@riti: haha wat een gepuzzel voor een paraplu Hoe kom jij toch altijd aan die leuke kortingsbonnen? hier eten we verse ravioli (in de bonus) met een ricotta tomatensausje, runderchipolataworstjes en boontjes of zo Ik ga trouwens uiteten met collega's in Amsterdam...even weer een beetje feeling krijgen met het werk. @joyce: leuke foto!
zo dat is rap! heb al een afspraak voor een rondleiding met een kdv hier om de hoek! Zitten ze om kinderen verlegen of zo? Volgens mij zijn de aanmeldingen drastisch terug gelopen sinds de kosten pan uit rijzen. Nouja, er wordt medio november ook een nieuwe vestiging geopend en laat die nu ook om de hoek zijn! Tja, en dan ga je weer twijfelen he? Wat is nu het beste voor mijn kindjes?...Ik heb gewoon het idee dat de gastouder heel weinig met de kindjes doet...het begint al bij ontvangst... Mijn vorige gastouder ging gelijk met de kindjes spelen en was zo enthousiast bij binnenkomst! Deze gaat gelijk weer op de bank zitten...zucht... Maarja, een kdv is weer heel druk met veel kindjes, is dat wel de ideale oplossing? HELP!!! *ik pieker even verder*
@joyce: wat een onwijs leuke foto's!! En bedankt voor je mailtjes!! @eten: klinkt weer veel te lekker allemaal. Hier nog niks gepland... Uk2 heeft een super dag. Hij is erg ontspannen? Toch KMA??
@panos: fijn fijn! het zou het heel goed kunnen zijn! Gelijk morgen voorleggen en laten testen. Boaz heeft het ook, dus even bij mroos info inwinnen?
@Joyce: leuke foto's @Doortje: je eten klinkt heerlijk! KDV hoeft niet te druk te zijn, word steeds rustiger geloof ik, nu alles steeds duurder word. je kunt op zn minst gaan kijken, dat kan nooit kwaad @Hier: ga Dani uit bed halen, die wil echt niet slapen.. Layla was ook helemaal uit haar doen, heeft net n half uurtje gelegen tot ze had gepoept anders was ze nu nog aan t slapen geweest denk ik. ff half uurtje voorgelezen, kiwi hartjes gegeten en ze is weer lief en hier.... zenuwen :S bah
Bedankt voor alle felicitaties. Heb de kindjes toch maar even op bed gelegd, gaan vanmiddag wel zwemmen. Joyce Ik weet nog dat jullie bij de eerste allemaal van die wakkere vrolijke kindjes hadden en dat Lizzy bijna alleen maar sliep of at of huilde. Spelen zat er met haar echt niet in. Lizzy is het tegenovergestelde, die sliep nauwelijks en wilde alleen maar alles zien en spelen. Dus als uk2 heel veel slaapt, komt dat nog wel goed hoor. Sommige kindjes maken gewoon gebruik van het feit dat het nu nog kan. Dre Dacht wel dat ze zouden vinden dat je goed op weg zou zijn hoor. Je hebt ook al heel wat gedaan. Wel raar dat je zoveel moet bijbetalen aan het kdv... RiTi Hele goede instelling mbt je verjaardag. Idd niet alles voor iedereen invullen en overnemen. Laat iedereen het zelf maar uitzoeken en lekker taart eten! Doortje Je vindt vast ook een KDV waar je een goede klik mee hebt. Dat is wel erg belangrijk. Dretjuh2 Snap dat je er tegenop ziet, maar je bent wel goed bezig hoor. Ongeacht hoe het met jullie verder gaat zul je je eigen leven moeten gaan opbouwen en dit is weer een stapje om dat te doen. Hele veel succes. RiTi2 Kruidvat heeft vaak ook parapluutjes. Joyce Wow, wat een leuke foto's zeg. Wat een mooi manneke en hoe lief die met papa en Lianne erbij. En Uk1 & Lianne in die stoel...zo schattig! Doortje Ja, aantal kindjes op KDV is idd sterk terug gelopen. Ik ken een aantal leidsters die minder uren hebben gekregen of hele rare roosters op verschillende lokaties om het weer rond te breien nu. Gewoon proberen, het kdv. Je ziet vanzelf of ze het leuk vindt of niet. Ik moet ook echt zeggen dat ik een super kdv heb. Leidsters vind ik echt allemaal super meiden en ze vormen een heel goed team. Ik voel me dus echt nooit schuldig ofzo dat ik mijn kindjes daar echter laat omdat ik weer dat er supergoed voor ze gezorgd wordt en ze heel veel plezier hebben daar.
@Collo: ja blijkbaar een nieuwe berekening, maar t kost mij 200 euro per maand meer! Gemeente betaald mee zolang ik in dat werk/leer traject zit die 3 maanden, maar als ik zelf werk heb niet meer en ook dan is het TE prijzig.... balen man... veel zwemplezier!
ik ga er idd gewoon even kijken en sfeer proeven! Het is net als bij een gastouder, je gevoel moet goed zijn en er moet een klik zijn! @collo: dankjewel voor het meedenken! Veel zwemplezier vanmiddag! @dretjuh: hoe laat hebben jullie de afspraak?
