December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: ben nog niet begonnen *bloos* begin dr dalijk aan, kan me dr ook niet helemaal naar zetten nu....
    voor zover ik erdoor heb gebladerd is het een makkie....

@Joyce: wat leuk nieuws van je vriendin!!!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ben benieuwd hoe t met de kids is, mis ze best wel

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Wat een leuk nieuws en lachjes zijn altijd zo heerlijk! Kan ook nog erg genieten als ik een lach van Amy krijg.

Dretjuh
    Ah...kan me er alles bij voorstellen... Misschien jezelf even lekker verwennen met een bad/douche/maskertje etc?

Lizzy ligt weer op bed na om 13.15 uur wakker te zijn geworden. Anedrhalf uur op gehad en toen was het wel weer klaar. Dacht dat Amy wel weer aansluitend wakker zou worden dus ben maar niet meer in bed gekrpen....tuurlijk zul je dan zien dat ze ineens dik 3 uur slaapt...
    Nou ja, de was is ook weer een eind gedaan.

RiTi
    Als ik ze ga omrekenen in uren, denk ik dat ze tamelijk onbetaalbaar worden. En dan is het zelfs nog vrij eenvoudig allemaal. Ik zie er ook altijd tegen op om het te gaan doen, maar als ik eenmaal bezig ben gaat het wel weer. Probeer iedere maand ongeveer een beetje bij te werken. Dan is het niet zoveel ineens.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; fijn dat je de studie gemakkelijk ziet zitten, even lekker afleiding zoeken zodat de dag lekker vlot. Succes!

@ collo; kan ik me voorstellen, doet me denken aan de suggestie die ik wel eens krijg 'even een taartje te bakken', valt ook zo tegen in uren.

Nou heb mezelf nog weten te zetten tot flink wat was en nu ook de ramen beneden gedaan. Morgen lekker dagje in het verschiet, zo veel mogelijk om Maura heen klussen samen en eind van de dag naar vrienden met kids. Wetende dat ze dan lekker samen kan spelen hield mij vandaag thuis, ipv naar iets kindvriendelijks. Maar goed, meerommelen is echt wel leuk hoor. Net lekker in de tuin, ik ramen lappen, Maura ze weer onder het schuim smeren ;).

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    nou zo lekker gaat dat dus niet....

tis echt een super smal boekje, leest wel gemakkelijk maar dan moet je theorievragen maken.. heb ik alles (dubbel) gelezen kan ik de vragen nog niet beantwoorden dus moet alles terugzoeken..
    Tis geen rijtjes stampwerk zeg maar ;)

daarnaast is het erg gericht op vertegenwoordigers van bedrijven dan op verkopers in de detailhandel (deze cursus stond wel onder detailhandel)

dus heb al gemaild dat ik het pakket terug wil sturen.
    Ga geen 350 euro uitgeven voor een boekje met 130 blz en een dvd *die ik nog niet heb*

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Betaal je het hele bedrag uit eigen zak dan?

Dacht dat deze je via de gemeente was aangeraden, vreemd dat je er dan zo weinig mee op schiet.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    lekkage :x
    Het is verdomme op zolder, die vloer ligt er nog geen maand in :(.

Het is de wasmachine, had geen tijd om verder goed te kijken want zit met Maura.
    Die staat natuurlijk wel gewoon in een bak dus ben een beetje bang voor iets anders lomps, maar zal nu niet hier meteen mijn man gaan beschuldigen voordat ik meer weet.
    :x

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Riti: ja uit eigen zak, kan belasting wel meebetalen (studiekosten) maar wil m toch terugsturen :p
    Ga wel kijken naar iets anders

oww nee lekkage!! en je vloer?? beschadigd of nog niet??

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; veel geld voor iets wat het niet is voor je. Zou fijn zijn als je hem terug kan sturen en je je geld terug kan krijgen.

Deel van de ondervloer is nat, het is boven de badkamer en die is af en is gestuct dus we kunnen niet zin hoe veel water daar nu tussen is gekomen. Lijkt wel mee te vallen maar baal er flink van. Als het nou gewoon gebeurt in het deel van het huis wat nog niet af is, maakt een stuk minder uit.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    aaah balen zeg! Lekkage! Bah, dat kan een flinke schade geven weet ik uit ervaring:( Hopelijk valt het nog mee..

Collo
    Lizzy nog steeds ziek.. Beterschap. Duurt wel lang nu he..
    'Gelukkig' gaat het flink vriezen van de week, alle bacteriën eruit..

