December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    joycw
    haha vroeg mijn ha vorige week ook (doet nog een ouderwets huisbezoek bij pas geboren babys) en kon m direct melden dat ik een leuke club vriendinnen heb ;) zag gisteren bij de zeeman leuke maillots, grotere maten.. zocht eigenlijk voor elise maar kon niks vinden in haar maat..

mroos
    oei, neem aan fat ze weten dat hij geen koemelk was? even bellen idd..

collo
    jaaaaaaaa Lizzy 1 jaar!!! van harte meid!! fijne dag vandaag!

panos
    ben benieuwd wat er uit komt.. succes morgen!

nou ha gebeld ivm poepen van Elise.. gisteravond laat begon het gemieter opnieuw. ze wil wel maar het lukt niet.. buikje is helemaal gespannen.. ze gaat overleggen en moet vanmiddag even bellen.. verhaal was duidelijk dus hoef niet door de regen naar de ha.. lenn is op het kdv.. straks cb op bezoek om te wegen etc..

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Collo gefeliciteerd!!!

Goedemorgen allemaal! Lig nog lekker op bed...zou naar mroos gaan, maar begrijpelijk dat ze dagje rust wil met Boaz. Dus ga nu gebak eten straks op kantoor. Compagnon is jarig!

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Joyce: ah kijk da's best netjes toch :)
    Fijn hoor

@Mroos: aj peuterwoede.... reageerd hij zo heftig op koeienmelk dan ja? ik dacht in de vorm van uitslag ipv gedrag *weer wat geleerd*

@Collo: gefeliciteerd met Lizzy's eerste verjaardag!! Wat een super mijlpaal, veel plezier bij CP en de Mac ;)
    Weet nog als de dag van gisteren, 19-1-2011 hoe mijn dag eruit zag door jouw bevalling, apart he ;)

@Panos: hopelijk helpt de pepti een beetje, spannend dan een beetje vandaag.

@Roeltje: goed dat je de HA hebt gebeld, als een pasgeborene nu al moeite heeft met poepen had ik ook gebeld hoor!
    Ben benieuwd wat de ha zegt.

@Hier: me ff omkleden, moet om 10uur bij de gemeente zijn voor dat werk/leer traject gesprek. btje zenuwachtig zelfs :S

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    panos mag ik uk1 en Lianne spam plaatsen van afgelopen week? Wil zo foto's vd camera halen en wat spam plaatsen van Lianne en Yoeri

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Tuurlijk. Kan je foto ook mailen?

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hoeraaaaaaaa voor lizzy!!!!

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Wil j ze allemaal? en het filmpje ook?
    Dan die ik ff in een paar etappes..

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    goeimorgen allemaal!

ben druk aan het oriënteren op kdv... vinden de gastouder van nu niet echt meer een toegevoegde waarde...erg jammer, want ik Utrecht waren we helemaal lyrisch over onze gastouder. Nu voelt het minder goed, stoooommm.

wel bijgelezen, weinig blijven hangen, sorry!

@panos: wat is pepti precies? Succes morgen in het zh!
    @joyce: succes met resetten, heeft hier ook wonderen gedaan!
    @mroos: oh wat naar voor Boaz... heb je al duidelijkheid van het kdv? Hoe is het met Abel?
    @dretjuh: succes vandaag!
    @roeltje: zielig meisje...
    @chicken: de ontspannenheid druipt er vanaf! Heerlijk!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    Jammer dat de gastouders niet bevalt.. Succes!

Meisje doet nog steeds pogingen tot poepen :(
    Ze wordt wel snel volwassen trouwens.. Ze heeft echte borsten! :D:D
    *al sta je wel even stom te kijken met aankleden*

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: wel een goed teken dat ze spekkies krijgt toch?

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; ach nee, zou wel erg stom zijn als hij koemelk heeft gehad. En dan ook nog alles verwerken van de grote peuters, Boaz heeft zijn koppie vol. Hopelijk vandaag een lekkere bijdraaidag.
    Abel zijn buik weer rustig?

@ Roeltje; ach arm meiske toch

@ Joyce; en zo beginnen de onzeker heden en het uitgezoek dus ook gewoon weer bij een tweede. Zo te horen ben je supergoed bezig meid, komt goed

@ Doortje; he bah wat stom, jammer ook. Je had gewoon niet hier weg gemoeten, zie je wel :p.

@ Collo; Gefeliciteerd met Lizzy's eerste verjaardag, veel plezier vandaag

@ Panos; vandaag weer kdv-dag? Hoe ging het vannacht. Morgen de afspraak in het zh al toch, hoop dat jullie verder geholpen kunnen worden.

@ hier; beetje verkreukeld. Maarrrr na veel te lang gewik en geweeg en ge-overleg en met alles en iedereen rekeningen houdend en meer van dat soort stommigheid wou ik er al weer bijna van af zien, maar nee:
    Ik ga mijn verjaardag vieren dit jaar, en wel op zaterdag 25 februari voor iedereen die zin heeft (dus wees welkom) ongeacht tijd, ruimte, kinderen, huisdieren, moeilijke familierelaties, en onderlinge ruzies. Dus ik (wij, maar dat hoort hij vanavond wel) hou open huis die dag en het wordt gewoon super leuk, de rest zie ik later wel weer want wie wordt er nou niet blij van taart en slingers?
    Net iedereen uitgenodigd en heb er nu al zin in :).

