suus 't ging om de doos waarin't verstuurd was. Had wc papier en luiers besteld. Laatste om geen verzendkosten vd hoeven betalen. Maar wat in'n mega grote doos!! Kei leuk natuurlijk. Hier was't met collega's gezellig!! Mannetje hoopte op kort bezoek maar gingen pas 2130 weg... Oeps!! Yoeri was hele avond ook niet van't slapen... Dus dat was handig... Not!! Volgens mij wat er vandaag 1x 3uur tussen en Verde steeds net niet... weet dat't goed gaat komen maar onzeker word ik er echt wel van. Kan er niks aan doen zijn de hormonen denk ik.. Maar goed. Yoeri ziet er verder tevreden uit...
@Roeltje: sneu dat ze al de hele avond krampjes heeft, hopelijk slapen ze vannacht n beetje lekker zodat je er niet al te vaak uithoeft! @Joyce: niet onzeker zijn, nergens voor nodig, en bovendien is hij nog zo jong, is nog heel normaal dat hij om de 3 uur komt toch?? Fijn toch dat t gezellig was met je collega's!
Ola! En meteen maar trusten...eens kijken wat de nacht gaat brengen. Vooralsnog weer lichte krampjes, gelukkig niet zo erg als gisteren.
Dees Nee, hoor. Vat het niet verkeerd op. Maar nu heeft ze gewoon weer net zoveel kans op een gezond zwangerschap dan alle andere zwangeren. Dre Goed dat je hem geblockt hebt. Dan hoef je jezelf ook niet de hele tijd gek te maken. Mooie quote trouwens op je FB. Ik moet ook echt naar bed. Ben zo moe...
@Chicken; trusten meid! Hopelijk lekker doorslapen vannacht. @Collo; Ja precies, zo is het ook. Jij ook op tijd je bed in dan @Dretjuh; Truste! @hier; Ik ga ook horizontaal, morgen om 13u die cursus. De rest van de dag rommel ik wat aan in huis, eind van de dag haal ik een nieuwe Tobi voor Luca. Die past eigenlijk echt niet meer in de Maxi-Cosi..
dre klopt maar 't is nu steeds koster dan 3uur. Weet ook dat hij 3 uur of meer kan maar nu dat al 2dagen niet voorkomt ga ik toch twijfelen. Weet ook dat't stom is en niet hoeft!! We zitten iig duidelijk in de onrustige fase!! Heb iig wel'n fijne dag gehad met Lianne en de bezoekjes. Goed trouwens van je try out!! En stomme vraag ms maar waarom mag je je status niet aanpassen? Omdat er ms wellicht een kans is dat't ms goed komt als de Kk open word gedaan en de gevoelens er ineens weer zijn? Vind't raar, Hoop dat je snapt wat ik bedoel. Overigens is er ook de 't is ingewikkeld status. Is dat geen optie? CHICKEN Succes vannacht!! ROELTJE Zielig die krampjes!!
hihi mag ook niet klagen.. lenn 1x wakker maar bij mij verder gaan slapen.. elise pas om half 3 en half 7.. lenn kw voor 7.. die eet inmiddels een broodje en elise krijgt fles.. lekker uitgerust.. straks naar de stad en koffie drinken met een vriendin.. visite was op xich wel gezellig maar de adviezen vlogen me om de oren.. toen ik zei dat ik het meeste al had gedaan was het: 'oooo dus je hebt al wel wat geprobeerd?' ja duh.. alsof ik mijn kind laat krijsen van de krampjes terwijl ik misschien kan helpen.... alsof ik een of ander dom wicht ben zonder verstand van kinderen.. maar goed, was te verwachten natuurlijk.. nu zelf ontbijten en dan kan het hier beginnen..
zaten er nog nieuwe tips bij die je nog niet kende? Of was't allemaal bekend? Lief bedoelt idd maar snap ook dat je't irri vind. Hier vandaag een bijslaap dagje. Wil alleen m'n zusje d'r babyshower verder op de rit hebben. En ms wat was draaien.
Goedemorgen! Luca heeft gelukkig de hele nacht weer doorgeslapen zonder te hoesten, wel om 6.45 wakker vanwege een kleine hoest. We moesten er toch uit dus vond het heerlijk. Kids zijn nu op de opvang, straks ga ik ff douchen, wasje draaien, was opvouwen, stofzuigen en dweilen en dan zal het wel zo'n 12u zijn. Van 13-15u heb ik cursus, heb er zin in! @Roeltje; Vervelend van die bemoeizuchtige tips etc, lekker nachtje gehad zo te lezen. Kom je weer even van bij.
