Bleh, MP advertenties aan het uploaden... Stom werk. Gelukkig maar een fles Prosecco erbij open getrokken.
wat goed van elise Roeltje!! En 20min wakker is ook al knap!! Goed nieuws ook van je oven!! RITI Wat balen van je lekkage!! HIER AL beetje ria toegepast en de tip van't cb en weet niet of't toeval is maar wat'n goede dag!! Paar keer wakker op bed en moest hooguit 2x terug. Speen hoeft hij niet. Soms 2.5uur tussen de voedingen maar verder 3of meer. En heb nu ook dingetjes gemerkt die typisch Yoeri zijn als hij moe is.. Erg leuk!! En sterker nog. Aangezien meneer pas 6 voedingen had waarvan de laatste om 2030 heb ik hem net maar uit bed geplukt!! Op de arm sliep hij verder en ging niet drinken. Apart... Lianne dronk dan slapend!! Nu eerst luier verschoond en snap nu dat ik 3x terug moestl en daarna kikjes hoorde want meneer had poepbroek.kortom'n goede dag op babyvlak. Met't dametje ging't ook goed. Die heeft lekker gescharreld en vanmiddag kort buiten.
collo Hihi Maakt't toch leuk dan!! Succes met je verkopen!! HIER Zijn er meer peuters die 's nachts ineens wakker zijn en bed uit gaan de op ivm kandi te spelen? Lianne nu 2nachten achter elkaar. 1x om 1uur en 1x om 4uur...
Wat een wazige film....The Box....heb of te veel of te weinig alcohol gedronken voor deze film denk ik. Op naar advertentie nummer 70...
CHICKEN das vervelend. Heb je uiteindelijk nog kunnen slapen? HIER en dan is't ineens 545 en heb je beide kids niet meer gehoord na Gisteravond.... Even klein manneke voeden. Zal wel honger hebben Hoor't klotsen...
Chicken En? Nog kunnen slapen? Beeb moet zich maar gauw melden, heb enorm met je te doen Joyce Wow, lekker doorgeslapen! Goed zeg! Hier een k..nacht.. Meisje kon niet slapen na de nachtvoeding.. Is 1.5 uur wakker geweest.. Wat miepen, huilen, mopperen.. Gelukkig niet van de buikpijn dus dat is al een groot voordeel.. Uiteindelijk om half 5 in slaap gevallen en slaapt nu nog.. Laat haar lekker liggen, eigenlijk had ze al een fles moeten hebben, maar ze kan haar slaap wel even gebruiken.. Lenn vond het om half 6 wel prima dus praktisch niet geslapen.. Man kwam om 4 uur pas thuis die ligt er voorlopig ook nog wel in.. Straks de boel maar eens aankleden en als Elise de fles heeft gehad maar een stuk wandelen en in huis aanrommelen.. Ben zo duf als een konijn dus even wakker worden buiten..
Goedemorgen! Heb nog best lekker geslapen eigenlijk. Wat gaan jullie doen vandaag? Gerard Joling komt op Zuidplein hier, gaan we even kijken. Ik vraag net aan Milan: ga je mee naar gerard joling. Zegt ie echt uit de grond van zn hart: Nee mama, echt niet. Whahaha wij lagen in een deuk. Man gaat kantoor vandaag spuiten en laminaat leggen. Dan is het klaar beneden!
Helleuw gƔaaap @ chicken; Geweldige reactie van Milan! @ Roeltje; beuh wat een nacht, sterkte vandaag @ collo; wow dat zijn veel advertenties, goed zeg! @ joyce; fijn een goed e baby en peuterdag! Dat er nog maar veel mogen volgen. @ doortje; hoooooi @ nachtbraken; nou hier nog een, bleh. Om 4 uur, tegen 5 u en toen om 5:45, betwijfel of ze daartussen uberhaupt geslapen heeft. Wij in ieder geval niet, bah. (en lagen er na middernacht in dus vƩeel te kort) @ vandaag; ja megabrak dus, toch maar proberen een beetje door te gaan met de plannen maar zo wazig. Zo alvast quiche en soep maken voor vanavond, vanmiddag naar vrienden.
