slijmprop? wij hadden aardappelen, bloemkool en kipburger.. eten op, keuken weer schoon en opgeruimd.. zo lenn douchen en meneer op tijd naar bed
hahahaha sorry erg flauw, ik lees: Wat eet iedereen vanavond en daarna: Slijmprop... Wij eten preiquiche en tomatenpaprikasoep, nog over van zondag dus lekker makkelijk.
wij hebben net gekookte aardappels op, met broccoli, knolraap en kotelet... niet echt mijn kostje *gelukkig mag ik morgen koken - indiase curry met de hele mikmak - @Chicken: spannend!!!!! zou dat een stukje begin zijn
Hihi...slijmprop voor avondeten...brrrr @dretjuh..had je mn reactie nog gelezen? Hoe is het met je oma? En met jezelf?
@Chicken: o niet gelezen *sorry* ehh met oma, ben gisteren geweest.. ze sprak wartaal uit, wist niet meer dat mijn vader haar zoon was bijvoorbeeld. Met mezelf... weet t eigenlijk niet.. het gaat opzich prima (voor zover dat kan) maar tja... mis m gewoon heel erg, mis iemand om voor te koken om mee op de bank te hangen om mee wakker te worden. Hoe is het met de bruine afscheiding?? word het meer of rood?
Wat een modelkindjes ineens! Alles is hier in diepe rust Ook vrij veel gedaan natuurlijk vandaag dus begrijpelijk dat Lenn (uit zichzelf!!) zei dat hij naar bed wilde.. Klein verhaaltje maar zelfs daar had hij geen energie meer voor.. Is gaan liggen en gelijk in slaap gevallen.. Lekker ding.. Elise ligt nog beneden, die gaat na de laatste fles naar haar ledikant.. Ze ligt wederom ingebakerd en gaat nu zonder mopperen slapen.. één keer huilen omdat ze iets gespuugd had, maar eenmaal schoon was zij ook gevloerd....... Ze hoort nu haar huiluurtje te hebben
Heerlijk roeltje, lekker van genieten! Verder geen bloed en ook geen prop, maar vind het best raar ineens. Kan natuurlijk ook komen doordat ut zo druk is. @dretjuh...begrijpelijk hoor allemaal, het valt ook echt niet mee.
ben al wat wijzer wat betrefd mijn oma. Haar tumor zit precies op een plek waar de ontlasting begint, dus die komt er nog gemakkelijk doorheen zeg maar. Het is nu ca 5 cm groot en het groeit heeeeel langzaam, wellicht loopt ze er al jaren mee rond. Ze kan er elk moment aan overlijden, maar dat kan ook nog 2 a 3 jaar duren!! Het probleem is wel dat als ze echt aftakeld dat haar ontlasting straks toch een kant op moet en dan komt t van boven eruit ipv van onder Maar zover was het nog lang niet zeiden ze. dus opzich geen verkeerd nieuws!
Chicken Er gebeurt in ieder geval iets. Kan allemaal natuurlijk nog wel even duren, maar je lijf heeft iig door dat er iets moet gebeuren. Hier Lizzy vanavond toch nog ietsje opgeknapt. Kroop net weer redelijk normaal rond. Wel heel zielig, haar schaamlipjes zijn echt vuurrood. Vandaag al veel gesmeerd met Calendula en vaseline, maar nog steeds erg pijnlijk, zo sneu. Verder ging de presentatie vanochtend goed. Ons team heeft eindelijk een goede indruk gemaakt. Hoorde alleen vanavond van een collega dat een andere collega vanmiddag overstuur naar huis is gegaan en morgen ook niet komt. Jammer nu we net in zo'n positieve flow zaten... Dre Wat ben je toch een creatieveling met die meloen... Ik kan daar echt de energie niet in steken. Denk dat mijn kinderen al blij mogen zijn dat ik een appel voor ze schil...hihi Roeltje Heerlijk dat ze haar huiluurtje overslaat! Van genieten! Morgen kan het zomaar weer terug zijn. Zowel Amy als Lizzy hadden savonds echt huiluurtjes....let op meervoud. Die konden echt 2-3 uur lang huilen...dat waren lange avonden. Hoop voor jou dat het inbakeren haar zo goed bevalt dat ze het huiluurtje voor gezien houdt.
Weer bruin en weer drukke beeb. Ik ga maar lekker naar mn bed..boekje lezen en proberen wat bij te slapen. Heb net filmpje gemaakt van mn buik...hihi...even kijken of ik hem makkelijk kan plaatsen.
@Chicken; Wat druk!! Zo bewoog Beau ook heel vaak in mijn buik, baal er nu achteraf wel eens van dat ik dat nooit heb vastgelegd. @hier; Druk!! Vandaag gewerkt en daarna druk geweest met checklisten maken voor de verhuizing...pfff komt nog een hoop op ons af.
Chicken Niet normaal zeg! Whaaahhhh. Dat is bijna freaky aan het worden! Volgens mij is ze er klaar voor en de weg naar buiten aan het zoeken...hihi