December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; oeh alleen draaien vanavond, wel even pittig. Iets gezelligs voor je zelf in de planning voor er na, filmpje? chocola?

@ Dretjuh; dat is wel apart van Dani, iets om in de gaten te houden in ieder geval.

@ Maura; we waren een beetje bang voor de 'papa is naar de dokter/zh geweest en nou heeft hij pijn' peuterconclusie al denk ik dat je ze het al best kan uitleggen. Ze heeft natuurlijk echt wel eea al gehoord en meegekregen, al hebben we er wel op gelet.
    Ben ook wel heel benieuwd hoe ze reageert op een zieke papa, samen ijsjes eten maakt vast veel goed :p.

@ hier; net een geweldige bos bloemen bezorgd, echt super. Vind bloemen altijd leuk, maar je hebt bloemisten die kunnen het echt en dit is er een van. Van zijn collega's, erg lief.
    Hij zat net nog te wachten in de wachtkamer op consult van de arts, neem aan dat hij gewoon naar huis kan zo.

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: whaha we slapen al 5 tot 6 dagen per week samen, dus moet 1 a 2 dagen overbruggen hihihih maar dat lukt kennelijk nog niet. Ga Freddy zn stem maar opnemen ofzo ;)

oej wat n nacht... jeeminee.... t zit niet mee he :( Moet ik iets doen voor je? x

@Riti: tja Dani heeft duidelijk een mannelijk figuur nodig in zijn leven want potverdorie die luisterd 's nachts goed naar Freddy. die is er afgelopen zondagnacht 3x uitgegaan voor Dani want als ik ga dan gilt dani nog erger en als Freddy gaat is Dani binnen 10 sec. stil hihi

Wat lief van zijn collega's om die bloemen te sturen!! :)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Hahaha, ja leuk idee met zo'n bandrecorder ;)
    Nee hoor meid, je hoeft niks te doen voor me, thanx.
    Jij hebt al genoeg aan je eigen meid, en dat bedoel ik niet verkeerd :)

@hier; Buhh heb niet genoeg melk in huis merk ik, nu zal ik er zo nog wel even uit moeten met de kids.
    Maar ohw die arm werkt niet mee :(
    Luca heeft trouwens geen koorts meer, ook wordt de uitslag minder...wat het nu geweest is.
    Wel staan Beau zijn oogjes wat suf, hoest hij behoorlijk en is niet in zijn hum..

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; he bah wat naar allemaal, komt alles ook tegelijk natuurlijk.

@ hier; hij is weer thuis :).

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dre: Die dani! Laat Ferdy dan maar lekker vaak logeren :)

@dees: Wat vervelend allemaal! Een dagje zonder melk is toch ook geen drama? Als het echt heel lastig is om de deur uit te gaan overleven ze het ook wel zonder toch?

@riti: Fijn zo'n mooie bos bloemen. En succes met de ijsmarathon dadelijk!

Ik heb vanmiddag een afspraak met mijn nieuwe manager. Heb geprobeerd wat dingen op papier te zetten over mijn nieuwe rol, maar is lastig... De nieuwe organisatie is nog zo vaag, iig wat betreft mijn rol (ITIL processen). Op sommige stukken is er overlap tussen afdelingen en soms liggen er enorme gaten.... Anyway, ik hoop dat het vanmiddag een stukje duidelijker wordt voor mij.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; succes vanmiddag, hoop dat je er met duidelijkheid en enthousiasme uit komt!

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Enthousiasme...? Je legt de lat wel hoog ;).

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ panos; ja, heel hoog. Je weet maar nooit he, ten tijde van veranderingen. Zou toch leuk zijn, dat het nog leuk blijkt ook?

* weet ook niet waar deze vlaag van optimisme in eens vandaan komt*

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Wat fijn dat hij weer thuis is, gaat alles verder volgens het boekje?

@Panos; Toi toi toi dan maar.
    Tja melk moet ik echt wel in huis hebben..dat hoort hier echt bij de broodmaaltijd.
    Gelukkig heb ik nu weer voorraad in huis.

@hier; Beide kids liggen weer op bed :)

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: De patient al in huis? Heb over half uurtje afspraak. Ben benieuwd, maar denk niet dat hij veel vragen kan beantwoorden.... Iedereen is zoekende op het moment.

@dees: Hier gaan er ook liters per dag doorheen hoor, maar een dagje zonder overleven we ook wel. We hebben trouwens altijd een pak van die langhoudbare melk in de kelder staan voor 'noodgevallen'. En geniet van je rust nu de monsters slapen!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Ohw maar als ik heel eerlijk ben vind ik die houdbare melk echt niet lekker, okay bij nood en als we bij mijn ouders zijn drink ik het maar liever niet :)
    Hier dus altijd verse melk in huis :)
    Maar idd, nood breekt wet ;)
    Monsters?? Draken zul je bedoelen :D
    Nee ze zijn beide erg lief vandaag, ik vind het heerlijk om met Beau te kletsen over van alles..ik begrijp hem steeds meer.

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hoi. Ff kort via telefoon. Lianne Gister thuis meteen naar bed zonder te eten. Na'n tijdje huilend wakker en 36.4 en na tijdje wat spugen. Daarna weer gaan slapen en lijkt nu weer zichzelf... Vaag he?

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Even tijdens mijn werk
    Ovu vano htend duidelijk lichter dus...
    Waren trouwens testen van de kv, andere waren op.

Panos
    Sex zit er nu effe niet in...normaal ook geen testen nodig, dat regelt zichElf wel. Maar was nu wel heel nieuwschierig hoe mijn cyclus ging lopen.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    **** Sms van Dre***

Dre haar oma is zojuist overleden, snik :(

Lieve Dretjuh, heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie!!
    Nogmaals gecondoleerd :(

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; ach nee, toch nog snel gegaan. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familie.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Fietsje is al binnen en hij is leuk!!!
    Heb hem net in elkaar gezet en gelijk op zolder, even geen zin om straks te gaan oefenen en doen dus ik kijk wel even wanneer het een geschikt moment is :).

@ melk; hier eigenlijk alleen volle melk in huis voor in de koffie en verder zijn we geen melkdrinkers, dus Maura kent het ook niet om los te drinken. Ook iedere keer wat anders, dus als het ene op is grijpen we naar iets anders.

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dretjuh: gecondoleerd meid! heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte!!

18. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi lieve allemaal!
    Hoe is het hier? Spannende dingen gemist?!

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Zo, net strijkapplicaties besteld... heb een broek kapot en dacht: ik ga gewoon pimpen, kan mij het schelen, hihi
    wat zijn er tegenwoordig leuke kleding makers zeg :)

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; zwaai

@ joyce; je eigen broek kapot, welke plek?

Deel Deze Pagina