@joyce...ohhh jij ook al zo'n gebroken nacht. Hoop dat je wat bij kunt slapen! @roeltje..weet nu wat jij doormaakte met dat constante gerommel.
hoop allen dat jij er minder lang last van hebt dan ik.. want dat is echt niet grappig.. elise heeft een fles gehad.. lenn 6uur wakker en elise om 7 uur. heerlijk geslapen.. alleen lenn nog aankleden en dan naar het kdv
Oja, straks eerst op zoek naar een nieuwe combimagnetron.. Vertrouw die van ons voor geen meter meer.. Gisteren stonden de cakejes erin.. Ding piepte dat ze klaar waren.. Hoe dichterbij ik kwam, hoe meer het begon te stinken.. Staat het pootje van het rooster gewoon in de fik En dat is al de tweede keer.. Paar weken geleden vonkte er iets boven in.. Heb de stekker er nu uit en gebruik m nu alleen nog om de fles op te warmen..
Goedemorgen! @ Chicken; ah baby zit er nog in, balen van je rotnacht zeg. @ hier; ochtendprogramma afgeblazen nu het precies gaat regenen wanneer wij weg hadden gemoeten, jammerdebammer.
@Chicken: sh*t weer geen baby @3gasten: HOI ist weer spannend!?!? Oke lotte als jij het bent, oprotten!! en laat P met rust, denk niet dat R het zo leuk zal vinden En als Peter het is: dus....heb je hier wel tijd voor???? @RiTi: balen van het weer he @Roeltje: enge magnetron @Hier: brengt kids naar opvang en gaat daarna cupcakes bakken, ga wat dingen uitproberen... verder gaat alles god hoor ... hihi
@ Dretjuh; goedemorgen meid. De kindjes lekker een fijne dag op de opvang, jij even tijd voor je zelf . @ rotte nachten; sterkte iedereen, zo zwaar als je nachtrust verstoord wordt. Het weer valt eigenlijk reuze mee zag ik al, wel grijs en bewolkt. Maar precies als wij naar Utrecht fietsen een mooie blauwe bui boven ons . Vrijdag weer een kans om naar de peuterknutselclub te gaan. Er staat een feestmuts op het programma zag ik, handig als je papa volgende week jarig is . Nu gaan we boeken opruimen (boekenkast = boven, boeken beneden), en dat duurt even want Maura heeft een selectieprocedure en moet ze nog even allemaal lezen .
thee: check sigaretten: check (wel buiten hoor) tonnen frustraties: check rothumeur: komt vanzelf verhuisdoos: check mappen: check berg brieven etc: check zucht.. administratie here I come
@Roeltje, succes met de administratie, heerlijke klus! @Chicken, geweldig filmpje om te zien. Boaz bewoog ook zo, Abel niet maar die lag natuurlijk hartstikke vast haha. Nog zin om vanmiddag te komen? Lijkt mij hartstikke leuk maar ik begrijp ook heel goed als je er te moe voor bent, ik hoor het wel! @Dretjuh, even lekker een dagje voor jezelf , heerlijk. Veel plezier met cupcakes maken, wat ga je allemaal uitproberen? @Riti, wat waren de ochtendplannen? Heb je nog een plan B of ben je die nu aan het verzinnen? Oh, ik lees het al. @Joyce, Het kan zijn dat ze ineens een paar keer om de 2 uur drinken he? Regeldagje, veel voormelk, groeispurtje etc. Zolang het einde van je verlof niet in zicht is zou ik me er niet al te druk om maken. Beter om 1 voeden en meteen doorslapen dan dat je een uur lang wakker bent en dan alsnog moet voeden toch..? Boaz is weer naar de peuters, hij vindt het geweldig. Ze zeggen dat hij geen koemelk gehad heeft, hij krijgt een aparte beker vanuit de keuken, dus wat het dan geweest is.. Abel ligt heerlijk in de box te kletsen tegen de mobiel die boven zijn hoofd ronddraait. Hij wordt 's nachts als we geluk hebben om de 4 uur wakker, maar regelmatig ook om de 3. Ach, verder is hij hartstikke tevreden dus dat is dan maar zo!
