December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    huh? Om 2uur huilende Lianne. Heeft weer giga uitslag. Liep zeker met benen wijd na'n poepie. Ze had'n volle plasbroek en was op de rand van haar bed gerold met'n klap. Maar nog geen Yoeri!! Die kwam om 3 pas!! En laatste hap was 2130... En die verlies best gek... Wow...

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    Ach arme Lianne.. Inmiddels al beter geworden? Wow, Yoeri heeft de smaak van het slapen te pakken :D

Panos
    Succes vandaag!!

Gisteravond op de bank in slaap gevallen. half 12 Elise wakker gemaakt, maar had weinig zin in in fles dus die lag er ook gauw weer in.. om 3 uur pas en om 6 uur werd het arme kind wakker gemaakt door Lenn.. 'Sise mee nede?' Zucht.. check.. Dus om 6 uur maar naar beneden.. Inmiddels ontbeten en flesje gegeven.. Zo douchen en spul aankleden en naar de Aldi.. Tenminste, kan er een maxi cosi in de kar als ik Lenn er ook in heb zitten? Moet toch echt boodschappen doen en Lenn los laten lopen is een slecht plan..

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje das'n goede denk dat't lastig word... Maar moet vast kunnen!! Kom jij wel uit denk ik. Jij hebt altijd vd handige dingen om iets te doen als je alleen bent!! HIER om 615 meisje huilen. Papa er heen luier nog schoon en verteld dat ze nog ff moet slapen en sindsdien is't soms stil en soms mama en dan weer huilen of poepbroek roepen. Wel sneu want 645 kwam Yoeri dus ze moet echt ff wachten tot hij weer in bed is. Doe normaal na deze voeding kolven. Dat word volgende voeding. Oh't is nu auw deur kloppen en huilen... Arm ding...

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Heb je geen draagdoek waar je Elise anders in kan dragen in de winkel?

Hier
    Mensen wat een noodweer vannacht zeg! Dacht echt dat de kozijnen uit het huis zouden waaien/regenen. Gelukkig is Lizzy op zolder wel wat gewend.

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen vroege vogels! Hier een heerlijke uitslaper. Hij slaapt echt langer in zn nieuwe bed, ligt nog heerlijk opgerold, zie ik op de camera.

@joyce..ach gossie, zielig voor Lianne die uitslag. Wordt het al minder nu of duurt dat wel even?

@roeltje..zo, een hele klus alle twee meenemen. Geen idee hoe dat bij de Aldi is met die karren. Kun je Lenn niet wat te doen geven anders met een mandje ofzo?

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Joyce: ahh arme Lianne :(

@Roeltje: denk niet dat dat gaat, althans lidl heeft grote boodschappenwagens, dus dat lukt misschien wel, maar of er dan nog boodschappen bij kunnen ;)
    Misschien idd een draagzak/doek ???

@Panos: succes vandaag he! Ben benieuwd wat hij/zij zegt

@Collo: hoe was jullie dag gisteren?

@Chicken: Lekker dat je je kindje zo in de gaten kan houden met n camera :D Maar vooral fijn dat hij zo lekker slaapt in zn nieuwe bed

@Hier: snel ff layla nog aankleden, om 9 a 9.15 bij de opvang zijn voor n uurtje wennen *duimt voor dani* dus tot straks ;)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

@Dretjuh; Ahh de kinds gaan vandaag dus al even wennen voor een uurtje. Wat leuk!
    Ben ook benieuwd of Dani het aldaar een beetje trekt, sterkte!

@Chicken; Zijn nieuwe bed slaapt dus veel lekkerder, mooi!
    Hoe voel je je verder? Al wat meer rust gekregen nu?

@Collo; Nou idd, nu je het zegt..het ging er hier ook behoorlijk af door die regen en wind in de dakkapel...luca sliep er heerlijk doorheen!

@Roeltje; Durf ik niet te zeggen of de MC erop kan, kom echt zelden bij de Aldi..
    Heb je idd geen draagdoek o.i.d.?

@Joyce; Yoeri slaapt goed zeg! Sneu voor Lianne zeg die uitslag, hoe is het nu?

@hier; Kids weer op de opvang, Luca heb ik vanmorgen helemaal in het nieuw gestoken in maatje 80..zit hem als gegoten!!
    Wasje draait hier thuis, verder vrij weinig van plan...vanmiddag + vanavond werken.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: lekker he helemaal in het nieuw, maatje 80 alweer... grote knul!

@Hier: nou Layla werd binnen 3 minuten in n prinsessenjurk gestoken ;) Dani begon pas te huilen toen ik wegging, ga ze over n klein uurtje weer halen.
    Ben benieuwd hoelang hij gehuild heeft, maar naar mijn idee is t minder als in Engeland, toen begon hij al te huilen zodra we de parkeerplaats opreden

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ja weet ook niet wat me overkomt met Yoeri :) maar wel fijn. Heb flink met weleda gesmeerd en was al minder vurig. Schoonmoeder had't ook in huis dus ging ook flink smeren. Gelukkig maar dat dat spul werkt. Kleine man overigens ook beetje uitslag. Gelukkig geen last van..

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    nondeju... kan ik extra inschrijfduur krijgen bij de woningbouw zodat we alsnog snel een huisje hebben, moet ik allerlei papieren hebben zoals documenten dat we bezig zijn met scheiding etc.. (moet ik voor bij na advocaat zijn)

pff gaat nog n eeuwigheid duren bah!

