lekker! @Panos: succes vanavond alleen met de kids hihi. ahhh zielig zo'n oorontsteking hopelijk is het snel weg! @Hier: ook n beroerde nacht *bah* Dani heeft de hele tijd gehoest en vanochtend kokhalzen en uiteindelijk kwam er wat slijm/spuug uit. t valt me wel op dat Dani alleen wakker word 's nachts zodra ik alleen ben, zodra freddy eris blijft ie braaf in zn bedje zonder om drinken te zeuren.
Moet even gal spuwen over sv (ja alweer). HEt is een incident van niks, maar het geeft wel aan dat je zelfs op het laagste nivo geen afspraken kan maken met ze. En das dus precies de reden waarom ik niet graag wil dat ze oppassen..... SV zou vanochtend tuin komen doen (vindt hij leuk, dus wij blij). Vriend had afgesproken dat hij half 10 thuis zou vertrekken en niet EERDER. Dus ik om 9u onder de douche gesprongen om te zorge dat ik hem gekleed kon ontvangen. Voor niks natuurlijk.... Om 9.20 stond hij al in huis. Aangezien we weten hoe lastig het is met hem iets af te spreken had vriend tijd herhaaldelijk genoemd. Ik weet het, geen drama....
@RiTi; Groot gelijk dat jullie het zo aanpakken voor Maura, ziek zijn is denk ik nog het beste te begrijpen. Hopelijk mag Dennis vandaag lekker weer mee naar huis, hoe is de nacht gegaan? @Panos; Die avondjes alleen zijn idd zwaar, ben dan ook altijd blij als ik het avondritueel weer achter de rug heb. Meestal proberen we het wel zo te plannen dat we beide thuis zijn, J. donderdagavond ook weer weg maar dan wel na 20u. @Dre; Haha, dan zit er niks anders op dan Freddy vaker thuis te hebben @Roeltje; Werkse vandaag meid, heerlijk is dat idd om uitgebreid te douchen. @hier; Wat een nachtje weer zeg, buh.! Net voordat ik naar bed ging hoorde ik Beau wat jammeren, doet hij wel eens vaker als hij zijn "oefel" kwijt is. J. was al even bij hem geweest waarna Beau weer rustig was. Totdat hij na 5 min. ineens begon te huilen en "bah" riep. Wat bleek nou, compleet doorgelekte luier incl. nat bed en pyjama. Dus papa pakt Beau bij hem naast zich in bed zodat ik even snel het laken kon verschonen en Beau kon opfrissen. Dus Beau bij ons in bed, J. vond dat wel gezellig Ik was er niet zo blij mee aangezien ik nog wel een Luca wakker zou verwachten. En dat bleek dus ook zo te zijn, na 10min. werd Luca gillend wakker...Dus tja toen Beau onder protest in zijn eigen bed gelegd zodat ik Luca in ons bed kon laten slapen. Aaargh wat een begin van de nacht...Luca was uiteindelijk ook weer om 6u wakker van de wekker van J. Veel geslapen heb ik niet, ook vanwege de pijn in mijn arm...het is nu weer een tikkeltje erger geworden.