Dees Whaaah nee, Wendy is nog veel erger.... Dan nog liever 10 Natasha Frogers.... Gelukkig heb ik in Ferdy een medestander in de we-hate-Wendy fanclub... Hahaha. Maar nu ik even ethisch geheel verantwoord heb gereageerd, zou ik het waarschjijnlijk wel kijken als ik alleen thuis was geweest hoor... Kee alleen ook altijd naar Ruzie met de Buren en Mijnman is Klusser. Zag trouwens net nog een huurder van ons die ik ken op het Hart van Nederland nieuws... Was echt weer Den Bosch finest (over de jeugdbendes)
whahahaha ohw echt! Nee zie veel liever wendy Net maar ff iemand geblockt op FB, tjeee dat sommige echt een dikke plaat beton voor hun kop hebben.
@ tv en zo; troep, gelukkig niets gezien en niets van meegekregen, tijdverspilling als je het mij vraagt. @ Collo; AMK hadden alle kinderen het maar zo goed als bij jullie @ slapende kindjes; de slapeloosheid neem ik al waar in huis en ben zo blij dat het daar bij blijft. @ ziekenboegje; Nou, zo veel stelt het niet voor die amandelen, morgen een bruine boterham met kaas en een glas wijn en hij is er wel weer . @ LW; wat verschrikkelijk balen allemaal, sterkte met alles! @ kraambezoek chicken; Leuk! Kan niet de 20ste, dus graag mooie minichickenfoto's . @ hier; Maura wel een beetje van slag door de afwezigheid van Dennis en het 'gedoe' er om heen. Geprobeerd wat in de gaten te houden maar ze heeft er genoeg van meegekregen. Gaat prima hoor maar een beetje extra geduld kan geen kwaad. @ Fietsje; een mooie rooie! Hij is echt heel leuk. Wel wat groot, al kunnen haar voeten prima bij de grond (verstelbaar zadel en stuur) en is hij ook op de groei.
nou ja. ik maakte een opmerking en die viel niet in goede aarde schijnbaar. Ze viel er echt over en tja als zij dan stomme grappen gaat zitten maken en zichzelf zo te kijk zet ben ik er klaar mee. Lekker rustig nu.. @RiTi; tv kijken en tijd nuttig besteden..zoals? ik vind dat best ontspannen werken soms. Dennis alweer aan de boterham, jij zet er gelijk druk achter
Dees Volgende keer ons wel laten meegenieten he? Nee, das niet leuk zeg.. Goed dat je ze eraf hebt gegooid. ..ik ga slapen RITi ...en vergeet dat bord Spaghetti voor Dennis niet. Daar kun je tenslotte ook de tour de France op winnen...
...nu ga ik echt slapen Ferdy is al de hele avond chemische oorlogsvoering aan doen middels scheten die heel langzaam vanaf de bank mijn kant heen komen tijgeren en dan net boven mijn hoofd blijven hangen. Als ik opsta weet ik serieus niet of ik het overleef, dus ga maar op mijn knieen naar boven... ...truste dames!
whahaaha Collo toch.. hihi die Ferdy @Hier: toch nog n redelijk goede nacht gehad, freddy was er dus Dani sliep ook fatsoenlijk in zn eigen bedje zonder fles *jeeej* dat lukt me alleen echt niet. om half 10 is er een gesprek met de Dela, ben daar niet bij moet gewoon werken vandaag, maar hoor vanmiddag pas van hoe of wat.....snik... tis allemaal wa ....
Whahahahahahahahah, die laatste post van Collo Arme Ferdy, die jongen gaat de zp-geschiedenis in als grootaandeelhouder butagas @kraamvisite: ik moet op vrijdag werken...dus helaas! Anders had ik het heel leuk gevonden! @dees: hmmm, vaag dus! Maar als het nu lekker rustig is op fb, dan heeft het blokken dus zeker effect gehad Succes met je arm! Wanneer moet je weer werken? @termijnecho: de echo van gisteren was wel aardig, maar lang niet zo leuk als die op de fontys! Op fontys gaan ze lekker uitgebreid zoeken en meten enzo, bij de vk was het paar metingen, even kijken, wat foto's en doei! Maargoed, ik mag over 2 weken weer naar fontys En nu dus 29-10-2012 als officiele datum toch een maandje eerder hihi! @riti: arme Dennis, boterhammen en wijn! Vooral die wijn zal wel lekker prikken achter in z'n mond... @hier: werken! doei!!!