@Roeltje: succes meid!! @Mroos: ehm.. ik ben nu bezig om regenboog cupcakes te maken, en daarnaast cupcakes met een hartje erin dus ben benieuwd of ze gaan lukken toch fijn dat hij geen koemelk heeft gehad en ze meteen zo alert waren daarmee bij de peuters, maar inderdaad... wat is het dan wel!? Fijn dat Abel een tevreden mannetje is, dat meer slapen komt wel goed joh
@mroos..ik kijk het inderdaad even aan. Ga nu nog even terug naar bed. Denk wel dat ik gewoon een bakkie kom doen! Net Milan naar kdv gebracht. Tranen met tuiten, armpjes om me heen, mama niet weg! Mama ook huilen in de auto...vind dat zo erg!
@Chicken: ohhh wat sneu... had ik hier met Dani ook en gillen en huilen en zich aan me vastklammen "MAMA!!!" zooo erg Heeft Milan dat altijd?
@ Chicken; ach moeilijk zo'n afscheid. Heeft hij dat vaker of voelt hij nu aan dat er iets te gebeuren staat? @ Mroos; Fijn dat Boaz het zo leuk vindt bij de peuters. Heerlijk tevreden mannetje Abel, goed zeg. Verder geen B plannen, lekker rommelen saampjes. Vanmiddag komt Dees met Beau en Luca op de thee dus dat is gezellig . @ Roeltje; succes! Heerlijk als het straks achter de rug is. @ hier; het was dus gewoon droog he de hele tijd, sjucht. Lekker samen uitgebreid gedoucht, opgeruimd en nu nog de afwasmachine. Ze zit nu heel intelligent de spelregels van de boomgaard (soort memory) te bestuderen - .
Goodmorning...*gaaaap* Luca nu voor de 3e nacht op rij wakker door een vervelende hoest Blergh ik ben gesloopt, overdag lijkt het aardig goed te gaan en hoest hij af en toe. Maar 's Nachts, ohw soms bijna tot kokhalzen aan toe. Zodra ik hem dan tussen ons in leg in bed slaapt hij als een roosje zonder te hoesten!? @RiTi; heerlijk hè die wisselende buien waar je niet vanuit kunt gaan... @mroos en chicken; Ook gezellig aan de date vandaag @Dretjuh; is het weer eens bal? *knuff*! Wel lekker een dagje voor jezelf, geniet ervan! @chicken; Nog geen beeb-nieuws dus, ik dacht zowaar hier baby-nieuws te kunnen lezen @Roeltje; Succes met je administratie, einde komt vanzelf in zicht @hier; Luca leg ik zo maar weer op bed want hij is niet echt te genieten, veel jammeren en lijkt toch enigszins wel moe. Dan maar weer ff bij slapen.
@Dees: ach krijg weer geen contact met m... en ik heb mezelf weer ns voor lul gezet door mijn status aan te passen, stommerik dat ik ook ben Vervelend hoe luca nu is wel apart dat ie tussen jullie in wel goed slaapt...
Op FB bedoel je, ik zag je veranderde status voorbij komen en dacht juist dat dat een goed teken was Erg vervelend weer zeg, enig idee waarom hij nu zo doet? @hier; Begin a.s. donderdag al met een leuke nieuwe cursus werkbegeleiding. Leuk leuk!
@Dees: nouja ik hoopte ook dat t een goed teken zou zijn.... althans een mini mini mini stapje in de goede richting. Maar kennelijk ben ik voor de gek gehouden ofzo... Leuk een cursus! Hier kan ik elk moment mn cursus ontvangen *verkopen*
@Dretjuh; Aii voor de gek gehouden worden is not funny! Ik hoop echt, echt waar dat jullie eruit gaan komen. Hihi jij ook aan de cursus, super! De wijkverpleegkundige belde me net op om te vragen welke 2 dagen ik dan die cursus wou doen, blijkt op een dinsdag te zijn wanneer ik dus eigenlijk moet werken...ik krijg nu dus vrij en mag gewoon naar die cursus onder werktijd. De baas betaald Ik had ff geen idee hoe dat in zijn werk gaat, maar ik ben erg blij nu. 2 dagen ergens achterin maart
@Dretjuh en Riti...papa brengt hem meestal weg en dan heeft hij er eigenlijk nooit last van. Alleen als ik hem wegbreng...kan er zo slecht tegen, van die dikke tranen.
@ chicken; aaaah, zou ik ook moeilijk vinden. Maar hij zit 5 min later lekker te lachen en te spelen waarschijnlijk?