@ Doortje; denk inderdaad dat je even zelf moet gaan snuffelen daar, dan krijg je er wat meer gevoel mee. Dat gepuzzel komt gelukkig niet door de plu alleen hihi, het is de winkel waar ik de kussens voor op de bank heb (vandaar de kortingsbon, het zijn er nog wel wat). Zit dus ook te kijken of ik nog een kussen wil of niet. Klinkt lekker je eten, Ah heeft de verse pasta in de aanbieding deze week, toch? Moet ook nog even langs .
Wat leuk.... Krijg net een kaartje binnen voor Lizzy van de meid waarmee ik samen op de kamer heb gelezen in het ziekenhuis toen ik zwanger was van Lizzy. Wat waren we blij met elkaar (ondanks mijn gesnurk). We hebben die periode voor elkaar echt een beetje leuk kunnen maken. Zo lief dat ze nu een kaartje stuurt. Ook wel grappig. In het dagelijks leven zou je ons ws nooit samen vinden. Zij was echt een beetje een hockey meiske, ik zo ongeveer het tegenovergestelde, maar in zo'n situatie krijg je toch een sterke band. Je bent ook allebei heel kwetsbaar en we hebben hele mooie gesprekken gehad over bijvoorbeeld het overlijden van haar ouders. Verder Ben ik er nog niet over uit waarom ik zo'n pijn in mijn achillespees heb. Is vannacht ineens gekomen. Kan echt bijna niet lopen, vervelend...
@collo: leuk!! Maarre, handen af van hockey meisjes !! Of je krijgt met mij aan de stok. Jaja, Rotterdam en hockey. Wat een combi!
Gussie, huilen, huilen, weer doorgelekt . Beddengoed zit al in de was maar vind het wel erg sneu dat ze er zo door van slag raakt. Even aktietaxi hier, afwasmachine nog niet eens uitgepakt . Afgelopen dagen niet echt gekookt dus vandaag mag het wel weer eens, aardappelen, pastinaak, peterseliewortel, aardpeer en misschien ook gewone wortel uit de oven, met kip of worst denk ik. Maar ik zie nu ook dat het droog blijft vanmiddag... Blijft er hier een in de twijfelmodus hangen zeg
Panos Hahaha...zo kwam ik er dus achter dat hockeymeisjes ook mensen zijn....en soms nog best aardig ook dus! RiTi Ah...hier ook alweer beddengoed kunnen afhalen vanmorgen. Door het hoesten wat gespuugd vannacht denk ik. Ik wou maar dat ze mij zou roepen als zoiets gebeurde... Nu tref ik haar meestal smorgens in de troep aan..
@Joyce...zit spontaan te grienen om die foto. Last van hormonen? Welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Jullie gaan veel te snel voor deze slome waggelkip momenteel. Vanochtend nog even gewerkt op kantoor.....even collega geholpen met wat dingetjes. Voel ik me weer enigzins nuttig. Hulp is geweest in huis, dus hoef zelf niks meer te doen....helaas...ga maar even bleekwater snuiven dan..whaha
*komt ook weer even binnenvallen* @joyce; wat een leuke spam! Die van uk1 en Lianne is leuk zeg, wat een pret hadden die 2 zo te zien. @RiTi; Afgelopen week nog leuke pluutjes in de hand gehad bij KV idd, las dat je ze al kent..twijfelde nog om er 1 mee te nemen. leuk open huis met je verjaardag, ik zit ook nog te dubben wat te doen en vooral wanneer ivm de combinatie met Luca's verjaardag. @Doortje; Ik ben met Beau ook een GO gewend maar vond de overstap naar het KDV best groot! Nu ben ik achteraf wel erg blij hoor met het KDV, ze zorgen echt heel goed voor de kinderen en zijn zeer alert! Dat het er te druk is valt reuze mee, ligt ook wel een beetje aan de groepen en dagen...zo is hier de vrijdag standaard heel rustig. @Roeltje; Hopelijk gaat je meiske straks wat beter poepen, dat lucht zo op bij die kleintjes. Hihi borstjes...dat had Luca ook toen hij nog zo klein was @Dretjuh; What! Dat is nog best een hoop wat je dan zelf moet gaan bijbetalen...is dat niet gebaseerd op 2 lonen? Dus toch goed bezig geweest al, had ik al wel een klein beetje verwacht Geeft je vast een goed gevoel nu of niet? Succes zo bij de mediator... @rest..lost...sorry! @hier; Whaaaa lekker druk geweest Heb voor J. 2 truien gescoord in de aanbieding met nog een cadeaukaart, hopelijk vind hij ze leuk. Voor mijzelf 2 nieuwe spijkerbroeken gehaald, de laatste had ik gehaald 2 maand na de geboorte van Luca...nu blijk ik dus gewoon 2 maten kleiner aan te passen!! nog 2 shirtjes gehaald en 2 topjes. Voor Luca nog 1 broek en een leuk shirt. Daarna naar het tuincentrum gereden voor wat plantjes met kortingsbonnen. Boodschappen gedaan en ff lekker gegeten bij de grote gele M Net thuis de kledingkasten van beide heren onder handen genomen en alle te kleine kleding opgeruimd! Nu ff tijd voor rust!
vanmorgen cb geweest.. ze weegt 3080 gram.. nu zorgen dat ze haar ontlasting kwijt kan, gewicht viel ons beide wat tegen gezien de hoeveelheid voeding ze krijgt.. ha teruggebeld en veel meer dan rond de anus masseren met babycreme (billenzalf lijkt me het beste?) kunnen we nog niet doen.. daarna stknd zusje onverwachts voor de deur.. was wel gezellig.. nu fles geven en lenn ophalen