@ Roeltje; juist leuk toch dat hij (en jij) dat zo uitgebreid doen en zo veel lol in hebben? Zat net je foto's op fb te bekijken, echt veel leuke dingen maken jullie. Je zou zo een peuterknutselclub kunnen beginnen! @ die workshop; hing bij de psz en leek me wel leuk. Maar ook leuk om mensen/ouders te ontmoeten hier uit het dorp en misschien ook wat ouders van kinderen bij Maura op de groep. Je weet nooit wat voor leuke mensen je treffen kan en wat je van zo'n avond kan opsteken.
Dre Bh wat een narigheid allemaal met je oma. Hoop dat ze zondag er tkch een beetje mooi bij ligt. Een mooie krans bestellen vind ik altijd wel prettig, is het laatste bijna dat je voor iemand kunt doen. Lief dat de kindjes een tekening voor haar maken. Panos Nog meer reden om weg te wezen daar... Za vanavond de link even bekijken. Bij mijn zus naast hebben ze laatst ook een huis gekocht om te slopen, enkel omdat er gewoonweg niet meer zulke grote bouwkavels worden aangeboden tegenwoordig. Riti Zal vanavond ook jouw link bekijken. Ben benieuwd, maar denk dat het niks voor mij is. Ben ik te eigenwijs voor denk ik. Denk altijd dat ik het zelf het beste weet, erg he? Roeltje Ik moet ook meer gaan knutselen" doe ik veel te weinig. Als jij nou mooi blijft spammen hier en op FB dan heb ik weer mooi ideetjes. Hier Het is nog steeds niet druk op mijn werk...ga zo maar eens een collega helpen die het wel druk heeft.
@ Collo; hoe is het op je werk nu? Die link is dus de serieuze versie . Ben ook wel van de eigenwijze, zo stap ik er ook in, dommer zal ik er vast niet van worden (al weet je maar nooit natuurlijk) Oei, op MP aan het kijken, niet slim niet slim. Vind altijd veel te leuke spullen en als ik niet uit kijk ook iets te ver weg (benzine:auw!).
Collo hihi geen probleem hoor.. weet dat iemand op zp een knutselblog heeft. denk dat ik ook zoiets ga maken.. hij heeft al zoveel gemaakt en kan niet alles bewaren natuurlijk.. werkse! Riti pff belachelijk duur he die benzine hier even geen centjes voor mp.. Jammerrr
@Roeltje: ik maak van alle teken en knutselwerkjes foto's, wat ik niet mooi vind doe ik weg. Als ik veeeeeeeel foto's heb laat ik er een fotoalbum van afdrukken
Das ook een goed idee.. Foto's heb ik genoeg.. Maak foto's van alles dat ie maakt haha, al zijn het maar wat krabbels op een papiertje.. Zal daar eens mee aan de slag een deze dagen.
ohoh, bijna weer tijd voor eennieuw deel! knutselen doen we ook weinig... he nooit zo'n inspiratie en lianne zit meer te "klooien" dan te doen wat de bedoeling i riti:L is daar cursus van? gaaf!! heb er boek van en heb slechts 1 hoofdstuk gelezen maar echt een handig boek!
@ Joyce; ja zag ik ook op de site. Krijg het idee dat er bij 'ons' een rip-off wordt aangeboden van een avondje hahaha. Betaal er ook niets voor . Jeetje, bijna nieuw deel al weer. ben al weer helemaal klaar met MP. Wil er echt wel wat voor betalen, maar sommige mensen willen nagenoeg de nieuwprijs 'omdat het er nog zo goed uit ziet', zo irritant. Dan zoek ik wel een aanbieding in de winkel tssss.