@Collo; Niet vergast onder de dekens? Of hebben jullie beide een apart dekbed? @Suus; Wow, dan gaat het hard zeg. Nu alweer bijna 12 weken!! Wat zegt je gevoel over het geslacht? Ik moet morgen weer werken t/m dinsdagmiddag... @Dre; Toch fijn zeg dat Dani weer de nacht doorsliep. Succes vandaag meid. @hier; Luca halverwege de nacht weer wakker, die sliep prinsheerlijk verder tussen ons in. Ik heb gelukkig ook beter geslapen. Beau lijkt weer te zijn opgeknapt, ook prima geslapen trouwens. Eens zien wat we vandaag gaan doen, wil er wel nog ff uit met de kids maar die arm wil nog niet zooo optimaal
Goedemorgen! Vandaag mamadag en ik ben weer een beetje grieperig. Snap er niks van. Was echt nooit ziek... Vanmiddag komt mn moeder langs. Mixed feelings alom... @dre: Nogmaals gecondoleerd met je oma! Heel veel sterkte voor jou en je familie! @collo: Veilig boven gekomen? @suus: Lekker hoor dat je verder bent dan je dacht. Scheelt weer een weekje zwanger zijn @kraamvisite chicken: Ik moet werken op vrijdag, maar ik probeer aan te sluiten. Gesprek gisteren schoot niet echt op. Blijkbaar dacht hij dat ik voor een heel specifiek onderdeel overgekomen was naar de regio, maar dat klopt niet. Ben juist breed inzetbaar doordat ik inhoudelijk niet alles weet, maar juist wel op procesgebied. Volgende week had manager de hele week workshops dus over 2 weken zit ik om de tafel met oude en nieuwe manager om dit door te spreken. Lekker vaag dus nog en ik heb de komende weken nog geen reet te doen. Vind het nou toch wel vervelend worden.. Gelukkig wel een goed gevoel bij nieuwe manager (en dit wordt bevestigd door iedereen die hem kent). Dus hopelijk is dit gehannes tijdelijk en kan ik dadelijk gewoon lekker volle bak aan de slag met een leuke klus.
@dees: Vervelend dat Luca blijft wakker worden! Had het programma wel gezien trouwens gister. Vind het niet onsmakelijker dan alle andere reality programma's. Denk wel dat deze mensen goed geholpen zijn en dat ze dit niet zelf hadden kunnen regelen. @riti: Alles onder controle thuis? Fijn dat de fiets zo goed bevalt. Ik twijfel nog, maar wil wel snel beslissen gezien de Kazam aanbieding.
@Kraambezoek chicken: wanneer willen jullie gaan? kank ff agenda checken of ik moet werken of niet. @panos: wat balen van je werk zeg Hopelijk snel wat werk te doen voor jou @Dees: nog ff lekker rustig aan doen met je arm, fijn dat de kids wat opgeknapt zijn @Hier: oma word zondag opgebaard en maandagochtend gecremeerd. Dani is huilerig, snotterig en overduidelijk nog erg moe, Layla is super lief boven met dr poppen aan het spelen.
@Panos; Hopelijk vol aan de bak dan binnenkort! @Dre; Zondag pas opgebaard, is dat vanwege een reden? Doen ze meestal eerder toch? @Suus; Je hebt een pb'tje!
hier is lianne weer beter, gelukkig.. heb net gebeld en geen koorts, wel nog dat ze langzaam eet en snel ruzie maar niet ziek.. gelukkig vannacht wel vanaf 1 tot 2 wakker.. en steeds der bed uit.. en last van keel en/of nek.. gisteren nog iets leuks... sta te koken, komt ze naar me toe met een duplo poppetje "dit is comtatiemevrouw he, yoeri prikjes gegeven" en wat denk je? is het poppetje van de dokter@@ heb ik nooit verteld, of iig neit dat de consulatiebureau mevrouw een dokter is... maar goed.. later zei ze het nog paar keer.. hehe