@Roeltje: ahh jeetje en ik had nog zo geduimd dat de rest van de nacht net zo lekker zou gaan als de avond Fijn dat ze geen pijn had, maar man wat moet jij brak zijn nu zeg @Chicken: veel plezier bij Geer @Riti: ow jij ook al zo'n fijne nacht veel plezier bij je vrienden, wat voor quiche en soep ga je maken? @Hier: Geen nieuws, vanmiddag bij Suus op bezoek, dr nieuwe huisje bewonderen
Riti Ook al zo'n nacht.. Sterkte! Veel plezier vanmiddag Chicken Whaha kleine grapjas Fijn dat je nog hebt kunnen slapen.. Nou zeg.. Hoor het de vervanger nog zeggen vrijdag.. 'Andere voeding heeft geen zin, dat gaat niet helpen.' Potver, dag 2 op gecombineerde voeding en net een prachtige volle poepluier.. Plakkerig en mooi van kleur.. Ze lag te slapen en begon wat te miepen.. Voor de zekerheid geroken en rook wel iets.. Maar dacht dat de deken gewoon stonk Dus voeteneind geroken, maar rook heerlijk naar wasmiddel.. Even gekeken en ja hoor, hartstikke vol.. Dus zonder enige moeite en vooral zonder pijn.. Ligt nu heerlijk in de box om zich heen te kijken en wat te keuvelen en mompelen Had direct mn man wakker gemaakt.. 'Als dit jouw manier is om mij wakker te krijgen, kan ik er niet om lachen.' maar toen ik vroeg of hij het op zn nuchtere maag even wilde zien en ruiken bedankte hij vriendelijk Net chocolade cupcakes gemaakt met Lenn en die staan nu in de oven.. Ben benieuwd.. We nemen ze mee naar mn ouders vanmiddag, dan zijn we weer compleet al gezin, aanhang en kinderen..
Een volle poepluier doet wonderen Het is niet anders, het word er niet beter van als we gaan zitten miepen, dus besloten om gewoon de dag door te komen zoals anders.. En moet zeggen, het werkt Zo de was even ophangen en de droge was opvouwen.. Dan is het ook wel tijd dat man naar beneden komt, kan ik even rustig douchen zonder kinderen om me heen..
@ Roeltje; wow wat goed zeg, kan me voorstellen dat het ook wel weer energie geeft, verlost van je zorgen door goede poep . Veel plezier met je mooie oven, lekker groot! @ Dretjuh; wat leuk, veel plezier vanmiddag. Superlekkere en megasimpele soep, paprikatomaat. uitje fruiten (of niet) halve pot gegrilde paprika, twee blikken tomaat en deze ook 1x gevuld met water en een aardappel voor mooie binding. bouillonblokje of poeder er bij, staafmixer er op en klaar is een heel lekker soepje . Quiche weet ik nog niet eigenlijk, even de groentela bekijken, iets met geitenkaas in ieder geval. @ Lekkage; lijkt mee te vallen! Joepie!
Misschien een tip voor de andere peuters...verhalen van Nijntje op cd, er zijn er tig met allerlei thema's, leuk deuntje er tussen en ongeveer 10 min per verhaal. Ze liggen hier gewoon in de bieb. Nijntje en het kasteel en Nijntje met het vliegtuig zijn hier favoriet
Goedemorgen dames, Iedereen sterkte vandaag met al die veel te korte nachten. Hier ook tekort, maar dat is onze eigen schuld. lagen er pas om 02.00 uur in. Lizzy kon vanmorgen natuurlijk weer met slaapzak en al de douche in. Poep in haar romper zat echt tot aan haar kin.... Ze is vandaag weer behoorlijk jengelig dus denk dat ik maandag of dinsdag een tripje naar de ha kan maken... Roeltje Wat een opluchting als het eten en poepen goed gaat he? Snap je man trouwens wel hoor...zou ook niet mijn hobby zijn als ik net 1 oog open had. Dretjuh Heel veel plezier bij Suus vanmiddag.
RiTi Die soep klinkt goed! Hoe doe je dat met die aardappel. Gelijk vanaf het begin erbij of kook je die apart?
we flikkeren alles gewoon bij elkaar . Alleen evt ui, knof of preitje eerst zacht laten worden heeft wel nut, rest maakt niet uit, als het maar gaar wordt. Hij wordt ook erg mooi knalrood, geeft leuke vlekken en een goede snor .
colloo haha tja hij geloofde me niet dus wilde best het bwijs laten zien.. arme lizzy.. idd even de ha bellen want dit duurt wel erg lang nu.. riti klinkt lekker.. steel het recept even hoor cakejes zijn gelukt!! zag dat ik er zelfgemaakte patat in kan bakken dus ook nog even.proberen als lenn op bed ligt
@Roeltje: fijn van die prachtige poepluier @RiTi: lekker soeppie hoor! Fijn dat de lekkage lijkt mee te vallen, is n hele opluchting @Collo: ah Lizzy weer zo doorgelekt @Hier: Layla bleek vrijdag onderweg naar P in de auto alles ongekotst te hebben Is pas haar 2e keer in haar hele leven dat ze moest spugen, kennelijk viel de appel niet goed. Vind t zo sneu, dat ik er niet bij was voor haar......