Chicken Hoe herkenbaar! Heb van de week ook een bos chrysanten...zucht gekregen van Ferdy. Hij had een cursus en medecursisten waren een aantal chrysantentelers.... Zijn wel mooie chrysanten, dat dan weer wel. En helemaal nieuwe soort, nog naamloos. Verder snap ik je volkomen, maar dit gaat je man allemaal nooit begrijpen. Raas maar even uit tegen ons en laat hem heel als hij straks thuis komt...hahaha Jola In de kleine maten erg leuk (Bakkeboe) maar ik slaag nauwelijks in Amy's maat. Dan heb je dat merk Persival en ik vind dat toch vaak iets te ouwelijke kleding voor mijn kleine peutertje. Wil het aantal pailletten/kantjes/glimmers etc toch een beetje beperken. Bovendien hebben ze bijna nooit meer maat 92, maar altijd veel grotere maten. Ze zouden daar een tussenmaatje moeten hebben.
@collo...whaha chrysanten...of all flowers! Man is thuis inmiddels, doe net of ik slaap, heb er geen zin an.
@collo; kom nu ook vaak 92/98 tegen. Dat is dus ook echt nog te groot, heel irritant ook! @chicken; lekker gaan slapen meid, morgen weer een frisse nieuwe dag! moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens heb gedaan alsof ik sliep...was dan ook best pissig. @hier; kan niet in slaap komen..
collo klopt ja kleine maten hebben ze leukere dingen maar had laatst geluk en 92 98 past al gelukkig. HIER nou gaat lekker... Vanmiddag al aanbod snijslank op voet laten vallen en net vd trap gegleden... AuW!! Inmiddels kleine man weer aan't voeden. Panos heb deel 1 al gelezen. Heb niet elke letter gelezen (dingen die ik wist enzo heb ik diagonaal gelezen) best interessant. Heb wel bij'n aantal dingen dat ik denk: en hoe doe je dat met'n peuter erbij? En als je uk nou liever eerst speelt en dan eet? En wat is't verschil tussen doezelen, in slaap vallen en slapen? Maar goed nu ik't boek lees denk ik ook tja ms niet handig om bad als rek middel vd gebruiken en idd't resultaat is'n spugend huilend en snel hongerig jongentje. Maar goed ff wat anders... Ik ben ww van m'n werk laptop kwijt... Stom he?
Joyce Whahahaha...blijf lachen met die telefoon van jou... Chicken Goedzo...zou nu toch alleen maar ellende van gekomen zijn. Morgen is het nog niet over ws, maar wel een stuk minder erg. Persoonlijk moet ik echt mijn razernij kwijt die avond/nacht... Helaas denkt mijn man daar doorgaans anders over en die draait zich dan gewoon om...grrrr. Hij is nog niet thuis trouwens... Net even fotoalbum van Lizzy afgemaakt, staat nu te uploaden. 20% korting bij de Hema. Suus Zwaai!
Net nog even bij Lizzy wezen kijken, gelukkig maar. Was alweer helemaal doorgelekt. Had gelukkig net verse slaapzakken uit de droger gehaald. Sta ik daar Lizzy schoon te maken, gaat de voordeurbel.... Lizzy gepakt en naar beneden gelopen, me bedenkend wat ik in godesnaam moet doen als hetniet ferdy is... Gelukkig was het Ferdy, die kon er niet in omdat een vande kds de knip weer leuk speelgoed vond. Anyway, Lizzy goed en wel opnieuw aangekleed en in een verse slaapzak, spuugt ze alles onder. Gelukkig nog net haar slaapzak kunnen redden, maar weer een nieuw shirtje en mama ook onder de melk en mandarijntjes, bah. Nu ligt ze weer te slapen, hopelijk morgen een beter dagje.
Jee, hier weer poepcentrale... Lizzy weer helemaal doorweekt en gespuugd, lekker mandarijntjes... Amy net uit bed en ook doorgelekt. Kan ik zo mee onder de douvhe. Lizzy is verder niks waard, alleen maar aan het huilen. Die gaat na de fles weer naar bed denk ik.
Goedemorgen @ chicken; hoop dat je een goede nacht hebt gehad, beetje uitgerust of bevallen beide prima . Hoop dat het vandaag op alle vlakken net even wat meer meezit. @ Collo; je blijft wassen, sterkte! @ joyce; hihi je krijgt wel een geheel eigen stijl met je telefoon . @ foto's; heb enorme bewondering voor de mama's die regelmatig mooie albums maken, respect! Ik kan me er maar niet toe zetten of tijd voor vrij maken, heb me daar overigens ook al bij neergelegd. Niet mijn ding, iets doen/maken van gemaakte foto's . @ weekend; jeeee, al is Dennis al weer weg, vrienden helpen verhuizen. Dat soort acties gezamenlijk oppakken is er niet meer bij sinds Maura (en in ons geval, schaarste op het oppasvlak). Nu nog een beetje pyamalummelen hier, straks lekker badderen en bedjes verschonen.
goedemorgen! druk boodschappen al gedaan, keuken aan kant, kamer opgeruimd en zowaar koffie gedronken.. nu was ophangen en nieuwe draaien.. zodra man uit bed is de bedden verschonrn.. elise slaapt ook nog.. die was nog moe na de ochtendfles..