Hebben een nieuwe oven:D Ben er zo blij mee.. Groot, aantal roosters en bakplaten erbij.. Kost wat, maar dan heb je ook wat.. Morgen cupcakes bakken, vanavond geen zin meer in.. Man is op stap met onze zwager.. Stond nog even op losse schroeven aangezien Elise zo last had de hele week..
    Ze krijgt sinds vandaag dus deels andere voeding in de fles en mijn hemel wat is ze tevreden! Is 20 minuutjes wakker na de fles en valt dan zonder problemen in slaap, af en toe een speen nodig maar die tuft ze direct uit zodra ze bijna slaapt.. Slaapt als vanouds weer tot aan de volgende voeding.. Spuugt niet meer (logisch, is dikkere voeding), darmen rommelen minder tijdens het drinken.. Vanmorgen na masseren een flinke luier vol.. Rest van de dag geen last meer gehad.. Ze ligt nu heerlijk te slapen en verwacht haar rond 22.00 uur pas weer dus man kon rustig de deur uit..
    Volgende week ga ik :D met zijn tante naar de film.. Heerlijk, even er uit..

Nu duik ik terug op de bank met kruik en deken :D

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kan ik nou wel weer reageren?

Joehoe... Liep de hele tijd vast.

RiTi
    Hoop dat de schade beperkt blijft. Altijd naar waterschade...

Roeltje
    Wat fijn dat Elise zo goed op de voeding reageert!

Dretjuh
    Hoop dat je je geld terug kunt krijgen. Tis nogal een bedrag....

Hier
    Weet dus als enige dat mijn collega zwanger is en sinds ik dat weet vind ik het zo moeilijk om aan iets anders te denken. Mijn hoofd zegt nog steeds nee, maar mijn eierstokken klapperen als een gek...hahaha. Nog een paar maandjes wachten...

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Collo: ging dat eerst niet dan??

@Roeltje: las het op je FB! Leuk een nieuwe oven en zooo fijn dat Elise wat beter in dr element is nu

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha hebben jouw eierstokken ooit niet geklapperd?? :D:D Geintje;) Nog even geduld meid..

Dretjuh
    Mijn moeder en schoonmoeder hebben de oudere versie ervan.. Nouja, oven.. Combi;) Maar oooh zo groot!! Hoef eigenlijk niet meer te koken, kan er zo alles ingooien en het ding doet de rest:D Er past met gemak een taart in en cupcakes kunnen nu per 20 ipv per 6.. Wat een ding joh.. In de handleiding staan een hele rits aan recepten.. Van vis en vlees tot nagerechten en taart etc..

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    zow 40L is best een grote inhoud inderdaad!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja he.. Maar zal zo te klooien met dat kleine ding die we hadden.. Maar die hadden we gekocht voordat ik zwanger was van Lenn en heb m toen ook praktisch niet gebruikt.. maar nu met cakejes bakken is het wel een uitkomst.. Af en toe bak ik bijv. schnitzels erin, maar dat past allemaal net.. pizza past er ook krap aan in.. maar ook weer zonde om zomaar een nieuwe te kopen.. Maar goed, de oude ging kapot (oooh wat erg:D) dus nu direct een goede gekocht..

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ola!

Lig lekker al op bed. Weinig nieuws, maak weinig mee..alles goed hier?

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Kon net niet reageren, kreeg de hele tijd een time-out melding. Na drie keer mijn tekst opnieuw getypt te hebben was ik het zat...

Roeltje
    Hahaha...is ook wel een beetje. Maar tot nu toe was mijn hoofd echt de baas, maar merk dat het nu weer oorlog is... Ik hoor wel wie er wint... In ieder geval 26 februari eerst een champagne etentje met (ex)collega's. Daarna zien we wel verder. Dan hebben we de carnaval ook weer gehad. Wil geen kindje dat met de carnaval verwekt is...hahaha.... Denkt zo'n kind straks izjn hele leven dat hij alleen maar verwekt is omdat papa en mama dronken waren.

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ga trouwens zometeen The Box kijken. Ben erg benieuwd...

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    trusten meid!

Collo
    Tussen verstand en gevoel zit een wereld van verschil.. Ik zie het nog wel gebeuren dat jullie voor de zomer begint al voor nummer 3 gaan :D

Kw voor 10 werd Elise wakker.. Gewoon wakker.. niet huilen, keek gewoon mompelend om zich heen.. Niks aan de hand.. Verschoond, flesje gegeven.. Madame sliep daarna gewoon weer verder..
    Ik geniet dus nog even van de rust.. Herman Finkers is op tv (lang leven de extra zenders van KPN) heerlijk.. Ondertussen met mn zus aan het wordfeuden, zitten allebei alleen thuis en geen zin om vroeg naar bed te gaan (zo onverstandig)

Deel Deze Pagina