We zitten lekker in landal. Huisje is top (december gerenoveerd) en er park ziet er mooi uit en midden in de bossen. Kids liggen te tukken en moeders zit mrt een wijntje op de bank . Vrienden zitten is huisje hiernaast. Heerlijk relaxed zo! @riti: wat vreselijk herkenbaar!! Had het er net toevallig met stephan over. Die jongen is zo extreem moe, niet normaal. Helaas met geen stok naar de huisarts te krijgen... Zal nav jullie verhaal weer eens een poging wagen... @roeltje: hopelijk slaat de nieuwe voeding snel aan!! Arme Elise! @collo: Ojee, hopelijk hieven jullie vannacht geen stront meer te scheppen!! Weet niet meer wie het vroeg, maar uk2 us sinds de pepti weer helemaal zichzelf!! Me is heppie
Oeps vergeten... Als je iets plant vd doen lukt't standaard niet ... Een in bed en 1 onrustig in de box... Na 45 min slapen krijg ik die niet meer terug in slaap. Ff wat in panos d'r boek lezen en kopje koffie en denk klein ventje in bad doen. Moet ook gebeuren en dan daarna eten en slapen. Maar goed dan moet hij't nog wel ff trekken tot 21!!
@riti: helaas. Hij is niet altijd moe, alleen deze week (en alle voorgaande, maar dat vergeet ie voor het gemak...) @doortje: fijn hè ? Bij jullie ook alles fijn? Fijn van de fles van stan trouwens! Erg fijn
@panos: zo fijn! hier is het op zich ook fijn. Zit me fijn alleen te vervelen, fijn. Zeker fijn van de fles, hopelijk zet hij het door, zou fijn zijn.
Panos Wat fijn dat Uk2 weer tot rust is gekomen. En dat zonder wateraderman (sorry, kan het niet laten...) Ik ben hier op zoek naar een huisje in Drenthe voor 10 volwassenen en 5 kiddo's (en 2 in aanbouw) voor in mei, maar het valt nog niet mee. Of ze zijn vreselijk duur, of wel erg spartaans. En spartaans hebben we nu wel gehad, de ouwetjes willen voort wat comfort...Jacuzzi zou fijn zijn...haha Joyce Succes met het rekken, het is bijna 21.00 uur!
Doortje Hier ook een beetje vervelend... Ferdy is voetbalquiz doen op zijn club. Ga maar weer eens wat foto's en omschrijvingen maken van kleertjes. Moet die zooi toch een keer verkopen. Ik kom er zowat in om!
@collo: ow jij gaat ook echt iets nuttigs doen? Daar kan ik me niet eens toe zetten... welke maat kleren ga je verkopen?
Doortje Tja...het ligt hier al naast me gelukkig... Hoef alleen het foto toestel nog maar te pakken. Hier gaan alle kleertjes van Lizzy eruit, dus alles van baby 50 tot nu 74 ongeveer. Zet alle "echte" merkkleertjes los op MP en alle andere kleertjes maak ik pakketten van.
iets nuttigs, he nee bah, dat zit er hier ook niet in hoor. Hier ook manloos vanavond, en niet eens chocola tssssss. @ Panos; mannen , lastig he, terwijl hij er zelf toch het meest last van heeft. Fijn dat de pepti het zo goed doet!
@collo: heb je de camera al gepakt? @mannen weg: doen we toch iets fout? mannen allemaal leuk de deur uit, wij saai thuis...nutteloos te zijn...behalve collo. @kleding: iemand nog leuke jongenskleding va maat 68 in de aanbieding? en toevallig ook maat 92 meisjekleding? Zit me suf te zoeken naar voordelige dingetjes (tja, geld op he?). He! Dan ben ik mezelf toch nog een beetje nuttig aan het maken!!!
@doortje: saaaaaaaai... Niet fijn! @collo: wat een rotklus! @riti: nou, ik vind dat ik er ook behoorlijk last van heb . Bijvoorbeeld nu... Hij ligt te tukken naast me en ik zit te zp-en. Wel met een wijntje, dat dan weer wel
@panos: nee, niet fijn.. Haha, ben je een weekend weg, ligt je man fijn te tukken naast je! Nouja, jij fijn aan de wijn.
@ Panos; mmmm jij naar de ha namens hem wordt lastig. Dennis is gegaan doordat we (uh ik) het er geregeld over hadden en op een goede dag het kwartje viel dat het toch al wel heel erg lang aan de gang was. Dus blijven drammen dan maar? Oeh, dat brengt me op ideeen, ijs of wijn, ijs of wijn, ijs of wijn......
@riti: lees net op fb dat je man maar aan de champagne gaat om zijn eerste ab kuur van zijn leven te vieren en wat betreft de wijn en ijs: eerst ijs, dan wijn. Makkelijke keuze dacht ik zo!