panos snap je gevoel. Zou't zelf denk ik ook hebben!! Handig als de alternatieven op zijn maar is toch'n beetje gek.
@Dretjuh, haha nee, dat dwarse staat daar weer los van.. Maarr de buikpijn en diarree wel. KDV is erg duur ja.. @Doortje, wat lijkt me dat lastig zeg. Is er snel plek denk je op een kdv? Ik hoop het. Het gedoe dat je geen vervanging voor vakantie etc. hoeft te regelen is ook heel relaxt hoor. KDV is in het begin heel spannend maar valt waarschijnlijk hartstikke mee straks! @Roeltje, ik ken ook een meisje van 3 met echte borstjes, heel raar gezicht maar kan echt aan de hormonen liggen haha. @Riti, wat gezellig, je verjaardag vieren! Het wordt vast heel gezellig. Abel heeft sindsdien weer niet gepoept maar lijkt er minder last van te hebben. Blijf het toch zielig en een beetje raar vinden, je kunt toch niet 10 dagen lang amper poepen? @Panos, irritant he, dat je er gewoon niet de vinger op weet te leggen wat het precies. Misschien is het wel gewoon een 'FASE', haha. Morgen naar de KA? Ben erg benieuwd. Je moet het zo zien dat voor kindjes het kdv geen kdv is maar een tweede thuis, ze zullen het slapen daar dus echt prima vinden! KDV net gebeld, de juf die ik aan de lijn had was er gister niet bij met eten(ook zoiets raars want ze was er wel maarja), maar ze zou het vanavond op de vergadering navragen en als het zo is wordt ik morgen teruggebeld. Ik voel me wel een beetje een zeikmoeder, maarja, als het de koemelk niet is vind ik het al helemaal raar. Waarschijnlijk is het wel de koemelk want als zij er dus niet zat was er een stagiaire en een inval.. pff. Boaz ligt al vanaf half 11 in bed, die was echt zo uit zijn doen, zielig voor hem en voor mij. Abel wordt echt met de dag tevredener, slaapt goed, lacht lief, kan zijn nekje goed omhoog houden dus lekker om zich heen kijken. Ik heb echt het idee dat alles nu een beetje goedkomt hier haha.
@Mroos: fijn dat Abel het zo goed doet. Zeikmoeder? neej joh tuurlijk niet. Het is toch logisch dat je wilt weten waarom je kindje zo reageerd en of ze hem koemelk hebben gegeven. Ik zou t zelfde gedaan hebben in jouw geval. @RiTi: leuk je verjaardag vieren! gewoon doen @Hier: 2 vervelende kids, dani wil niet slapen.. Vanmiddag naar de mediator voor de eerste keer Zie dr tegen op...
@mroos: Vind je geen zeikmoeder hoor! Ik sta ook regelmatig op mn strepen op kdv. Het gaat toch om je kinderen. En als ze hem iets gegeven hebben wat niet mag is dat heel kwalijk. @mroos2: Vind een 'fase' meer iets voor gedrag. Uk2 heeft duidelijk pijnaanvallen: hard en ontroostbaar krijsen. Daarnaast dus een keiharde buik, overstrekken, moeilijk ademhalen (piepen) en veel spugen. En dat alles sinds een paar weken.... Sinds ik met bijvoeding begonnen ben. Net alsof er een bepaalde gevoeligheid getriggerd is toen. Kan de vinger er niet opleggen... @mroos3: Raar idee dat het kdv voor kids een 2e thuis is. Aan de ene kant fijn (want heel vertrouwd), maar aan de andere kant hebben ze voor je gevoel maar 1 thuis. Snap je wat ik bedoel?
@dretjuh: Wat spannend! Hoop echt zo dat jullie een positief gesprek hebben en goede eerste afspraken kunnen maken. Heel veel succes dadelijk!!!
Het enige waar ik totaal niks mee kan is dat het thuis een stuk beter gaat nu ik gestopt ben met bijvoeding (niet over, wel beter), maar op de creche dus niet. Daar gaat het heel slecht met hem (ontroostbaar!) terwjil ze hiervoor geen kind aan hem hadden Volgens KDV heeft hij duidelijk pijn. Heeft osteopaat dan toch gelijk dat er iets gebeurd is 4 jan? En nu stop ik met in herhaling vallen en in cirkeltjes denken. Morgen ziekenhuis. Hopelijk doet het hen ergens aan denken....
