December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hihi niet normaal he!! Ik ben ook blij dat ik het nog even heb vastgelegd.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Je ziet ook echt dat kontje zo schuiven, druk aan het spartelen daar binnen nu het nog kan ;)

Ohw en voor de komende weken wil ik me wat meer gaan afmelden..merk echt dat ik ook wat meer tijd vrij moet maken voor mijzelf en nu dus echt heel druk bezig ben om de verhuizing in goede banen te laten leiden..
    Dus jullie zullen me de komende tijd echt wel wat minder vaak tegen komen hier :)

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja grappig he!

Logisch Dees...zo'n verhuizing kost bergen energie, vooral met twee kids. En tijd voor jezelf is ook nodig!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    tussendoor vieren we ook nog eens mijn verjaardag en die van Luca op 18-2...nog net even voor alle drukte hier echt losbarst!
    Wil ook wel een beetje genieten van Luca's eerste verjaardag :)

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Jeetje, ook alweer 1!

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Gaat hard he? Jij straks ook geen baby meer in huis.... Wordt wel even afkicken.

Chicken
    Mijn man net je filmpje laten zien en die is er ook van overtuigd dat ze de weg naarbuiten zoekt...haha

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; luca heeft sinds een paar dagen de ontzettende drang gekregen overal op te klimmen...en dat lukt hem ook nog!!
    zelfs bij ons op bed met de slaapzak aan!!
    Nee een baby is hij echt niet meer.
    lizzy al neiging om los te gaan staan oid?

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @collo...daar lijkt het wel op. Heb ook wat krampen nu. En ut blijft ook tegen onderkant aandrukken, waardoor er iedere keer een soort zenuw in mn linkerbil knel zit...dat straalt dan uit naar mn been. Echt een naar gevoel.

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Los staan nog niet echt. Al blijft ze tegenwoordig wel een paar seconden staan als wij haar neerzetten (voordat ze omvalt). Dacht dat zij een stuk sneller zou gaan lopen dan Amy (14 maanden), maar weet het nu niet meer. Kan overigens ook zijn dat ze morgen gaat lopen. Bij haar kan ik het echt slecht inschatten. Ze klimt wel de hele zoldertrap op, heb het laatst getest en ze klimt helemaal tot boven en doet niks liever. Echt zaak om de traphekjes goed dicht te houden dus.

Vandaag luierbroekjes gehaald bij de KV... Kijken of wel binnenkort kunnen beginnen met overdag ook het potje te gebruiken ipv alleen voor en na de slaapjes.

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    DEES Logisch!! Lekker je tijd in luca en't huis en de rest van je mannen stelen!! CHICKEN ook ik denk begin van iets wat mogelijk tot'n bevalling tje ROELTJE fijn joh dat't zo loopt!! DRETJUH Op zich idd goed oké van je oma. Geniet maar lekker van haar zover als dat nog kan. Hoop dat je snapt wat ik bedoel... HIER vanmiddag ff boekje gehaald bij panos en ff gekleur heeft me ook wel goed gedaan. Moet ook zeggen dat't me steeds beter lukt om los te laten. Dan maar'n keer wat eerder voeden!! Lianne wc0op Yoeri's leeftijd nog ruim op 8 voedingen met uitschieters naar boven en onder en dan verwacht ik dat Yoeri op 6tot7 blijft... Beetje gek. Hi. Ff boek lezen want ben wel benieuwd. Had vandaag echt schuldgevoel maar Lianne dus daar morgen wat aan doen. Zal dus ook minder hier zijn maar snappen jullie wel. Moet zeggen dat m'n bezoekje aan panos ook goed was voor dat schuldgevoel. Echt fijn dus panos dank je wel.!!

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Als ze (ik blijf het gewoon stug volhouden) nou vannacht geboren wordt heb je wel echt nog een uniek filmpje....
    Kan me ook niet voorstellen dat je van al dat geworstel geen krampen zou krijgen. Wat een geweld zeg! Ik werd altijd een beetje naar dan dat gevoel als ze echt mijn hele buik door dansten. Beetje misselijk.
    Hoop voor jou dat de krampen doorzetten, maar de laatste paar beebjes lieten allemaal na een hoop voorwerk nog lang op zich wachten...

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; je gaat gewoon straks bevallen!!

@collo; ohw nou idd. traphekje moet hier ook echt dicht. Luca heeft de weg naar boven gevonden en daar is hij soms niet meer van af te brengen.
    leuk om die verschillen te zien tussen amy en lizzy.

@all; truste!

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @collo...ik denk ook de kramp door al dat gewroet komt. De rust keert eindelijk een beetje terug in mn buik en de pijn zakt nu ook af. Ik ga lekker slapen.

Trusten allemaal!

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oh ja panos!! Nog lekker blokjes gebouwd? Hihi wat 'n bink is uk2 trouwens!! Vind hem echt op jou lijken. En uk1 vond me geloof ik eerst wat eng. Op zich wel schattig om te zien :)

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    CHICKen succes vannacht!! Kans bestaat dat ik over 3uur weer lees hier dus doe maar flink posten Cls't echt begint!! Val ik iig niet in slaap tijdens't voeden.

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nou ik weet het niet hier....krampen en lig te rillen van de kou. Ook beetje misselijk.

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm kan toch echt wat betekenen... Maar lijkt ook op wat man en ik hebben gehad afgelopen week....hoe gaat't nu?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    chicken
    spannend, kan idd wat zijn.. niet dat je daar veel aan hebt haha..

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    CHICKEN: en? Nog lekker kunnen slapen? HIER; ben kapot!! Gister dus Yoeri die om 21 en 23 kwam.prima. Kon ik meteen daarna slapen. Maar meneer was ook wakker om 1... Die heb ik gerekt tot 2 dus paar keer bed uit. En nu net om iets voor 6 weer.... Pff. Hopelijk lukt't vandaag ergens om bij te slapen. Heb ook last van m'n bovenrug... Bijna't gevoel dat't er wel eens in kan schieten... Ben benieuwd of ik nu nog ff kan slapen. Hoorde alleen Lianne al ff. Die is ook de uitslaapperiode voorbij.

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Beeb zit er nog...jeee wat een nacht zeg!

Deel Deze Pagina