@ Panos; hahaha oppasmeisje voor aanspraak is wel een beetje heul zielig . Zo lang dennis nog ziek thuis zit kan ik gewoon weg als ze slaapt, hoef ik niet eens het oppasmeisje te bellen.
@riti: Heb 2 puky fietsen (1 gekregen en 1 van mp), maar die vallen toch vies tegen.... En bedankt, nu kan ik me niet meer inhouden wil meteen zo'n winther fiets. ZUcht. @riti: Miss kan je met oppasmeisje lekker klessebesse en huiswerk maken
Beide weer op mp zetten en een mooie kopen. Net bank vol ziekenbezoek uitgezwaaid, zit wel weer aan mijn sociale tax voor vandaag. Echte mensen met mate hoor, die kan je niet uitzetten of dichtslaan.
@Panos: wanneer is kraambezoek bij chicken? hmmm n ruknacht gehad dus da's balen @Joyce: ahhhhh wat een leuke foto zeg!!! @RiTi: hier ook ruknachten Dani word regelmatig wakker *gaat gelukkig wel terug slapen* Freddy word een paar keer wakker (en dat ondanks zijn oververmoeidheid door zn klierkoorts) dan moet ie ook nog ns om 5 uur uit bed, en zo word je 4-5 keer wakker :S
@RiTi: ja aankomend weekend bij freddy @Hier: pff de kids zijn ZOOOOOW lastig, ze luisteren vandaag totaal niet! zo ff boodschappen doen voor t weekend, ga vogelhuisjes halen om straks met de kids te knutselen, de kids maken nog een tekening vandaag voor in oma's kist, en ik moet nog naar de bloemist voor een rouwkrans namens mij en de kids snik..... de laatste keer dat ik daar een krans/boeket bestelde was mn trouwboeket... bah...
Ik val hier van mn stoel af van verbazing.... Er stond hier in de straat een huis te koop voor het schappelijke bedrag van 9,5 ton (Huis te koop: Nieuwe Kerkstraat 34 5507 LS Veldhoven [funda]). Huis is al tijdje gelden verkocht, maar niks bijzonders gemerkt. En nu is het dus gesloopt.... Welke gek koopt er nu een huis van 9,5 ton en sloopt het vervolgens.....? Kan alleen maar verzinnen dat het gekocht is door de severinus (die enorme opvang hier) en dat die er iets nieuws gaan neerzetten... Zal ze eens bellen of ze ook interesse hebben in ons huis
@dre: Balen van de nachten... Dat kan je nu net niet gebruiken in deze verdrietige tijd! Kraamvisite chicken is volgende week vrijdag.
@ panos; vaag zeg, je weet ,maar nooit. Grond en omgeving is wel erg mooi bij jullie dus misschien bouwt iemand er wel zijn eigen droomhuis op.
Hmmm... zie net dat de grond naast ons ook verkocht is... Bouwgrond te koop: Nieuwe Kerkstraat 5 B 5507 LP Veldhoven [funda]. Zal fijne periode met overlast gaan worden vrees is. Het gerucht ging dat de severinus interesse had. Ben benieuwd.
Ik probeer hier weer in te haken.. met nadruk op proberen.. elise slaapt steeds minder en lenn slaat m ook steeds vaker over.. net nieuwe knutselspullen gekocht.. ondertusse in huis bezig..
@Panos: ahhh dan kan ik ook Neem Dani wel mee dan leuk leuk leuk @Roeltje: leuk! wat heb je gehaald? @Hier: rouwkrans met lint besteld, boodschapjes voort weekend gedaan, morgen lasagne en overmorgen kip madras. Wilde kijken bij action voor vogelhuisjes zodat de kids die met stof konden beplakken maar ze hadden niks meer Dus heb maar een opbergdoos gehaald (nummer zoveel) voor de overige stukjes stof.... kids hebben net goed gegeten, dani zo op bed leggen en verder zien we wel wat de middag ons brengt.
uhm.. Even denken.. Nieuw gekleurd papier (vliegt erdoor hier) paar kleuren verf, nieuwe kwasten, stickers.. Uhm.... Oja nieuwe lijm (kan elke maand een nieuwe halen) Moeilijk hoor, een krans bestellen Word het allemaal zo definitief van
@ Roeltje; Wow echt groot-knutsel-verbruikers jullie! Niet dat ik behoefte heb aan hulp of dat ik het niet goed vind gaan maar ik ga een workshop how2talk2kids volgen how2talk2kids - effectief communiceren met kinderen | how 2 talk 2 kids, how2talk2kids, effectief communiceren met kinderen, opvoedcursus, opvoeden, opvoedmethode, kinderen, communiceren met kinderen, effectief communiceren, how2talk, ouders, profess Gewoon omdat het kan en het me interessant lijkt. Ben een kei in selectief luisteren in geval van nood .
ow de link spreek van 6x, ik heb een soort alles in 1 avond hahaha Dennis wil ook, arm kind, 2 van die 'overachievende' ouders
Riti Als je er behoefte aan hebt, gewoon doen.. Groot gelijk. Je zal er vast wel dingen van kunnen gebruiken toch? Knutselen Ja belachelijk veel he.. Maar als je nagaat dat hij elke dag als we thuis zijn rustig 1.5 uur gaat knutselen, tja, dan gaat het idd erg hard. Elke maand een lijmstift, pak gekleurd papier (ook om te kleuren en verven en dingetjes opplakken) vingerverf is ook niet veilig, gaat om de twee maanden een pak door (met 4 kleuren) maar die verf is vrij duur als je het zo vaak moet halen, dus nu plakaatverf van de action. Goedkoper en zit meer in haha.. Man neemt om de zoveel weken van die grote dingen mee waar eieren op liggen (32 eieren?) daar maak ik af en toe een rups of slang van die hij inkleurt of verft. O god, wat erg eigenlijk haha.. Net kwam er een pakket binnen voor mn man en daar zat iets breekbaars in.. Daar zitten van die witte langwerpige dingetjes in (net oordoppen, maar dan groot) Heb een schaapje getekend en hij heeft die dingen erop geverfd. Normaal doen we daar watjes voor, maar dat is een behoorlijke smeerbende, dus dit is makkelijker haha.. Foto's staan wel op facebook