December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    PANOS lezen is nog niet gelukt maar wel al doorheen gesnuffeld en wat dingen opgepakt. Wel interessant!! Veel plezier bij landal!! ROELTJE vind dat je zonder hulp al best veel doet. En slapen komt vanzelf idd, ik ga er vanuit dat't eenmalig was HIER onderstel past voor bijrijder stoel. Nog 2 wachtend en Yoeri kan z'n id ophalen. Dan ff naar etos voor doos en luiers. En aldi had carnavals pakjes!! Oh 1 wachtende nog.. Vanavond man weg dus kan heerlijk pielen vanavond. Rest vd dag pielen en poetsen.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nou samen dolle pret in het winkelcentrum, roltrap is een feest :).

Baan gaat niet door helaas. Op zich geen ramp hoor, maar ben er de afgelopen week veel mee bezig geweest (gesprekken, mail, inlezen) dus dan zit je er in en is het toch wel erg jammer.

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    aangezien ook altijd loop te piepen over het weer even een tegenbericht ;)
    Wat een heerlijke zon vanmorgen, mooi blauw en oogverblindend zonnig, super!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    nou super leuke school, heel creatief en plezierig ingesteld, heeel breed in alles.. super tevreden
    nog wat dingen besproken met P, en hij heeft de kids meteen meegenomen. Dus ga me zo voorbereiden op Sabon en mn make-up enzo ff bijwerken ;)
    Want laat altijd wat traantjes als de kids en P weggaan, emo muts :p
    Maar ging goed, mag niet klagen

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zucht.......... blunder nummer zoveel......

elke keer speen gegeven maar ze bleef maar huilen.. wilde de speen wel maar eigenlijk ook niet.. stug door proberen natuurlijk *stomme muts die ik ben* ondertussen buikje gemasseerd want wie weet is dat het. extra fles geprobeerd, maar wilde ze niet..

na 1.5 uur hannessen ben ik erachter.. er zit een puistje onder haas neusje.. elke x dat ze de speen in heeft srukt die er natuurlijk tegenaan, doet hartstikke zeer.. toen viel het me pas op dat ze huilde met speen in en stil was als de speen uit was en ze er alleen naar zocht..

speen dus weggelaten en ze ligt nu heerlijk te slapen..

voel me dan zo onhandig terwijl het achteraf gezien heel duidelijk was.. lenn ook over de zeik natuurlijk, ook van alles geprobeerd om hem op te vrolijken ( was echt verdrietig en niet boos dus zat hem duidelijk wat dwars) blijk ik de tijd te zijn vergeten.. mannetje had gewoon honger.. zit nu een broodje te eten en is hartstikke vrolijk weer)

zucht.....

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ola!

@RiTi; Balen van die baan, was zo mooi geweest.
    Het is idd heerlijk weer buiten, wel een frisse wind maar strakblauwe lucht met een pittig zonnetje.

@Panos; Veel plezier in Landal dit weekend!
    Praat me er niet van wat voor een spullen je allemaal mee moet nemen...tassen vol!

@Joyce; Die Mila heeft Collo!

@hier; Luca's oogjes zijn echt ontstoken, vanmorgen zaten zijn oogjes helemaal dicht door alle prut in zijn wimpers.
    Om 16.20 ff naar de HA met hem om het te laten beoordelen.
    Nu ff pauze..om 12.35 weer naar de volgende client.

7. mroos

mroos Niet meer actief

@Panos, welke Landal ga je? Ik ga ook.. naar Coldenhove, met vriendinnen:).

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: wat ruk!

@mroos: heideheuvel geloof ik. Vlakbij apeldoorn. Bijna een meet&greet :)

@dretjuh: heb je beetje afleiding van het weekend?

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oooow, fijne zon he, Riti!? Hier ook heerlijk buiten gelopen! Haha, leuk dat Maura de roltrap zo leuk vindt :)
    @dretjuh: fijn dat P alsnog mee was. Blijft lullig dat hij het zo lang in het midden laat. Zoek lekker veel afleiding dit weekend!
    @dees: oh bah, naar voor Luca!
    @mroos: have fun!
    @panos: jij ook! Hoe gaat het nu met uk2?
    @roel: pfff, je hebt van die dagen, he? Morgen heb je je man weer lekker bij je!
    @joyce: veel plezier met pielen! :)
    @riti: oh, nee, wat stom! Wanneer heb je een gesprek gehad dan? Het is jammer dat het dan toch niet doorgaat, terwijl je je er in je hoofd misschien al wel stiekem werkt... Heel jammer..
    @hier: vanochtend bij het kinderdagverblijf geweest: wat leuk! Op de babygroep zaten 8 kleine ukkies heel zoet aan tafel fruit te eten en te brabbelen. Allemaal dezelfde slab, zoooo schattig! Op de peutergroep hetzelfde, allemaal zo zoet aan tafel! Sara liep er lekker rond en ging al snel spelen (is toch je graatmeter). Tuurlijk nodigen ze je express uit om deze tijd, omdat ze dan fruit eten, maar ergens ook wel logisch. Anders rennen alle kindjes rond :) Kortom goed gevoel, fijn gesprek, en in november gaan ze naar nieuwbouw. Dit betekent meer ruimte, meer groepen en alles nieuw! Phoeiw, dit weekend maar eens een beslissing nemen...