@ Panos; lastig hoor als je er niet achter komt wat er nu is. Stel dat de osteopaat gelijk heeft, dan nog kan het iets heel onbenulligs zijn wat op uk2 heel veel indruk gemaakt heeft. kan je nauwelijks achter komen lijkt me. Je gaat bijna hopen dat hij iets heeft, wat 'gewoon' met een testje vast te stellen is en dat het op te lossen is. Goed van je dat je het kdv hebt geregeld voor je feestje, lekker van genieten! @ Mroos; lijkt me vreselijk zo lang niet poepen. Zou ook denken dat de babymassage dan ook wel zou helpen, maar als hij zo tevreden en ontspannen is gaat het vast en zeker heel goed met hem . Ieder kind heeft recht op een zeikmoeder die verhaal gaat halen als er iets niet pluis is! Je bent toch niet onaardig of onbeschoft of zo. @ Dretjuh; Spannend zeg, ik hoop dat je je een beetje op je gemak kan voelen bij de mediator. Hij/zij is er ook voor jou, heel veel sterkte straks! @ hier; ben echt helemaal op van de korte rotnacht pffff
@RiTi: was de nacht zo erg dan ? @Panos: inderdaad apart dat uk2 thuis duidelijk minder last heeft dan op het KDV.
Zoek trouwens een kinderparaplu... er zijn er best veel dat is het punt niet maar vind een dure een beetje onzin (hij gaat vast vergeten worden ergens). En vlinders en lieveheersbeestjes houden toch helemaal niet van regen? Neig nu naar een kikkerplu...
@ Dretjuh; ja bah, niets aan de hand verder hoor, maar heb maar 3 uur aaneengesloten geslapen en verder alleen korte hazeslaapjes.
@Riti: ow ja herkenbare nacht, je zal idd wel kapot zijn dan :S Kikkerparaplu is wel leuk! Van kidorable heb je ook een fee, die is ook leuk en groen net als een kikker Of de Kat is ook wel leuk
@ dretjuh; hihi ben ook die van kidorable aan het bekijken, leuk zijn ze! Ze zijn erg mooi, vind de kikker nog steeds cool
Die van 3 euro van de kruidvat ook. Al istie niet zo mooi (maar we zijn toch nooit buiten als het regent ).
panos ik Zou't zelfde hebben hoor.. Kun je't niet nog'n keer vragen me er toen iets is gebeurd? Ms andere leidster ofzo of'n ander kindje wat is gevallen? Ms dat je dan duuk kunt uitleggen wat er was? Klinkt wel vaag maar goed ms helpt't...
Doortje, kan hem online niet vinden, weet je nog wat hij kost ongeveer? Die van de kv ken ik, die leefde niet zo lang (bij mijn kleine nichtje dan)
hehehe gut wat een gepuzzel. Heb nl nog een bon voor 7,50 van een leuke webwinkel die ze ook heeft. Bij de Hema hier heb ik ze nooit gezien, en bij de speelgoedwinkel had je alleen cars en prinsessen en zo. Ik ga eens even in de koelkast kijken wat we vanavond kunnen eten, prioriteiten he
@Dretjuh, heel veel sterkte vanmiddag, lijkt me lastig! @Panos, echt zielig zeg voor uk2. Wat Riti zegt, hopelijk iets met een naampje waar gewoon iets aan te doen valt.. Thuis blijft natuurlijk de fijnste plek, maar het kdv is de plek waar ze na thuis het vaakst komen, ze zijn daar nog vaker dan bij opa en oma bijvoorbeeld. Kindjes voelen zich ook echt thuis en vaak wonen de leidsters voor hun idee ook op het kdv. Aan de ene kant een raar idee, aan de andere kant erg prettig. Fijn dat jullie me geen zeikmoeder vinden haha, ik weet ook wel dat ik in mijn recht sta, maar om na 2 dagen al te bellen vond ik wat moeilijk. Boaz slaapt nog steeds, Abel opnieuw, dus even verder met mijn administratieklusjes!