December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wou morgen lekker de stad in met Maura maar het nu wordt het heel langzaam steeds slechter weer :(.

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    heb 'n broek met van die opgenaaide zakken en was met telefoon in zo'n zal ergens tegenaan gelopen dus midden op zo'n zak. Dus dacht zo'n ding kan wel en lijkt dan alsof't hoort.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje echt'n slaap dag hier geloof ik. Heb Lianne net wel ff getroost maar is weer verder gaan slapen. Yoeri heb ik net voor 2de keer wakker gemaakt om te eten en ligt nu weer aan de borst weg te dutten

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    riti ik duim dat't weer toch lekker word!!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Ach, toch nog zo plotseling....heel veel sterkte meid. Als er iets is wat ik kan doen hoor ik het graag.

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    dag lieverds,

tja zo ben je lekker in de stad aan het winkelen bij de oil en vinegar ;) en ineens werd ik om 13.15 door mn vader gebeld dat we met spoed naar oma moesten omdat t heel slecht ging en ze het volgende uur niet meer ging halen.
    Ik geloof dat het binnen 10 minuten bekeken was....

Uiteindelijk heeft dat gaatje in haar darm alles vervuild, en is 2 weken terug haar lichaam toch goed aan het vechten gegaan, alleen nu heeft het niet gewonnen.
    ze kreeg hoge koorts rond 11 uur, is alleen op een kamer komen te liggen, rond 13.10 begon ze te schuimbekken alsof ze moest overgeven, een paar keer goed ademhappen en weg was ze.

2 tante's waren erbij, de rest was allemaal te laat.

ze word op dit moment overgeplaatst naar de Dela en morgenochtend een gesprek over de uitvaart.
    Maandag of dinsdag zal de crematie plaatsvinden.

zo de kids ophalen van de opvang, pff hoe ga ik ze dit vertellen zeg :(

7. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh dikke knuffel heb je al via whats app gesproken.

@hier kan iemand misschien helpen in de club snap de ballen er niet meer van hoe het nu te gang van zaken gaat met me auto. wordt er niet goed van

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dre
    gecondoleerd meid:( het zat er natuurlijk aan te komen maar het blijft hoe dan ook kut.. kindjes al verteld? Sterkte meisje..

Rest
    tot zo.. even lenn naar bed brengen, elise laatste fles en ook naar bed..

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hoi meiden! Kom even langswippen!

Hoe is het hier? Veel gemist?

@Dretjuh..ahhh..gecondoleerd met het verlies van je oma meid. Heel veel sterkte. Knuffel!

Sorry, ben er al weer vandoor...het is hier nog niet echt stil zeg maar..hihi..latersss

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zit hier met een dilemmaatje:
    Amy zit nu nog op de babygroep samen met Lizzy. Inmiddels zijn bijna al haar vriendjes door naar de Peutergroep en ze vind het superleuk om daar met de grotere kindjes te spelen. Ze staat bij wijze van spreken (soms zelfs letterlijk) voor de glazen deur te springen om naar die groep toe te mogen. Ook de leidsters geven aan dat ze eraan toe is. Wij dachten, nog een paar maandjes, dan mag ze ook. Maar nu hoorden we, dat er voorlopig nog geen plaats is op die groep en dat ze ws op zijn vroegst in augustus daar terecht kan. Ze is dan al 2 jaar en 9 maanden!
    Ik ben echt van plan om het kdv een mail te sturen dat het niet als een verrassing kan komen dat onze dochter over een maand 2,5 wordt en dat ze dus maar een oplossing zoeken om haar te plaatsen. Ik vind het echt sneu voor haar dat al haar vriendjes daar zitten en dat zij vanwege organisatorische problemen nog tussen de baby's zit. Kan er echt een beetje boos om worden, ook al omdat er nog niks met ons gecommuniceerd is.

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; jeetje zeg, komt op mij over als bijzonder slecht gepland van het kdv. Andersom kan ik me voorstellen dat ze je voorleggen of je kind eerder kan om de planning zo sluitend mogelijk te krijgen maar dit vind ik niet kunnen hoor.

