@joyce; Lianne is een slimme meid, dat is wel te lezen Kinderen kunnen gauw toch de linkjes leggen valt mij op, is bij Beau net zo. Ook vergeten ze niet gauw iets! Heeft schijnbaar wel indruk gemaakt op d'r.
@ Dees; wb tv kijken, nuttig noemde ik niet he liever niets nuttigs ter ontspanning . Vind dergelijke programma's tijdverspilling, er zijn zo veel mooie films, series, programma's en documentaires dat ik het 'zonde' vind naar dingen te kijken die ik zelf onzin vind. @ Collo; veel plezier vandaag, zwaai even als jullie langs rijden! @ Panos; hoop dat je snel weer lekker aan de slag kan, wel fijn dat je een goede klik hebt met de manager in ieder geval. @ hier; vanmorgen heerlijk met Maura de stad in geweest en goed geslaagd. Veel te veel lekkere eetdingen gekocht maar ook leuke kleding voor Maura. Leuke korte jeansbroek (beetje pof, soort van), ontzettend geinig bloesje met korte mouwen, een longsleeve, een jurkje, een pyama en een vrolijke polo. En dat alles in een lekker zonnetje . Vanmiddag nog even iets wat ook wat gezelliger is voor haar, want ook al vind ze het leuk, lekker spelen is er niet bij. Volgens mij is er kermis hier, ben benieuwd of ze dat wat vindt .
@ Joyce; heerlijk die opmerkingen, zo mooi wat ze allemaal associëren en onthouden, echt veel! In het kader van de leuke peuteropmerkingen: Vanmorgen was het mistig, dus ik laat bij het opstaan vanuit haar kamer de mist zien. (veel) later na het ontbijten en aankleden en voorbereidend voor vertrek: "gaan we de mist in, mama?"
@RiTi; Haha de mist in gaan, ook zo lekker dubbelzinnig Hier alles nog op 1 oor, zusje van mij is hier. Als de kids zo wakker zijn even naar het winkelcentrum voor een nieuwe drinkbeker voor Luca en wat kleine boodschapjes. Kinderboerderij ga ik niet redden vrees ik, helaas
Dees, Nou, als ik de lucht zo zie, en de buienradar is het maar goed ook om niet te gaan . Gezellig dat je zusje er is!
Lief dat jullie allemaal zo meeleven met Dennis trouwens! Bruine boterham zit er nog niet in vandaag . Vandaag weer wat minder dan gisteren maar het gaat de goede kant op en nog steeds volgens ' het boekje' .
Nou idd, wat een lucht ineens zeg. Het zat donker en een klein miezerig buitje kwam eruit...ze hadden ook onweer voorspelt.
met hagel.... Maar wel fijn dat het vanmorgen zo mooi was, en straks dus los gaat en het niet de hele dag grauw en grijs was.
Zo al weer even lekker thuis. Kinders liggen een laat dutje te doen, zo even eruit halen. Heb zelfs al iets aan de was gedaan... Moet vanavond echt even wat pakketten van mijn kleertjes gaan maken want ik wordt helemaal gek van die tassen en dozen overal. Dan maar in pakketten op MP, dan ben ik er vanaf.
Panos Balen dat je eigenlijk nog niet verder bent maar er is in ieder geval weer hoop. Nu nog even wat tijdverdrijf zoeken voor de komende weken op je werk. Ik denk: veel thuiswerken RiTi Dijn dat Dennis volgens het boekje gaat, meer mag je ook niet verwachten denk ik. Morgen nieuwe poging voor de boterham. Vandaag wat appelmoes en vanillevla?
@ Collo; leuke dag gehad? Veel werk he alles netjes aanbieden op MP. Dat leuke 2e hands winkeltje waar ik vandaag was doet ook inkoop. Ze heeft een uurtje nodig en doet dan een bod. Bedacht me ook gelijk dat als ik het hele MP gedoe niet zie zitten ik het bij haar breng. Dennis leeft inderdaad op papjes, heb het hele toetjesschap opgekocht en er is weinig meer van over. pfff vind het vooral knap saai zo 'zonder' man. Dat ik wat drukker ben went snel (ssst niet tegen hem zeggen hoor) maar vind het niks zonder geklets en geouwehoer samen. Had niet gedacht dat ik juist de aanspraak zou missen. Ik ga maar eens even bezoek oid regelen .
@Collo; Was het er druk of viel het mee? Pakketten op Mp lopen denk ik wel wat vlotter, ik was ze zo kwijt. @RiTi; Succes met afleiding en bezoek regelen @hier; Heerlijk gegeten, beide kids gebadderd en liggen weer fris op bed. Nu alleen thuis, J. is weer op klus bij een collega..iets met Timecapsules, internetverbindingen etc. J. heeft sinds vandaag een nieuwe functie gekregen, en ook een aanbod gekregen om een nieuwe auto uit te zoeken. Voor 1 juli moet die auto er zijn dus nu hard aan het denken wat te kiezen. Auto is bijna op en ze mogen/moeten zuiniger rijden, dus nu een auto straks met minder bijtelling en A/B-label.
@ Dees; leuke nieuwe functie/promotie ook? Nieuwe auto uitzoeken is vast aan jullie besteed . @ Doortje; zwaaaai
Joehoe! Betrapt haha! Ik lees elke dag wel mee, maar reageer niet altijd.. Zoals nu, moe en ga zo naar bed @ riti: hoe is het met Dennis? Jij lekker geshopt met Maura las ik? @ dre: nogmaals gecondoleerd, hoe gaat het met je? @ suus: geweldige banner, je bent gewoon bijna de 3 maanden voorbij!! @ rest; zwaaaai
@ Doortje; aaah je bent niet 'betrapt' oid hoor, wou gewoon even zwaaien . Lekker slapen! Alles goed? Met Dennis gaat, uh komt het wel goed hoor .
Oja, en hier een zielige man: verstandskies is eruit.. Wat in 5 minuten gebeurd kan zijn, heeft hij 3 kwartier gelegen. Dat ding wilde er niet uit! Nu bond en blauw en duf van de ibuprofen
Ai, agussie. Niet van die ibupoeders meegekregen van de kaakchirurg? hihi Kan hij met Dennis mooi vloeibare recepten uitwisselen
@ riti: voelde me ook niet echt betrapt hoor mis het af en toe best wel om gezellig mee te kletsen, maar lukt gewoon niet altijd. Vind ik echt heel jammer, maar komt wel weer! Denk je dat Dennis weer ok is voor onze date? @collo: hoe gaat het met jou? Nog bloedingen gehad?