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @doortje: Wat rot. Mis de klik? Of hebben ze totaal andere opvattingen dan jullie? Toevallig doet mijn pegagogisch totaal onverantwoorde schoonzus nu een opleiding tot gastouder (ze heeft geld nodig...). Ben zo benieuwd hoe het haar gaat bevallen dadelijk, ze dumpt haar eigen kids natuurlijk altijd bij schoonouders. Anyway, hebben jullie wel een kdv waar op korte termijn plaats is? Ik moest er in het begin erg aan wennen (al die 18 jarige mutsen die voor je kind zorgen), maar ben er nu erg tevreden over.

@joyce: Is het te mailen? En anders neem ik een volgende keer wel een usb stick mee ofzo.

@meeting: Gaan we weer datum prikken??

@roeltje: Sneu voor Elise. Heb alleen de standaard tips voor je (buikje masseren, extra water door de fles). Geloof dat sommigen olijfolie door de fles doen, maar weet niet wat de huisarts daar over zegt...

@joyce2: Fijn dat het resetten heeft geholpen. Vaak helpt het als je voor jezelf een systeem kiets (wanneer in bed, hoelang laten huilen, etc) en daar consequent aan vast houdt. Als je zoiets een week consequent doorvoert, merk je vanzelf wanneer en wat werkt voor jouw kindje en wat niet. Of hoelang ze van nature slapen. Succes!!

@dretjuh: Succes bij de gemeente! Hopelijk komt er iets verrassends leuks uit het leer/werk traject!

@dees: Shop ze! Ieder nadeel heeft zn voordeel...

Met uk2 gaat het best redelijk vandaag. Maar dat was afgelopen weekend ook. Echt test is KDV. Pepti is trouwens speciale KMA voeding.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Nou stelde niks voor.... was eventjes mn hele situatie nog ns uitleggen, maar ze vond dat ik al mega veel had geregeld binnen een maand en dan ook met de feestdagen ertussen, dus mevrouw was helemaal tevreden.
    Volgende week elders n afspraak die pas echt over werk gaat.. dus dan pas meer info

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat leuk!!! Heel goed dat je het gewoon gaat vieren! Leuk dat het een open huis is, wordt geheid chaos, maar een leuke chaos :) Ben er zelf nog niet over uit of ik het vier (ben 28ste jarig), zo niet dan gaan we komen :)
    @panos: ja, ze is gewoon een stuk praktischer of zo. Vorige gastouder was er echt voor geboren en zij is minder leuk. Veel klagen, zuchten en dan weer met vlagen heel vrolijk en lief. Kan ik niet zo goed tegen!! Ook staat veel de tv aan heb ik het idee, wat ik ook niet zo tof vind. En durf ik het aan te kaarten? nee, tuurlijk niet, muts dat ik ben.. Verder heeft ze het aankomende half jaar wel heel veel vrije dagen, ergens wel logisch met 2 basisschool kinderen, maar hoe moeten wij dat dan weer gaan bolwerken??? Ze had dit ook niet gemeld bij het kennismakingsgsprek, valt een beetje koud op mijn dak..
    Hoop dat uk2 snel weer zichzelf is!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    of is het rauw op mijn dak? nouja, jullie snappen wat ik bedoel :)

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    zoow dikke snikkel
    kinderopvangtoeslag is 920 per maand, kan ik alsnog ruim 350 per maand betalen!! nondeju

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Weinig spannends dus nog....Jammer! Wie weet volgende week. VInd het ook echt super goed van je hoe je je erdoor heen slaat en alles regelt. Chapeau!!

@doortje: Wat jammer! TV zou ik ook niet blij van worden... Das dan weer een voordeel van een kdv.

@riti: THanks voor uitnodiging. Wij hebben de 25e een etentje met vrienden gepland (oppas geregeld), maar wie weet komen we ook even buurten. En anders prikken we gewoon een keer een andere datum, begin zo onderhand toch wel erg nieuwsgierig te worden naar jullie....

Uk2 tukt, geen bijzonderheden (en das goed). Alleen waarom flipte hij dan weer zo op de creche? Of doet de pepti wonderen? Je kan je hier helemaal suf op piekeren....

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje Lianne was in haar eerste week op aarde ongesteld... Ook al zoiets vreemds. Hihi. Panos ik probeer wel wat. Heb nu eerst ff 1 gebadderd en ben nu aan't voeden. Resetten hebben we volgens mij bij Lianne ook wel eens gedaan toen ze rond de 1was 5min huilen, er heen gaan voor max 2min en dan 10min tenzij 't eerder paniek is. Dus ergens wist ik't ook wel maar Heb't idee dat Lianne al meer echt wakker was en speelde in de box ofzo maar hij is gewoon echt meer van't slapen en max 30min wakker.

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; je bent zeker goed bezig! Opvang is duur he, 2 kinderen 2 of 3 dagen loopt op als een dolle :(.

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Net kdv geboekt voor de kids om carnavalsmaandag daar te logeren (nu schoonmoeder stekeblind is door de staar). Maar raar gevoel om ze daar te laten slapen. Wel fijn dat het kan natuurlijk, maar zo voelt het ff niet....

Deel Deze Pagina