@Dees: nou gisteren is alles goed besproken waarvan ik de indruk krijg dat P en ik er zelf goed uit gaan komen. Ik snap dat je stijf staat van de zenuwen!! Komt hopelijk allemaal goed met je bankgarantie @Panos: urgentie is weer iets heel anders en ook daar heb ik al die papieren voor nodig. Dus dan ben ik met extra inschrijfduur beter af (sta dan 51 maanden ipv 1 maand ingeschreven en kan dan gewoon een huisje zelf uitkiezen) P zorgt er wel voor dat we niks te kort komen, daar is gisteren goed over gesproken en daar maak ik me ook geen zorgen over. Particulier is TE duur en er worden in Tilburg nu complete straten gesloopt en die inwoners moeten ook een huis hebben dus dat word lastig.
pff mn vader dacht gezonde vruchtensapjes te halen van de appie... dani gooit nu alles over :S en layla met beker sap en al, dus al haar kleren vuur en vuur rood!! (had ze nog een duur shirt aan ook) dus whoppa meteen in de douche :S gooit dani daarna water over zich heen :S
Haha druk gemaakt om niks.. kreeg tip van iemand van het forum.. MC op het zitje.. Past precies tussen de achterkant en het 'stuur'.. Lenn in de kar zelf waar de boodschappen liggen.. Gelukkig vind hij boodschappen doen helemaal geweldig dus luisterde prima dat hij moest blijven zitten.. Samen alles op de band gegooid en racend terug naar de auto.. Een lol dat ie had Smst man om 11 uur dat ze bijna onderweg zijn.. Kortom, die is rond 1 uur thuis.. Als ik dat had geweten had ik vanmiddag heen kunnen gaan met Lenn en Elise thuis gelaten bij man.. maarja, moet toch een keer gebeuren, man is niet altijd op tijd thuis natuurlijk.. ik ga er maar van uit dat ik er vanzelf handigheid in krijg.. Elise ligt inmiddels op bed, Lenn gaat ook zo.. Nog even de was ophangen en vind het dan wel weer mooi geweest tot vanmiddag..
@Roeltje; ohw echt, dus daar kun je hem redelijk veilig tussen zetten? Nooit geweten. Ik heb de MC wel eens zo gewoon in de wagen gezet en Beau ernaast laten lopen maar die MC nam zoveel ruimte gelijk in. Geef je groot gelijk, straks lekker ontspannen! Lekker dat je man al bij tijds thuis is. @hier; brrr heb het koud, verwarming maar weer aan gezet. Maak me nu een kop noodles klaar, mjammie.
@Dees: ja ik hoop t ook, maar voor ik dat geregeld heb :S Ja de kids hadden het goed, dani huilde lang niet zoveel als in engeland, zo heel soms een zacht huiltje en een "mama" maar t viel best mee. Layla was meteen op dr gemak en had nergens problemen mee @Roeltje: is mij niet altijd gelukt om de MC daarop te zetten, althans niet veilig genoeg voor mijn gevoel Maar fijn dat het goed is gegaan en dat Lenn zo'n lol had Fijn dat je mannetje dalijk weer thuis komt ook, kan ie zn kleine meisje weer bewonderen
He bah, daar zou ik ook flink sagerijnig van zijn. Maura op bed en jij met droge kleren en een kop koffie lekker op de bank?
oww neej dat meen je niet getsiederrie... lekker onder de warme douche, dekentje bakkie koffie of thee erbij en filmpje op de bank Goed advies dacht ik zo
We zitten nu aan tafel bij te komen en broodjes te eten (in de zon . En slecht he dat ik zp er bij heb , muziekje aan, even rust. En al die boterhammen zingend en kletsend opeten duurt hier altijd wel een half uurtje. Echt 45 minuten, gewoon de hele weg, iedere keer als ik dacht dat het minder werd kwam het weer. 2x moeten afstappen omdat ik te weinig zicht had. Maura zat achterop en dat viel wel mee want de wind kwam echt recht van voren en ze legt haar gezicht dan tegen mijn rug dus dat ging nog wel. Ik ben gewoon door mijn winterjas heen nat tot op mijn ondergoed . Maar goed, droge sokken aan, joggingbroek, lekker vest en vooral héel veel broodjes want ik ben nog al overhaast vertrokken vanmorgen zonder zelf te ontbijten . Sorry voor mijn ego bericht hoor, ga zo bijlezen.
riti Wow!! Lekker buitje dus. Pff lekker van bijkomen. Vind't overigens sowieso knap dat je zoveel met maura fietst en naar buiten gaa ondanks'n evt buitje. Lianne Vind't leuk om te fietsen en vraagt soms buiten gaan maar mama vind dat minder als't regent of heeft geregend. Weet dan niet zo goed wat te doen zeg maar en speeltuin valt dan af...