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    haha, Sara kan zo naar de toneelschool! Ik zei: kom we gaan een broodjes eten. Ze schudde haar hoofd en zei: nee....Sara traantje...en liep met haar hoofd naar beneden weg. Whahaha! Later zat ze op haar stoel, kreeg een boterham emt gebakken ei en zei: Sara blij, Sara blij!
    Hihi, ze kan nog beter emoties herkennen/nadoen dan de kinderen op mijn werk die, weliswaar psychisch niet helemaal in orde zijn, maar wel al een stuk ouder!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ panos; veel plezier! Wij gaan volgende week dus kan je inpaklijst wel gebruiken :D. Slapeloze nachten vanwege uk2?

@ Mroos; wat leuk, veel plezier!

@ Doortje; haha wat een heerlijk kind is Sara toch, hilarisch. Wat leuk dat het kdv zo'n goede indruk gaf. Succes met beslissen!
    Formeel gesprek heb ik niet gehad, aangezien het nog een interne procedure was. Informeel was ik er klaar voor en voorbereid. Wel weer een goede gelegenheid mensen te spreken, wie wat hier weer uit voort komt.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wij hebben een Mila (goed onthouden Dees). Super buggy! MC kan erop klikken, dus al heel veel gebruikt, zelfs toen Amy en Lizzy nog klein waren.

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ola!

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje
    Waar denk je dat je voor gaat straks? KDV of gastouder?

RiTi
    Balen dat je de baan niet hebt...of eigelijk niet eens een kans hebt gehad. En inderdaad het is wel heel erg positief weer. Je zou er spontaan vrolijk van worden.

Dre
    Mooi dat de school oke was en dat alles lekker soepel ging. Laten we hopen dat vanmiddag alles ook zo soepel gaat.

Hier
    Wilde vanmiddag lekker vrij nemen van mijn werk om wat overuren te compenseren... Bellen ze van het KDV dat Lizzy toch weer ziek is... Daar gaat mijn vrije middag, maar goed. Lizzy is echt een heel zielig muppeke. Zelfde als dinsdag, komt geen boe of bah uit en ze eet minder goed, moet spugen. waterdunne diarree. Als ze straks wakker is maar weer eens een flesje proberen.

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha chicken
    Wilde net gaan informeren of je je nog gemeld had. Buik weer een beetje rustig?

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: blijft toch jammer...
    @collo: agossie, arme Lizzy... Idd jammer van je vrije middag, is ook wel eens lekker! Hier hebben we nu een gastouder. Hadden we in Utrecht ook en nu via dezelfde organisatie een gastouder in Haarlem gevonden. Ze is wel ok, maar het gevoel is er niet of zo.. Ze is ook wat instabiel voor mijn gevoel. De ene keer worden we heel enthousiast ontvangen en de andere keer is ze moe en chagrijnig. Kan ik heel slecht tegen en vind ik voor Sara ook niet zo leuk...De tv staat ook erg vaak aan..Ze heeft veel vakantie/vrije dagen waardoor wij in de knoop raken met werk. Dus nu missen we de toegevoegde waarde wel een beetje. Heb dit alles trouwens nog niet met haar besproken. Dus zitten erg te twijfelen, hoewel man er wel uit is. Bij mij speelt het schuldgevoel een grote rol. Sara is daar net begin december begonnen, net helemaal gewend, vind het ergens ook wel lullig voor de gastouder. Ze heeft gisteren erg haar best gedaan met Stan en de fles, dat waardeer ik dan weer heel erg. Zucht..
    @Chick: goed dat je je weer meldt, hoe was de nacht?

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Haai Collo! Buik is rustiger, maar heb flink last van die zenuw in m'n bil. Volgens vk waarschijnlijk zwangerschapsischias. Gaat vanzelf over en als ik rustig aan doe valt het wel mee...maarja...rustig aandoen en een peuter :D;)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Boos en vooral verdrietig..
    net bij de ha geweest. .had een vervanger en ik moet die man niet..
    Een lamlul eerste klas.. (hij moest zelfs opzoeken of baby's elke dag moeten poepen of niet)
    Het komt er in mijn ogen op neer dat hij Elise niet wil helpen, omdat sommige baby's niet elke dag poepen.. Hij lijkt niet te willen horen dat ze ontzettend veel pijn heeft.. Ik weet wat er aan de hand is, ik ken haar goed genoeg om te zien waar het door komt en ik ben niet achterlijk.. Het enige wat ik van hem vraag is om tips of adviezen zodat ik haar kan helpen en ze van de pijn af komt.. Maar hij vindt dat er niks aan de hand is en ik over een week maar terug moet komen.. Maandag wegen bij het CB en als ze goed groeit is er toch niks aan de hand.. Tja, ze slaapt nu natuurlijk dus wat is het probleem? (nadat ik zei dat ze constant aan het huilen is van de buikpijn)

ik ben verdomme niet gek.. Waarom luistert hij niet gewoon?
    http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/332230-help-baby-3-weken-poept-niet-zichzelf.html

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @roeltje..wat een eikel zeg! Kun je het cb niet bellen? Daar kun je ook altijd terecht met vragen. Zeg dat je ha niet luistert, maar dat je je echt zorgen maakt...misschien kunnen ze iets voor je doen.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Probeer ze al te bereiken, maar is een wachttijd. dus probeer het zo nog een keer.. Enige wat de wvp nog kon bedenken was johannesbroodpitmeel, maar heb niet zo'n zin om van alles in huis te halen zonder dat ik weet of het gaat helpen.. We hebben al zoveel geprobeerd, maar het helpt allemaal niet.. Ik lees wel van alles over Omneo voeding en dat lijkt me eigenlijk beter, maar ik weet niet of overstappen wel zo'n slim idee is omdat ze daar vaak ook op reageren.. Johannesbroodpitmeel kan helpen tegen verstopping, maar kan het ook juist veroorzaken of verergeren..

Deel Deze Pagina