Dretjuh Ah, arme Layla. Gelukkig had ze haar papa wel bij zich... RiTi Begin goed zin te krijgen in die soep....
@ Roeltje; you're welcome . Ben benieuwd naar de patat, hoe doe je dat? @ Dretjuh; ach arme Layla, misschien ook een beetje de spanning op haar maag.
Hier Zitten nog in Pyjama. Zometeen guppies op bed. Zit te dubben of we straks even naar mijn moeder toe rijden. Die heeft een longontsteking, dus even kijken hoe het gaat. Lizzy is nog niet helemaal zichzelf maar is wel weer rond aan het scharrelen en heeft net een stuk krentenbol gegeten. Als dat erin blijft gaan we maar even denk ik. Zit ook al bijna 2 dagen binnen dus heb het ook wel gezien hier
Even een klein teken van leven..druk met werken dit weekend. Daarnaast is Luca ook niet helemaal lekker, veel hoesten wat tot slapeloze nachten leidt Met Beau is alles in orde gelukkig, alleen mijn accu raakt weer een beetje op...
@Collo: Lekker in pyjama met zn alle!! Heerlijke dagen zijn dat. Kan me voostellen dat de muren op je afkomen als je 2 dagen binnen zit. arme mama van jou Beterschap voor dr Jah dr papa was er gelukkig, die had meteen een nieuwe jas voor dr gekocht. Hij kan veel beter met dat soort situaties omgaan dan ik, ik zou ik paniek raken als dr 1 moest spugen @Dees: Fijn dat Beau wel in orde is, moest er weer bijkomen dat ze beide ziek zijn... Je zal ook wel druk zijn met de verhuizing of niet? @Hier: brrr zit de hele tijd te rillen, heb het zoo koud.. mn handen zijn ook aan t afsterven zo koud whaha Nou zo dalijk naar Suus toe, ff weer afleiding.. altijd fijn!
@Dretjuh; Nou idd, beide ziek is echt pittig. Beau is echt een schat, gisteren heerlijk samen boodschappen gedaan toen Luca op bed lag. Verder helpt hij goed mee en luisteren ook. Zeker druk met de verhuizing, gaat veel tijd in zitten! Dit weekend ook nog eens werken dus dan vliegt die tijd nog meer. Leuk naar Suus Groetjes daar!
Dretjuh aaaaah arme Layla, wat sneu voor haar.. 'Alleen kalmte kan u redden' in zulke situaties Veel plezier bij Suus! Dees jeetje, Luca nog steeds aan het hoesten? Gebruik je thijmsiroop? Werkt hier als een trein.. Elise ligt lekker bij papa op de arm.. Heerlijk om zich heen te kijken.. Laat een boel scheetjes, dus haar darmen zijn flink aan de gang gelukkig.. Lenn ligt lekker te slapen, ik hang eindelijk op de bank.. Riti Had het verkeerd gelezen, geen frietjes dus.. Maar het moet wel kunnen.. Wil morgen als Elise slaapt en Lenn op het KDV is even op zolder zoeken. Heb de koksopleiding gedaan en moet nog wel boeken hebben en een map/schrift met recepten.. Weet niet meer hoe we dat toen gedaan hebben.. Als ik het heb gevonden en het is te eten mail ik het je.. Zo even haar en make-up doen en tas klaarmaken..Dan richting mn ouders.. Blijven daar ook eten.. heb er zin in.. Voor het eerst sinds half december dat we daar tegelijk zijn met zus en zwager.. Weer een ouderwetse zondagmiddag met alle kindjes bij elkaar..
@Roeltje; Nee nog geen thijmsiroop, gebruik die hoestsiroop van VSM Tussikind. Hielp de vorige keer heel goed maar lijkt nu een droge hoest te zijn. Morgen maar eens op zoek naar wat anders. Hij had dus ook net toen ik hem uit bed haalde zijn bed onder gespuugd door het hoesten.
Dees Lenn begint altijd met een droge hoest, maar door het thijmsiroop word het een rochelhoest en na een paar dagen is het weg.. Wij hadden namelijk eerst ook tussikind, nu gewoon van de apotheek (geel/paars doosje)
Ah, arme Chicken....nog even volhouden meid... Het zijn slopende dagen zo. Hier lekker boerenkool gegeten. Zometeen de kindjes op bed en dan weer even aandacht voor mijn advertenties op Mp
zo hier wederom best'n goede dag!! Ja ja we komen er wel. Net weer flesje geoefend en ging goed. Doen Lianne en papa samen en kijken dan zotrots!! Verder nog bezoek gehad en onze extra Kk gepoetst. Man had Gisteravond al eten voorbereid dus vandaag rode kool met hachee . Rode kool ook zelf gemaakt dus jammie!! Hij had ook al perentaart gemaakt. Fijn zo'n man Hihi.Oh!! Ben er achter waarom Lianne melk met de lepel wil. Als we anijsmelk voor d'r maken doe ik altijd roeren en dan lepel aflikken!! Vandaar!!
panos. Dank je voor't lenen van je boek!! Moet deel 2 nog lezen maar met alleen't eerste deel zijn er al kwartjes gevallen. Kleine nuances in wat ik eigenlijk al deed. Heb ook deken gewisseld en deze kan lekker strak en kwel? 'T werkt!! Wel word hij soms wakker halverwege maar valt dan meestal zonder hulp weer in slaap.
@ Joyce; oeh lekker allemaal zeg! @ Collo; nog bij je moeder geweest? Wat naar zeg een longontsteking @ Chicken; het begint nu wel tijd te worden he, beeb mag wel komen nou. Nog even volhouden, duurt vast niet lang meer! @ dretjuh; leuk dat het zo gezellig was! @ hier; hele gezellige middag gehad, dolle boel. Soepje was lekker en nu allemaal moe .
@Collo: Hopelijk verkoop je alles snel! @Joyce: ahh Lianne heeft het dus bij jou gezien T zijn net aapjes he die alles nadoen wat mama ook doet, wel schattig hoor!! Lekker zo'n kok in de keuken trouwens