net geluncht terwijl Yoeri lekker in de wipstoel lag. Hij werd al ruim voor z'n hapje wakker en heb geprobeerd maar heb na'n half uur opgegeven en mee naar beneden genomen. Best knap dat hij dan best'n tijd wakker was toch?
sooow, koffie staat op, Maura ligt op bed en ik ben er wel weer . Dank voor jullie reacties. Het is ook echt niet dat ik zo nodig zo veel moet doen met Maura, maar ik ben fulltime thuis he, dan ben je op een gegeven moment ook wel een beetje door je ideeën heen en heb je het wel gezien thuis. De energie en blijheid van andere mensen en kinderen is dan echt heel fijn af en toe. Ze heeft leuk een mobiel geknutseld in ieder geval . @ Joyce; he wat goed van Youri, en lekker even rustig lunchen zelf is ook goed. @ dretjuh; hoe ging het vanmorgen met wennen? @ Dees; jeetje dat het nog steeds speelt die bankgarantie, nu liggen alle goede stukken er toch of zou er nog een grond tot afwijzen kunnen zijn? @ roeltje; heb bij grote AH karren wel eens een maxicosi constructie gezien. Gebruikte de mc nooit dus geen idee. Maar lees nu dat je het prima hebt opgelost al, fijn! kan me voorstellen dat Lenn het ook leuk vond zo in de wagen . @ Noodweer; nou inderdaad, ben iedere keer weer blij dat we geen lekkages oid hebben. Is toch altijd even afwachten bij een nieuw huis, maar nu na een jaar zal het ook niet zo snel meer mis gaan hoop ik. En ja, Maura werd er weer flink wakker van pfffffff
@RiTi; Ja vreselijk is het! Ik zou echt niet weten wat het nu nog zou kunnen tegenhouden..Alle stukken liggen bij de bank. Onze adviseuse verwachte vandaag uitsluitsel te krijgen, ben nu met d'r aan het mailen dat ik zowat mijn schoenen ga opeten..
Aloha. ZIjn weer terug. Weet nog niet wat ik ervan moet vinden.... Onze serie klachten riep helaas geen herkenning op. De eerste oplossing van de kinderarts was de pepti nog 2 weken aankijken en dan terugkomen. Onder het mom van maar 1 ding tegelijk proberen (heeft ie op zich een punt, maar dan word ik gek...). Dus toen ik begon te sputteren hebben we het volgende afgesproken: we stoppen met de pepti en starten met forlax (laxeermiddel). 2 keer per week poepen is 'te' weinig, ook omdat het duidelijk pijn doet. Heb nog geen gevoel bij de forlax, maar wil het wel proberen. Laten we hopen dat dit het toch is. Moeten over 2 weken terugkomen. Hoop alleen niet dat ie ons nu forlax geeft, omdat ik de andere oplossing niet accepteerde en forlax relatief onschuldig is. Onder het mom van 'we hebben een overbezorgde moeder die per se iets voorgeschreven wil krijgen'. Heb hem dit ook gevraagd, maar hier reageerde hij uiteraard ontkennend op (wat moest ie dan zeggen ). Dus op hoop van zegen. Vond trouwens wel dat het op de pepti iets beter leek te gaan, maar we hebben het te kort gebruikt om iets zinnigs over te zeggen. Vandaar de deal met vriend dat we de forlax precies 1 week aankijken en dan stiekem de pepti weer gaan proberen voor 1 week (blijf natuurlijk een stront eigenwijze muts). Oja, mochten gewoon weer beginnen met vast voedsel, want dat kon het zijn. Hoop dat ie gelijk heeft, want daar twijfel ik een beetje over... Ga nu ff teruglezen.
Enne, de kinder arts is best een lekker ding, dus ga toch maar eens googlen op 'munchausen by proxy' voor wat tips en truuks....
@panos, kun je dan niet beter de pepti nu nog 1 week volhouden en dan daarna forlax..? Jammer dat er niet echt iets uitkwam verder. Over munchhausen by procter gesproken, vanmiddag voor de 6e keer in 2 maanden naar de HA haha, Boaz heeft een plekje in zijn nek waar gijs per se van wilt dat naar gekeken wordt omdat hij ook zo vaak ziek is, vind t zelf een beetje genant. Gelukkig heb ik ook nog een vraagje over mm astma achter de hand haha. Boaz zn slechteetfase lijkt voorbij te zijn, hij eet voor 2 sinds een paar dagen. En noemt trouwens mijn borsten 'abeltjes drinten' haha. En roept net mijn aandacht met 'lieverd, lieverd!' Haha.