Lianne zit te knutselen dus vandaar dat reageren soms lang duurt. Panos ben trouwens wel blij dat ondanks de aanval en alle andere bijt verhalen je nog steeds durft af te spreken... Wel fijn dat je positief over Lianne blijft zeg maar. Geeft toch't gevoel dat ik blijkbaar geen heel vervelend mens ben met't bijtend rot kind...
ahh joyce toch, Lianne lijkt me een heerlijke meid! Die absoluut niet zomaar een kindje kwaad zou doen
@ Joyce; Nee, natuurlijk ben je geen vervelend mens en je hebt al helemaal geen rot kind! Vind het heel vervelend voor jullie deze zorgen, het is ook zeker niet niks maar denk echt dat het wel los loopt en dat jullie het goed oppakken. @ Iets héeel anders: aangezien ik al gefrustreerd raak bij de gedachte aan onze ijsvormpjes van afgelopen zomer ben ik op zoek naar nieuwe (waarbij niet alle ijsjes uit de vriezer hoeven als je 1 uit wilt halen, wat dan niet lukt ). Zodoende.....in de zomermood: One Charming Party | Birthday Party Ideas water party: sponge ball tutorial Hoe gezellig, sponsballen!
ik bedoelde't ook wel beetje als grapje maar ja als je elke keer bij opvang zo'n verhaal krijgt begin je dat soms wel te denken. Nou ja was dus als serieus grapje bedoelt. Volgens mij zijn we idd best leuk. Maar goed riti idd wel erg belangrijk om juiste ijsklontjes to vinden!! Hihi. Hoe gaat't met maura d'r temp?
@ Joyce; Maar je weet het nooit helemaal zeker he, met grapjes, zeker online niet. Maar gelukkig maar . Maura is echt niet lekker, at haar brood ook niet goed en dat komt nooit voor. Warm en hangerig, duidelijk verhaal. Geen temp meer genomen, even geen gepluk en lekker naar bed.
Het idee van een zieke Maura en een vaatdoek-Dennis vind ik niet heel gezellig eigenlijk, heb er helaas niet zo veel invloed op . Vrijdag iets leuks doen, jaaaah. Ik ga in ieder geval naar mijn vriendin in Den Haag, lekker lunchen in de stad, koffie date met een oud-collega die destijds mijn (werk)coach was. Misschien nog iets artistiekigs onderweg van een expositie of zo. Maar verder vooral lekker weg en lekker stad, krantjes lezen, koffie drinken en met mijn muziekjes op mijn mp3 in de trein. Zo lang het maar helemaal niets met kinderen, echtgenoten, klushuizen en andere huiselijkheden te maken heeft.
zo dames heb wel alles bij gelezen ga het nu echt proberen bij te houden. is de laatste dagen veel geregel geweest nu is het einde inzicht eindelijk. ook even iets rustiger met werken dus kan weer mee babbelen.
@dees lees dat er een cliente was gestoren,ik heb ook ooit een cliente zo gevonden ik kan zo iets niet van me afzetten. moet je zo iets ook verders regelen dan? @dretjuh ow jeetje meis,snap wel de reden dat ze de kist gedicht al hadden,heel veel sterkte voor de fam. @collo las dat je nog niet ongesteld ben, haha dat zou wat zijn zwanger wezen en nog niets eens iets voor hoeven doen @roeltje wat is jullie grote meis groeit zeg wat een dotje. @riti beterschap voor Maura.
@Little; Hoe is het nu afgelopen met je auto? Ik moet zeggen dat ik het nu redelijk goed van me af kan zetten, was wel erg sneu en triest aangezien deze dame al snel achteruit ging. HA en familie heb ik gebeld, zij hebben het vlot van mij overgenomen zodat ik ook weer verder kon in de wijk. Ik heb gedaan wat ik kon en mocht doen. @RiTi; Maura begint dus een griepje te ontwikkelen, sneu dan he. Ga d'r maar lekker vertroetelen, niet teveel gepluk idd..hopelijk slaapt ze een beetje. @hier; Plek onder mijn voet is weer aangestipt, moet wel onder controle blijven aangezien deze hardnekkig is.. Met de kids naderhand kleine boodschapjes gedaan, bij thuiskomst geluncht en beide heren op bed gelegd. Zit nu even uit te rekenen wat ons voordeel gaat zijn als de kids 2 dgn naar de opvang gaan ipv 3. Scheelt ons ruim 250,- Ik wil namelijk anders gaan werken, zodat ik meer structuur krijg qua dagen. De combinatie van middagen + avonden is echt funest en niet te combineren met de opvang, kids halen, thuis eten koken, eten en dat allemaal binnen 30 min.. Gisteren een heel goed gesprek gehad op mijn werk en er liggen wat andere diensten open met goed gevulde uren dus grote kans dat ik die ga oppakken binnenkort. Eerst ff in kaart brengen vanavond met J. wat ook hem idealer uit komt..
