December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hihi!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oeh, ik wil ook champagne... Maar om nou in mijn 1-tje een fles open te trekken...

Foto's zijn gemaakt. Nu nog de omschrijvingen....nog meer werk...poeh.

Doortje
    Afgeleopen weekend de V&D leeggehaald voor Amy & Lizzy. Vooral op de Benneton afdeling. Alles voor de helft. Daar wordt een mens nou blij van. Daarnaast hebben wij hier nu een outlet van de Shoeby shop, dus ik ben voorlopig weer voorzien.
    H&M dan maar weer?

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hier ook manloos van'n man die niet graag naar de ha gaat. Wilde nuttig doen en dat is Yoeri in bad doen geworden. In box was hij niet lang tevrede en eenmaal naast me op de bank vuld hij z'n luier voor poepbroek op 4 van vandaag... Hij poept goed maar heeft er 's avonds last van heel vaag. Helaas is boek lezen niks geworden op paar bladzijden na.. Ben wel benieuwd naar de nacht. Slaapt Lianne weer goed? En wat gaat Yoeri doen? We zullen zien. Friet is hier ongeveer 1x in de 2weken. Eerst deden we kip vingers erbij voor Lianne en nu knakworsten. Appelmoes soms erbij of als toetje en soms zelf gemaakt en soms vd friettent. En als groenten wortels of erwten die beter gaan dan de friet. Soms iets anders als we nog een restje van iets hebben

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @collo: Ben al die sites aan het doorspitten, pfff kan geen kleren meer zien! Shoeby is nog een idee!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Shoeby had hier ook leuk spul, maar ik was duidelijk te laat voor maat 92 (alles voor de helft vd helft).

Benneton kids zie ik altijd weinig, maar als ik jou zo hoor is dat wel erg leuk.

Vooralsnog geen bubbels hier ;).

Iemand nog hele leuke ideeën in de categorie papa jarig?

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hier nog geen baby en ook geen man...sukkel, zou hier 20:00 zijn, maar bleef toch nog maar even eten..in Waalwijk..smste hij om 20:15. Waarom zijn mannen van die lompe, niet meedenkende levende wezens?

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oh ja, gisteren eerste bosje bloemen sinds tijden van hem gekregen...had ie na een presentatie gekregen..niet eens zelf gekochr. Daarnaast moet ik constant aanhoren en zeggen hoe mooi de aanbouw wordt bladiebla, maar dat ik de rest doe, daar hoor je hem niet over. Verder totaal geen lastvsn mn hormonen.

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    riti is je vader of je man jarig? Laatste is hier ook bijna aan de hand en zoek ook nog iets. En CHICKEN volgens mij vragen we ons dat allemaal af... Kleertjes was hier bij de zeeman 5 stuks halen 2 betalen... En heb van jola voor beiden leuke dingen. En de z8 natuurlijk.

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chicken: onee, fijn zo'n man...zeker nu jij het helemaal gehad hebt met alles! En wat ga jij nu eten? Of heb je al met Milan gegeten?
    @Riti: jammer van de bubbles... euh, iets wat Maura voor Dennis kan maken/kopen, bedoel je?

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ chicken; oh jee, niet leuk, niet leuk, niet leuk.

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joyce: jola? ken ik niet... Slaapt Yoeri?

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Heb tatjes gehaald met Milan..

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chick: oja dat was het! Door jou hebben wij ook patat gegeten haha! Hoe is het met de onrust in je buik?

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ verjaardag; ja Dennis is jarig volgende week, zoek iets met/namens/ door Maura? Op zijn verjaardag zelf rijden we 2 uur lang naar onze minivakantiebestemming. Maura oneindig lang zal papa leven laten zingen in de auto?

@ Doortje; ik had de uitverkoop van pompedelux nog te pakken maar die is er nu ook niet meer. En wat restanten van de hema, maar Maura heeft sowieso wat te veel aan kleding :).
    Stan groeit natuurlijk nu megasnel dus dat is helemaal niet bij te benen.

Jol, ik ga ook even kijken.

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Yoeri ligt na te genieten van't eten met z'n ogen dicht haha. Bad vind hij dag0lekker en zo zitten we aan 2.5 uur als tussentijd:) jola kende ik ook niet en is helaas niet online volgens mij maar zit op nep plaatsen dan ik dacht. En nu is batterij van telefoon bijna leeg...

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: jeej, weekendje weg als verrassing? Wat leuk! Euh, ik heb met Sara gevingerverfd voor man, was hij ontzettend blij mee. hangt nu op de koelkast :) Ik weet dat je daar niet van houdt ;) Iets in elkaar knutselen en dan zelf laten inpakken? Lekkere taart maken? zoiets?
    Ja, Stan groeit echt als een tierelier!! Is nu 65cm en 5680gr (dinsdag bij cb geweest). Schiet ineens de lucht in haha!

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; wat leuk, iets zelf gemaakts is wel echt het leukst :).
    Vingerverven is hier hier favoriet, inmiddels zijn alle opa's oma's en ook Dennis met vaderdag al voorzien van haar verfsels (en de vloer en de tafel en de kinderstoel ;))
    Zou wel met iets nieuws willen komen, erg he. En dat krijgen we nog jáaaaaren dit dilemma.

Iets nieuws knutselen misschien, zat al te googelen, een feestmuts of zo.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ga mijn mand opzoeken!
    toedeloe

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    trustu!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Sorry dames, ff geen puf meer om mee te kletsen.
    Tot 15.30 gewerkt..tussendoor nog panne gehad met mijn auto waardoor ik afgesleept moest worden (wat eng!!), had dat nog nooit meegemaakt maar ik stond op een levensgevaarlijk punt stil (Yikes!)
    Net op de rondweg van Maarssen na een bocht....brrrr
    Met Luca nog naar de HA geweest vanwege zijn oogjes, blijken idd ontstoken te zijn.
    Nu duik ik zo lekker het bed in, morgen weer om 7.30 werken...en dan de auto maar eens zien te fixen.

Deel Deze Pagina