Ik word verdorie gedumpt en kan hemel en aarde bewegen om ervoor te zorgen dat mijn kinderen een eigen huisje hebben zoals t hoord

word er sc**tziekvan

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Spannend dat de kids naar de opvang gaan! Hopelijk wennen ze snel!!

@joyce: Applaus voor Yoeri! Hij leert het wel :). Sneu voor Lianne. Altijd vervelend, zeker als het begint op de creche....

@roeltje: Petje af wat jij allemaal doet in je uppie!!! Succes met boodschappen, ben benieuwd hoe het is gegaan!

Dadelijk naar ziekenhuis. Spannend. Heb er gewoon bagger van geslapen vannacht. Ben als de dood met een kluitje in het riet te worden gestuurd.... Of van het kastje naar de muur... Of meer van die onzin. Uk2 gedraagt zich natuurlijk voorbeelding vanmorgen (gisteren ook al) en heeft duidelijk geen last. Knijp hem denk ik even flink in het ziekenhuis. Gillen zal ie :D. Excuses voor mijn niet grappige galgenhumor.

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dre: fijn dat't beter is dan in de uk!! Ben benieuwd hoe ze't hebben gehad. Vast wel goed hoor!! HIER Yoeri heeft steeds meer uitslag. Is natuurlij vd hormonen maar ziet er zo zielig uit. Begin ook te denken dat't ms vd warmte is..

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Succes zo in het ZH, laat maar goed je gevoel spreken daar!
    Klein beetje knijpen mag toch wel :p

@Dretjuh; Het is ook eigenlijk te zot voor woorden, jij moet je maar zien te redden nu met de kids..
    Heb er ook geen goed woord voor over, wordt de scheiding etc nu wel vlot in gang gezet?

@Joyce; als hij het te warm heeft kun je misschien even in zijn nek voelen. Te warm is ook weer niet goed.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik sta echt stijf van de zenuwen...vandaag moet de bank akkoord gaan wbt de bankgarantie/hypotheek.
    Uiterste datum ligt op maandag dus ik houdt echt mijn hart vast vandaag...kan ook ff aan niks anders denken nu :$;)

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    panos succes in't ziekenhuis!! Komt vast goed!! Volgens mij ben je wel gewend om op je strepen te staan. Ja Yoeri doet't 's nachts goed he? Overdag wel huilen nog met slapen maar heb 't 5min troostplan en dat geeft al rust omdat't een plan is. Nu mama nog wennen aan geen toetje geven. Gisteravond toch gedaan omdat ik dacht dat't me op fc0tijdstip beter leek en dus een volgespuugd bedje... Tja...

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dees tja hij voelt lekker warm maar niet heet. Succes vandaag!! Ik duim mee!!

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce: FIjn he dat alleen het hebben van een aanpak/plan al rust geeft? Heb ik ook altijd. Anders ben je continue aan het twijfelen. Nu even een paar dagen consequent doorzetten. Ik heb uk2 toen echt goed leren kennen. En ook voor hem bleek het standaard ritme super te werken, ik moest hem er alleen even inkrijgen.... Standaardritme van voeden-even waker-slapen/bed tot volgende voeding. Dat ritme hadden we (tot het een paar weken geleden misging) nog steeds.

@joyce2: Op mn strepen staan kan ik idd wel ;). Alleen moet er natuurlijk wel iets te onderzoeken/aanpakken zijn. Ik hoop gewoon dat het een lampje gaat branden bij het horen van mijn verhaal. Dat ze weten in welke richting ze het moeten zoeken. Als zij ook geen idee hebben wordt het lastig....Kan moeilijk alle onderzoeken gaan eisen die er maar zijn....

@dees: OOk voor jou een spannende dag! Ik duim voor jullie!

@dretjuh: Belachelijk dat het zolang duurt allemaal!! Zijn er geen flats ofzo die gereserveerd worden voor 'dit soort' gevallen. In vlaardingen was dat wel zo. Zaten alle spoedjes in dezelfde flat. Maar ja, iets is beter dan niets. En van daaruit kan je tenminste weer iets gaan opbouwen voor jou en de kids. IS er ook niks in de particuliere verhuur? Een te koop staande woning ofzo? Miss kan Peter dan tijdelijk iets bijdragen. Hij wil toch ook dat zijn kinderen in een fijne en rustige woonomgeving zitten.... TOch Peter??

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Hmmm.... nieuw handigheidje verzonnen om op mp te shoppen. Alleen koop ik nu nog meer... Ik zoek nu op speelgoed binnen een straal van 10km en ga dan zitten winkelen. Niet handig... ALhoewel, heb net de oude SMEG koelkast verkocht voor 160 euro dus mag wel weer even....

Toch?

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @joyce; Thanx voor het duimen.

@Panos; ook jij bedankt ;)
    Herinnert mij eraan dat ik nog bezig moet voor 2 tobi's voor Luca...die proppen we nog steeds in de MC ;)

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    herinnert mij eraan dat ik nog wat spullen voor mp heb. Iemand interesse in een recorder/dvd speler/brander of heeft iedereen inmiddels digitale tv met zo'n kastje waar'n recorder in zit?

Deel Deze Pagina