@ LW; Hoe gaat het met Sophie? Heb je nog leuke spam? @ Dees; goed bezig! Zou toch fijn zijn als alles draait en loopt op een manier die voor iedereen fijn is . Plek onder je voet? Heb ik gemist denk ik? Maura slaapt als een roos, geen idee wat het is, vast een leuk virusbeest die ze dan fijn gemuteerd hardnekkig en wel aan ons kan geven . Fijn, we hebben een mee-eter vandaag hihi. Eindelijk iemand aan tafel die wel een normale portie weg eet, ook wel weer eens gezellig .
Olaaaaaaaaaaaaa!! Zo, eventjes een momentje tijd. Tandarts met Milan ging gisteren echt supergoed. Ik heb nog even een jaartje als tandartsassistente gewerkt in een ver verleden, bij deze tandarts, dus is altijd wel leuk. Hij liet Milan het spiegeltje zien en zei dat hij even naar z'n tandjes ging kijken. Doe je mondje maar open en hop, Milan deed keurig z'n mondje open. Ik was zo trots! Ik had ook weer niks....goed he....nog nul gaatjes!!! hihi Net met Rafi naar CB. Bink weegt 6485 gram en 62,5 cm. Was weer een momentje. Prikjes was weer zo zielig..maar gelukkig snel over. Nu verplicht rust, want bekken speelt weer op..dat heb je als je weer overenthousiast gaat lopen doen... En hoest hier? Gezellig meiden, leuk om jullie te zien vrijdag!!
@RiTi; Blijkt dus een hardnekkige voetwrat te zijn, eens in de zoveel weken wordt die weer aangestipt met heftig spul. Na een weekje kan ik een deel van de wrat verwijderen maar groeit ook zo weer aan voor een deel. Tja daar kan ik de lasagna wel uit halen idd Hoe creatief! @Chicken; Grote vent al zeg! Je hebt echt goede melk Ohw jee, toch weer pijn? Doe je aub wel rustig..
@ Dees; maar op deze manier dus niet te veel last van je voet? Maura heeft maar (relatief) kort geslapen maar wil ook haar bed niet uit, prima compromis.
@RiTi; Nee valt nu mee, sinds dat we zijn begonnen met aanstippen is de groote en diepte wel afgenomen. Pijnlijk is het nog wel, met lopen probeer ik het te ontzien..maar de pijn is wel een stuk minder nu. Pff morgen eindelijk naar de tandarts, ergens ben ik best wel bang voor de afspraak. Het is me allemaal geheel onbekend terrein dus weet niet wat ik kan verwachten. Wel weet ik dat ik blij ben dat ik gebeld heb omdat ik nu alleen maar meer pijn krijg aan mijn kiezen. Brood eten is eigenlijk niet te doen maar moet toch iets. Er zijn nu al 2 stukken van mijn kiezen afgebroken.
@RiTi: ahh arme Maura, heej vrijdag jouw idee is een top idee hihi.. haha normadenbloed.. whahaha kan t idee van de lasagne er ook uit halen, super slim en creatief!!!! @LW: dan heb je ook meer tijd om te daten met je beste dinnetje dan hihi @Dees: hopelijk kom je dr allemaal uit met je werktijden @Chicken: jaaa ik kom vrijdag ook, breng dani mee
@Dretjuh..jaaa jij ook, gezellig!!! @Riti..heel duidelijk lasagne..leuk zeg! @Dees..oei, wratten, kunnen zo hardnekkig zijn. Het gekke is, je kan er ook ineens vanaf zijn. Mijn moeder heeft jaren lopen klooien met wratten en kloven etz op haar handen. En ineens waren ze allemaal weg! Wie komen er nou vrijdag....met het oog op iets lekkers?