Riti En een album automatisch laten vullen? Heb je ze in ieder geval bij elkaar in een album. Lizzy ligt nu idd weer op bed, arme smurf. Als het maandag nog niet over is ga ik toch maar eens naar de ha denk ik. Ze is dan al een week aan de diarree en aan het overgeven.
Goedemorgen! Geen baby, man doet wel lief, maar ik heb er gewoon ff geen zin in. Zullen echt wel de hormonen zijn. Milan stikte net bijna in een stukje brood...ik zit nog na te beven.... Hoe is het hier?
@ Roeltje; goed bezig! @ Collo; als er nog geen verbetering is zou ik ook even de ha bellen maandag, arme meid. Automatisch vullen zou een optie zijn, heb ik ook over nagedacht. Zie alleen de toegevoegde waarde niet zo, denk niet dat ik hem ooit zou pakken of laten zien dan. Dus dan kunnen ze net zo goed op schijf blijven staan. Voor automatisch vullen moet je ook eerst een selectie maken, wil je ook vaak nog even bijsnijden kleur bijwerken etc. Dan is het al met al ook nog een klus. @ hier; Vind nog steeds dat Maura een mooi bed heeft maar ik sta wel iedere week hem vloekend te verschonen, wat een rotklus. In een slechte bui roep ik ook hem zo op mp te gooien. 80 x 150 (of 160?) is hij nu, waarvan het laatste stuk matras los is want het is een meegroeibed/matras. Hoezen zijn te groot of te klein. Te groot dus, en dat er een beetje strak om heen krijgen is niet goed voor mijn humeur.
@Chicken: zullen vast de hormonen zijn! Hopelijk heb je snel mini chick in je armen! @Collo: kan nooit kwaad om langs de ha te gaan. Drinkt ze wel voldoende en evt ORS gaat dat erin of spuugt ze dat meteen eruit? @RiTi: hmmm ik heb sowieso al een hekel aan bedden verschonen, laat staan als het niet zou lukken Snap je frustraties! @Hier: niet zoveel nieuws, beetje down..... strakjes naar t ziekenhuis weer en verder beginnen met leren, post en betalingen weer verwerkt, dus tja... verder is t maar stil zonder de kindjes
RiTi Kan me voorstellen dat zo'n bed opdekken een hele klus is. Ik heb ook de tick dat hoezen er wel echt strak en plooiloos omheen moeten. Ferdy dus niet.... Maar ik kan echt het bed van Amy niet meer verschonen met mijn rug, dus sta hem aanwijzingen te geven...echt heel erg... Ik kijk persoonlijk de albums best vaak door. Staan hier ook echt naast het bureau. Gisteravond nog 1 van Lizzy door zitten bladeren en net nog 1 van Amy. Mijn albums hebben ook allemaal dezelfde stijl qua opmaak en Amy en Lizzy ieder hun eigen lettertype...da;s nog een oude vakdeformatie van mij... Chicken Bah, kun je echt even de bibbers van hebben zeg. Neem aan dat hij er zelf allang geen last meer van heeft? Denk wel dat het echt hormonen zijn meid. Hoewel je man af en toe eccht geen charmante akties uithaalt, spring je nu als een hyena op elke onvolkomendheid... Dan is effe links laten liggen nog wel de beste optie... Hoop dat je snel gaat bevallen, wordt je ook weer een beetje jezelf. Dre Geen ORS. Heb dat spul geproefd en dat is echt niet te zuipen... Mijn kinderen willen het in ieder geval niet. Ze krijgt gewoon haar flessen melk die ze wel goed drinkt. Ze hoeft weinig anders. Maar gisteravond wilde ze zo graag mandarijntjes dus maar gegeven, maar die kwamen er dus vannacht weer uit. Overdag spuugt ze eigenlijk weinig. Hoewel gisteren op het kdv weer wel... Ik weet het niet... Ze kan gelukkig wel wat hebben. 1 leidster op het KDV was gisteren echt een beetje over de emmer omdat ze Lizzy echt nog nooit zo mat had gezien. Die kruipt zelfs met 40 graden koorts nog in het rond, maar nu is het echt "erneffen" (op zijn Tilburgs he...). Succes jij met je vrije weekend. Probeer er toch een beetje van te genieten, al is het lastig.
@ Collo; wat leuk dat je de albums er nog wel eens bij pakt. Zoals jij het doet klinkt het ook wel helemaal gaaf en af, doe je het ook in opdracht? Fijn dat ik de enige niet ben met die beddentik. Die peuterbedden zijn ook zo onmogelijk laag, ding van Maura weegt weinig dus die schuift wel lekker alle kanten op. En ja, natuurlijk moet het mooi strak . @ chicken; brrr schrikken dat verslikken, kost je je hart. Gelukkig is het (weer) goed gegaan. Nog wat leuks in de planning voor vandaag? @ dretjuh; hoe gaat het met de studie, is het een beetje te doen? @ hier; ben er na al het bed en bad gedoe wel weer even klaar mee.
m'n zoon is me aan't inpakken!! Hihi. Bij't in bed leggen'n vette glimlach en net weer.. Hihi.verder wat gepoetst en goed nieuws van'n vriendin gehad!! Bijna 12 weken zwanger van de 1ste!!