@Joyce: 4 uur ertussen is toch wel lekker he! Meer gasten dan gebruikers, tja volgens mij hebben bepaalde mensen wederom niks beters te doen (denken ze) @Roeltje: bij jou ook redelijk gegaan zo te lezen, fijn! he bah weer goedbedoelde adviezen waar je niet op zit te wachten :S @Dees: Lekker actief dagje voor jou dus vandaag! Goed bezig en fijn dat de kids je met rust hebben gelaten vannacht @hier: hmm dani blijft toch regelmatig komen, ook hij word wakker van het hoesten. Om 7.30 beide kids wakker met beide vieze poepluiers, yuk...
@Dretjuh; Probeer het los te laten meid, het telkens in de gaten houden is ook frustrerend...en weet je, je hebt er niks aan. Ze hebben vast ook niks beter te doen, al heb ik daar mijn twijfels over want dat zouden ze eigenlijk wel moeten hebben Probeer erboven te staan!
Goedemorgen! @ Mroos; dat is wel jammer ja. @ Dees; Maura babbelt wat nog na over jullie drie. @ Roeltje; ene oor in, andere weer uit. Vind het zelf altijd erg afhankelijk van wie met adviezen komt, is ook niet helemaal eerlijk van van sommige mensen kan je het gewoon even niet hebben. Maura wordt weer verkouden zo te horen dus wij vast ook snel .
@Chicken; Whaaaa nog geen nieuws Lekker zeg dat Milan nog slaapt, zijn nieuwe bed slaapt veel beter @RiTi; Haha, goed teken? Aii weer verkouden, hier niks daarvan te bekennen.
Joyce Nou op zich lief bedoeld idd, maar ze vallen in herhaling.. En dan vooral de toon ervan.. Maar goed, had het verwacht dus keek er niet raar van op.. Had ze namelijk al verteld dat ik de ha en cb al had gesproken hierover.. En dat ik niet alles tegelijk ga proberen, anders weet ik niet wat nu gewerkt heeft.. Krampjes komt vooral door het slechte poepen en hoewel het veel beter gaat loopt het nog niet soepel.. RIti Word tijd voor een flinke vorst.. Weg met alle bacteriën, frisse start.. Dees Veel plezier vanmiddag Dretjuh helemaal vergeten, maar wat goed dat je vrijdag mag komen zeg! *moest wel even googlen* Vind het echt iets voor jou Lenn afgezet op het KDV, daarna kleine boodschap gedaan.. Keuken is inmiddels opgeruimd.. Nu de kamer nog.. Lenn vond het vanmorgen nodig om zijn speelgoedkist leeg te halen Eerst kop koffie.. Oja, heb mn eerste niet-zwangerschapsbroek weer aan! Jeetje wat zit dat raar en laag, zo zonder buikband haha.. Maar goed, wel een maatje groter dan voor die tijd (had nog te grote broeken in de kast laten liggen voor het geval dat) Laarzen met hak er weer onder.. Oud en vertrouwd Knap je heel wat van op
@ chicken; oh wat lekker zeg zo goed slapen. Voor vandaag nog leuke plannen? @ Dees; ja hoor zeker, Maura praat meestal nog een tijdje na over wat ze gedaan heeft en ondernomen. s Avonds vertellen we ook wat we die dag allemaal gedaan hebben, is Dennis ook gelijk op de hoogte en het is wel gezellig babbbelen zo. @ Roeltje; een gewone broek al weer,dat is wennen. lekker hoor. Krijg je weer een hele nieuwe garderobe terug . @ hier; Vriendinnetje van Maura zoekt oppas dus die komt zo gezellig hier, leuk! Voel me wel een beetje bezwaard want babyzusje krijgt een ander onderkomen. Heb zo op het laatste moment geen plek voor een campingbedje (tenzij badkamer) en ik ben er niet gerust op haar op ons bed te leggen. Dus toen ze aangaf dat de baby evt wel mee kon naar haar overleg heb ik dat aangegrepen. Op deze momenten baal ik toch wel dat ons huis nog niet af is. Oh ja, ze zou natuurlijk goed op Maura s kamer kunnen, maar dan kan Maura niet slapen en dat vind ik dan ook weer wat ver gaan. (hun oudste slaapt niet meer overdag)