December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Gisteren mega verantwoorde gortrisotto gemaakt met gegrilde courgette en garnalen, nou geen hap heeft ze gehad....
    Heb het geprobeerd dus hahaha :p

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @riti..hihi..doe je zo je best!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Morgen wordt niet veel beter trouwens, heb een verzameling héle lekkere kaasjes in petto met een kaarsje en een wijntje ;)
    ok sla en druifjes er wel bij, dat scheelt

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: :) sta je je zo uit te sloven! hier is dat meestal ook het geval haha

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Chicken: ze eten hier alles maar OF ze uberhaupt iets eten is altijd de vraag, broccoli gaat er altijd wel in maar soms eten ze gewoon niets, maar gelukkig laten ze eerder vlees dan groenten liggen

@RiTi: lekker lang dutje voor maura!
    hmm je eten klinkt heerlijk!!! jammer dat ze t niet at

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    haha ja flauw he, ik vertel het haar nog wel als ze 20 is of zo hihi

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    jeetje, dennis was bij de ha maar kon gelijk ab halen, gussie

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tjonge, dat dit uit mijn mond komt.. Maar ik ben blij met het CB.
    ze zag de mail van mijn telefoontje voorbij komen en belde net al ipv maandag.. Uitleg gekregen over Friso Comfort.. Hoe ik het klaar moet maken (kan dus niet met koud water), wat de 'bijwerkingen' kunnen zijn en wat ik kan verwachten etc. Daar heb ik tenminste wat aan.. Zij wilde in eerste instantie ook aankijken tot na het weekend, maar na mijn uitleg over de afgelopen twee avonden zei ze direct dat dat nu geen optie meer was.. Morgenvroeg beginnen met langzaamaan overstappen.. Man komt zo thuis en wil nog wat lekkers halen voor bij de koffie en dus gelijk de voeding meenemen. Maar mocht ze vanavond na een eerste nieuwe fles direct reageren (kans is klein, maar wel aanwezig) kunnen we met wat pech vannacht een baby in bad doen en dat leek ons beide niet echt handig.. Dus morgenvroeg direct beginnen met de ochtendfles en kijken hoe het gaat.. eerst één schepje comfort en twee standaard. Na ong. 5 dagen twee schepjes en één standaard.. Of beide blijven gebruiken mocht het op die combinatie perfect gaan..

Duurde even en kost wat moeite maar uiteindelijk toch iets gekregen waar ik wat mee kan.. Sowieso maandag naar de ha, al is het alleen maar om aan te geven hoe het vanmiddag bij de vervanger is gegaan want ook het CB was er totaal niet over te spreken.. Niet alleen over het 'we wachten het nog een week af' maar ook op de manier waarop hij met mij is omgegaan.. 'Zo ga je niet met een bezorgde moeder om' Zo, die kan ie in zn zak steken :D

Net na de fles wel weer gillen en huilen, maar we gaan er weer tegenaan en het zal vast wel goed komen..

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Fijn Roeltje! Hopelijk slaat het snel aan.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Roeltje, fijne reactie zeg. hopelijk slaat het goed aan bij Elise.

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    fijn dat je zo serieus genomen bent en uitgerekend door het cb :):)

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    maarre Riti, die risotto? Vonden jullie die wel lekker?
    zielig voor dennis, wat heeft hij dan?

hier zijn de patatjes onderweg :)

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook :D. Maura met papa meegegeven, ideaal.

@ doortje; die risotto was heerlijk, weer net even wat anders en daar kan je soms zo aan toe zijn. (met dank aan de krant van afgelopen zaterdag).
    Dennis heeft zijn hele leven nog geen ab gehad, beetje jammer dus ;).
    Chronisch moe, keelpijn en dikke klieren overal. Dat is samen met het vaderschap, een drukke baan en een nieuw huis allemaal niet direct reden tot zorg, ware het niet dat het echt al 2 jaar duurt en nooit een paar dagen weg is geweest.
    Nu paardendosis ab, A4tje vol voor het lab om flink wat bloed af te nemen en gelijk vervolgafspraak voor over 1,5 week.
    Het wordt in ieder geval gelijk grondig opgepakt, ben wederom weer eens blij met onze ha :).

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: ohh wat fijn dat het CB zo adequaat gereageerd heeft zeg! Daar heb je wat aan!

@RiTi: hmm als het zo lang duurt zou ik inderdaad ook mezelf goed laten controleren bij de huisarts.
    hopelijk geen schokkende uitslagen maar hopelijk wel iets waar ze snel iets voor hebben!

@hier: warme douche + bodyscrub *van sabon hihi* = super zacht lekker geurend veleltje

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: Sara was ook mee met papa! :) Jeetje, heftig van Dennis, idd goed dat het gelijk goed aangepakt wordt! Wellicht heeft Dennis iets te lang gewacht met naar de ha gaan? ;)
    @dretjuh: lekkerrrr

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Gortrisotto??? Ik sluit me aan bij Maura denk ik... Doe mij maar gewoon standaard, maar dan goed. Ik ben een purist...;)

Roeltje
    Mer Friso comfort heb ik geen ervaring. Ik neem aan dat je nu ook Friso geeft dan? Ik zou trouwens meteen half om half beginnen hoor, anders zie je nog nauwelijks effect de eerste dagen. Dan maar een keer poep schrapen...

Hier vannacht nog Lizzy onder de douche gehad. Toen wij naar bed gingen toch maar even bij Lizzy gekeken en het zat alweer door de hele slaapzak. Nu vanaf vanmiddag al niet meer gepoept dus als we straks gaan slapen maar weer even kijken.
    Net ook twee emmers vol vuile pyjama's, slaapzakken, rompers etc in de was gedaan. Heb hem gewoon 2x moeten laten draaien. Ik rook na de eerste keer nog steeds die gore lucht. Die poep van Lizzy die stinkt joh! Nu ist weer lekker fris.

Dretjuh
    Wat goed dat het lekker liep op je proefdagje. Ik duim mee...

Lizzy huilt, ga even kijken....

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Alweer stil...

RiTi
    Benieuwd of ze iets vinden bij Dennis...

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; lekker relaxen!

@ Doortje; haha Sara heeft dus ook haar eigen friet gehaald, Alan was dus ook vroeg thuis?
    En Dennis te lang wachten met voor zichzelf zorgen? hoe kom je er bij? Is echt helemáal niets voor hem ;).

@ hier; lui-moeheid niet weg, met een kleedje op de bank met een serie op de tv :p
    *zoekt chocola*

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; haha ben vaak net zo'n purist. We eten al 1 a 2 keer per week risotto en dat zal wel altijd zo blijven, af en toe een uitstapje voor de variatie. Arme Lizzy, die heeft het goed te pakken :(.
    Ze vinden vast verder niets bij Dennis, hopelijk is het over met ab en was dat het.

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: man was vandaag vrij, fijn zo'n lang weekend! Haha, ik dacht al zoiets bij Dennis :)
    @collo: agossiepossie, zielig he, zo'n ziek hoop ellende?

hier slaat de verveling een beetje toe...man is biertje doen met een vriend...en ik zit thuis...stooooom! Verder komt mijn eerste werkdag nu wel heeeel dichtbij...donderdag weer aan de bak...pfff

Deel Deze Pagina