@RiTi; Iets met coordinator en helpdesk Het preciezen is me ontschoten door de drukte hier tijdens het eten en het avondritueel. Deze VW is nu bijna op zoals ze dat noemen..dus tja dan komt er wel eens wat nieuws @Doortje; zwaai! Zag nog een leuke stoere foto van je knappe ventje voorbij komen op FB, wat wordt ook hij alweer groooot! Tjee verdorie zeg, zal vast pijn hebben gedaan...aiii
Ja van die poeders gekregen! Volgende kies wordt gedaan bij de kaakchirurg, die wordt dan gesneden brrr! Haha heeft Dennis nog een lekker recept? Gewoon alles in de blender?
Ja hoor! (hij moet hahaha) Zó zwaar is die date nou ook weer niet en hij kan nog een dag bijkomen voordat hij weer gaat werken. Hij voelt zich echt wel rot nu maar op een gegeven moment gaat het genezen en dan is hij zo weer 'het mannetje'.
Zielige mannen hebben wij hè? en wij de kar maar trekken haha! Zo, ga afsluiten, lekker slapen allemaal!!
@ Dees; leuk, toch? Of meer 'gedoe' (auto). Is hij er blij mee (functie)? @ Doortje; die poeders werken als een dolle, maar je wordt er vreselijk suf van. Lekker even blijven nemen, ze zijn er voor. Kaakchirurg heeft ze bij mij alle 4 gedaan, vond het veel prettiger dan de tandarts (maar die heeft bij mij nooit getrokken maar al het andere wel). Kaakchirurg heeft veel betere verdoving(en) ook.
@RiTi; Echt blij niet, hij schiet er zelf niet veel mee op. De auto vergt verder niks van hem, daar heeft ie zijn mannetjes voor @Doortje; truste! @hier; Over tanden gesproken, er brokkelt nu een stukje van mijn kies af geloof ik..voelt heel scherp aan! Anyway, ik was onderweg naar mijn bed. Morgenochtend weer aan het werk, ik hoop dat ik de kracht heb vanwege mijn arm.
Doortje Ah jouw man ook al. De mijne mag komende woensdag... RiTi Tegenwoordig meestal pillen ipv poeders. Poeders schijnen niet meer vergoedt te worden, pillen wel. He, lees nu dat Doortje-man wel nog poeders heeft gekregen... Doortje Tja, het moddert nog steeds een beetje aan. Afgelopen dinsdag nog rood bloed... We kijken het nog maar even aan. Hoor hier en daar wel dat het vaker voorkomt. Zo irritant, heb savonds altijd dat er 1 kat de hele tijd over het bureau, voor mijn scherm en over mijn laptop heen banjert... Zo 20 keer op en neer, om gek van te worden. En als ik hem eraf mik, komt hij net zo hard weer terug, dan wordt het voor hem pas echt leuk. Verder Net 1 stash kleertjes uitgezocht en pakketjes van gemaakt en foto's gemaakt. Dat was al een werk zeg... Morgen verder...
Collo, oooh zo'n kat herkenbaar. Goed bezig met de kleertjes! Ik heb wat menselijke interactie weten te regelen dus hoop daar mee wat minder zp vol te zwammen komend weekend
goedemorgen! Ik zal het topic even in leven houden (hij was al verdwenen uit mijn overzicht omdat er niemand na collo gisteren meer gepost had ) Hoe is het hier met iedereen? Ik ben druk met werken en gisteren verjaardag gehad van broertje. Verder geen nieuws eigenlijk! fijne dag allemaal!
@Roeltje: ik zag je voorbij vliegen @Suus: hola meis! gefeliciteerd met je broer, maak er een fijn weekend van. @Hier: ehhhh er gebeuren rare dingen met mijn oma.. echt freaky! ze heeft gisteren een bloedneus gehad! dat kan eigenlijk niet als je dood bent. daarnaast heeft ze een bepaalde shock gehad uit zichzelf waarbij haar darm verder is opengesprongen en nu komt al die vuiligheid naar boven, waardoor mijn oma eruitziet als iemand van 100kg ipv 80 kilo en wellicht vandaag naar 135 kilo schiet. Het is zelfs zo erg dat de kist niet meer dicht kan en er een grotere kist moet komen en dat ze haar mooie jurk open hebben moeten knippen en over haar heen hebben moeten leggen. ik houd mijn hart vast voor wat we zondag te zien krijgen
@dre: Wat heftig van je oma!! Ik hoop dat het zondag meevalt en dat ze mooi en vredig in het kist ligt. Sterkte!! @zielige mannen: Amandelen, (geplande) verstandskiezen... Ze krijgen het wel voor hun kiezen op het moment (hahah wat een grap....). Sterkte voor jullie dan maar. En met jullie bedoel ik niet de mannen maar de vrouwen bij wie die arme kerels in huis wonen.... Hier heeft vriend nog niks in de planning, maar hij heeft laatst wel 2 hele lange weken kiespijn gehad. Drama voor alle betrokken partijen.... @kraamvisiste chicken: Ik kom als het goed is met uk1. Vriend brengt me en rijdt door naar mn huis in schiedam om de tuin te doen en te inventariseren wat er nog maar gedaan moet worden wil het weer beetje toonbaar en fris zijn... Net smste vriendin (die met de rode lul) dat ze morgen oppas hebben en of we meegaan uiteten. Ben zo heppie met ons oppasmeisje, want die kan altijd. Morgen dus ook . Nu dus een heerlijk spontane eetafspraak, net als vroeger. Bijna dan, want door uk2 zn ooronsteking (de avond was drama) is er wel een klein voorbehoudje.... 'Grappig' trouwens... Ik had toch verteld dat uk2 bij een ooronsteking ook een rare huid krijgt aan die kant (een beetje pukkelige, ruwe wang). Gisteravond had ie dat weer en ik zei al: als mijn theorie klopt krijgen we een ruk avond/nacht. En ja hoor, mijn theorie bleek te kloppen
@ Suus; hooooi, heb nog mijn best gedaan het topic te reanimeren gisterenavond, maar tevergeefs . @ ok interactie èn zp-gezwam, nog beter @ Roeltje; zwaai! @ dretjuh; oh jee, dat is naar zeg. Hoop ook dat ze er mooi uit ziet zondag, zodat iedereen afscheid kan nemen. @ Panos; Toch fijn om een theorie te hebben, alleen wel balen van jullie rotnacht. Veel plezier! Fijn een spontane gezellige avond (met dank aan jullie oppasmeisje). Speaking of...wij moeten ons meisje ook snel mobiliseren, Maura moet haar nog een beetje leren kennen.
@ Joyce; superspam!! @ hier; moe! De slechte nachten breken me nu wel op. Dennis slaapt erg slecht en spookt wat af, als hij heel even slaapt snurkt hij als een kapotte diesel pffff.
@riti: Miss kan je je oppasmeisje laten komen voor aanspraak . Win-win . Het is idd fijn een theorie te hebben, zeker bij iets onzichtbaars als ooronsteking. En totnutoe klopt het ook echt! Zijn huid naast zn oor wordt ruw en pukkelig. @joyce: Mooie spam van je kereltje!
Ook zo irritant. OP KDV hebben ze Winther driewielers. Echt super dingen! Simpel, robuust en uk1 fietst er super op! Vind ze nieuw een beetje duur en op MP staat niks hier in de buurt... Jammer! Miss dat we er dan 1 kopen voor uk2 zn 1e verjaardag.