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @dretjuh: gecondoleerd meid! Dat is ff heel snel gegaan joh, sterkte en een dikke knuffel!!! En ook als ik iets voor je kan doen hoor ik het...

@collo: gewoon mailen inderdaad! Vind het ook wel heel sneu om nog zo lang te moeten wachten...

@panos: hoe was je gesprek??? Arme uk2!!

@dees: Hmm klinkt niet echt lekker die nacht...hier nooooit wakkere kindjes gelukkig! Over een dik half jaar weer 😉

@riti: leuk de fiets binnen! Hoe is het met de patiënt???

@chicken: haaaaaai!!!

@joyce: stuur je foto van je gepimpte broek?

@hier: banner aanpassen, ik heb 4 dagen cadeau gekregen met de termijnecho! :D

13. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@suus mooie banner ;)

@hier ik weet al meer over me auto.heb het op de club gedumpt.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Was de echo vandaag ook weer mooi? Kan bijna niet zo mooi als gisteren izjn.

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dretjuh, gecondoleerd meid..Gelukkig had je van de week nog een fijne tijd met haar gehad. Sterkte met het vertellen aan de kids...hoe reageerde ze?

Snel fietsje Riti! Haha. Welke kleur is het geworden?

Fijn Suus, een paar dagen erbij is altijd goed toch!? Hoe doen jullie dat; geen wakkere kindjes...pff bij mij vannacht Tijs om half 3, Job om 5.15 en 6 daarna allebei wakker om 6.45....pffff

Hoe'st met je arm Dees?

LW zal zo ff bijlezen in de club. Hoe voel je je nu?
    Vervelend Collo van het KDV....hier ook vaak dat soort dingen. Gewoon een brief sturen inderdaad!

Heb met Chicken afgesproken voor het kraambezoek met de kado's van het forum, ging er iemand mee?? Het staat nu gepland op 20 april 10:30.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ola!

Iemand van jullie ook net naar echt scheiden zitten kijken op rtl4? Pfff wat een drama was dat zeg, op het forum loopt er ook een draadje over en iedereen is eigenlijk zo boos over hoe die vent zich gedraagt. Walgelijk gewoon :(
    Kindjes komen absoluut niet op de 1e prioriteit bij hem.

Anyway, het maakt me ff boos :)

Beau begon tijdens het eten ineens te spugen, getsie zo sneu :(
    Hij ligt nu ook weer te hoesten in bed.
    Ik hoop dat hij een rustige nacht tegemoet gaat.

@Collo; Aankaarten hoor op het KDV!
    Ik denk zelf dat ze daar al rekening mee hadden moeten houden...ik heb er zelf geen ervaring mee aangezien Beau al geruime tijd nu mee hobbelt op de 2e groep.

@Suus; Dus toch verder, mooi! Nu dus geen novembermama meer?
    Verder alles goed met de kleine?

@Happy; Tja mijn arm is helaas nog flink pijnlijk, 2e dag is meestal ff zuur. Ik hoop dat het morgen weer een stukje beter zal gaan.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier slapende kindjes...
    ...een combi van mazzel met de dames en luiigheid van papa en mama die altijd afwachten of we echt heel zeker weten is-het-wel-echt-nodig of we wel echt uit bed moeten....

...niet meteen een AMK melding doen...

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    collo wat vervelend!! Hier zitten Lianne en Yoeri op'n0tot4groep dus dat scheelt. Al gaan Lianne d'r vriendjes vaak op 1vd dagen een paar uur maar de 3+ groep of basisschool... Maar goed er zijn gelukkig Weinig baby's.

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Heb het programma niet gezien. Werd al een beetje naar van de voorstukjes. Vind het net even iets te ver gaan om een programma hierover te maken en dan met die misselijke Froger...brrrrr

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat het te ver gaat om er een programma over te maken ben ik ook volledig met je eens..wie verzint het nou om deze situatie met heel nederland in de picture te staan.
    Nee die natasja vind ik ook niks, had er liever wendy bij gezien..

Deel Deze Pagina