December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Ik wilde ook Omneo voeding adviseren. Heeft Amy ook erg lang dunne poep van gehad en helpt ook nog eens tegen het spugen.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    cb gesproken en zij adviseerd in eerste instantie friso comfort. dit mengen met de standaard om haar ontlasting dunner te maken.. misschien dat het poepen zelf dan makkelijker maakt.. maar maandag belt onze eigen cb er nog even over (had nu de centrale van de gemeente omdat cb hier vandaag gesloten is)
    waarschijnlijk reageert Elise hier minder op dan dat ik overstap naar omneo..

kan het morgen pas halen dus zal de verpakkingen morgen eens vergelijken..

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Uhh...volgens mij verlies ik net een soort van slijmprop...zit geen bloed bij zoals op sommige plaatjes (yep, heb even gegoogeld :p), maar het lijkt er verder ernstig op. En nee, heb er geen foto van gemaakt.

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: oeh leuk Landal, have fun!!
    ehh afleiding, tja ik kan beginnen met mn cursus en heb zondag ff met suus afgesproken :) Verder niet echt, maar t gaat best goed dus is het ook niet zo nodig.

@Dees: wat sneu dat Luca's oogjes ontstoken zijn

@Doortje: die opvang klinkt wel leuk als ik dat zo ns lees!
    wat knap van Sara dat ze zo goed is met de emotie's whaha mini actrice sara traantje :) schattig zeg

@Collo: ahh arme Lizzy nog steeds zo ziekjes :(

@Roeltje: is er geen andere huisarts in dat gebouw? Of misschien in t weekend de huisartsenpost bellen? of inderdaad het CB dan toch maar... jee wat erg als je ha je niet serieus genoeg neemt

@Chicken: oehhhhhh spannend!!!!!!!!!!!!!! zou het dan nu gaan gebeuren :D iehhh

@hier: ging goed bij Sabon, waren amper klanten dus heb niks verkooptechnisch hoeven bewijzen, veel gekletst, veel geroken, veel te horen gehad over de producten, heb wat mogen na inpakken en dat ging goed.

Ze had na mij nog 3 andere voor n proef maar ze zoeken dan ook zeker 2 dames dus heb sowieso 50/50 kans....
    ze vertelde wel dat ze het nog nooit had gezien dat ik mn huiswerk online had gedaan *had veel productinformatie in mn hoofdgestampt* en dat vond ze erg postief.

Hoor vrijdag na 3-en pas wat van hun dus duimen draaien :p Maar ben best postief eigenlijk

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Bij jou ook spannend Dretjuh! Volgens mij maak je een grote kans! Dus je moet nu nog een week wachten? Ik ga duimen!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dretjuh
    mijn duimen draaien!!
    als het vanavond weer zo erg is bel ik idd dr hap.. had hij me maar serieus moeten nemen.. anders morgen eerst andere voeding halen.. meer kan ik voorlopig niet doen denk ik

chicken
    whaaaa spannend!!!

uh lenn slaapt:( viel ineens in slaap op de bank toen we samen een filmpje keken.. hij wilde tussen de middag niet naar bed en ben de strijd dan ook niet aan gegaan.. vanavond eten we dus makkelijk, ik duik ook op bank, elise moet zo een fles

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Wat eten jullie vanavond? Heb inspiratie nodig voor iets makkelijks!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Brood :cool:
    Man rijd net weg dus die is over een kleine 2 uur pas thuis..afhankelijk van Lenn zn humeur en honger kan het best zijn dat hij patat haalt..

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Even nieuwsgierig, hoe vaak eten jullie patat met de kids. Wij iets van eens in de twee weken ofzo. Wat nemen jullie er dan bij?

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meestal 1x per week.. Lenn eet voornamelijk patat en een paar stukjes van een frikandel. Maar kan ook zo voorkomen dat we 3 weken geen patat eten of dat we 2x in de week patat eten..

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roel: lijkt me een vreselijke vent, die ha! sterkte met de krampjes van elise, hopeloijk snel een oplossing!
    @chicken: 1x per 3 weken of zo? wij maken voor sara dan knakworstjes klaar en een berg tomaten:)
    @dretjuh: klinkt positief!

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik zal ook eens wat erbij proberen...frikadel ofzo. Heel maf, dacht dat alle kinderen wel appelmoes lustten, maar Milan moet het niet.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    patat: hier ook van om de week, meestal toch wel met snacks erbij, maar altijd groenten, dat sowieso!

wij eten vanavond gebakken aardappeltjes met schnitzel en groenten geen idee :D

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @dretjuh...eten ze bij jou goed groenten? Bij Milan is het soms echt een ramp!

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; ach wat verschrikkelijk naar nou, klop je aan voor hulp krijg je dit :(. Geen tips, helaas.

@ Chicken; woehoe, spannend! We eten niet zo vaak friet, vind de friet hier helemaal niet. Ben verziekt door de binnenstad met op 5 min lopen echt keuze uit...alles. Maar wat wij eten vanavond ter inspiratie...frietjes! :D Zojuist besloten, heb een beetje luie lamdag, en Maura ook dus wel best. Deze keer wel het idee er iets bij te doen, iets gezonds, doe ik normaal nooit eigenlijk. Heb nog een bakje met van die gemengde tomaatsoorten in alle kleuren van de regenboog, die worden het. En een frikandel met uitjes, curry en mayo er bij :p.

@ dretjuh; fijn dat het zo goed ging!

@ hier; moeie luie boel, Maura heeft 2,5 uur geslapen en ik heb enorm zitten soezen op de bank met wat boeken. Ze wou ook haar bed niet uit, dus ben er bij in gekropen en we hebben boekjes gelezen :D. Besloten dat Dennis zo friet kan halen/meenemen (die is vroeg thuis) lekker makkelijk.
    Nu Maura overladen met een een stapel kleine bakjes klei met toolies en ik er naast met youtube (en zp en zo) :p.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; haha ook met tomaten hihi, knakworsten goed idee vind Maura ook lekker maar niet in huis helaas.

@ Appelmoes; met vla, als toetje!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik ga ook maar patat halen...heb geen puf meer voor de supermarkt...lopen doet zeer, dus maak het mezelf maar makkelijk.

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jullie brengen mij op ideeen! pasta bolognaise kan wel wahten tot zondag!
    hier ook appelmoes favoriet als toetje!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Geen appelmoes in huis, krijg er trek van!

Wel blauwe bessen en veel ander fruit in huis, dus een fruit toetje compenseert ook aardig toch? :p

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    haha riti, ja praat het maar goed :)

Deel Deze Pagina