@dees,ow zo.netjes gedaan,snap ik volkomen je zorgt al nu eventjes voor de mw. @auto, die is totaal los verklaard dat wisten jullie al. ik heb er nog voor kunnen zorgen dat hij met terug werkende kracht all-risk nog is gegaan. biedingen op me wraak is afgerond,de rest van de overige bedrag wordt aangevuld door de verzekering. leen auto moet ik zo inleveren deze mocht ik 14 dagen hebben. ook gelijk alles mee nemen van de wraak zo hij van me naam af kan en ik het geld ontvang. gelijk door naar de auto dealer waar we de auto hadden gekocht.gister al gekeken voor een auto.natuurlijk wouden ze een duurdere aansmeren maar ik wou het zelfde bedrag betalen wat ik voor de andere ook had betaald. vandaag gehoord dat dit ook een deal is.(natuurlijk eerst wachten op de geld van de verzekering) me parrot en me toeren teller worden over gezet. tank wordt vol gegooid. jaar lang garantie +binnen en buiten land servers.geen verlies maar winst gedraaid @riti ik heb helaas geen spam,eventjes geen foto gemaakt. met sophie gaat het goed.laatste tijd is ze weer lekker vrolijk. ipv peuter gepuber. leuke spam,s hihi poppenwagentje zit goed vol volks verhuizing? @chicken heey meis, wat goed dat het zo goed ging bij de tandarts hoe gaat het met jou? @vrijdag hmm heb iets gemist denk. ik kan helaas niet mee ik heb dan nog geen nieuwe auto helaas
Hoooiii vanmiddag huis van mn vriendin even schoongemaakt.. zij mag natuurlijk niks doen en haar vriend blijft een man natuurlijk.. die ziet de helft niet liggen alles is weer schoon en fris.. Eten is bijna klaar. stamppot snijbonen met hamblokjes
@LW: pfff wat n opluchting alsnog zeg!!! nu hopen dat het met je lichamelijke klachten allemaal goed gaat komen! jammer dat ik met mn pa's busje moet anders hadden we vrijdag samen kunnen gaan.... mis je @Roeltje: wat lief dat je dat voor je vriendin doet! @Hier: zow op naar de bus, vergadering en verkooptraining op mn werk!
Lw wat goed van je auto zeg.. gelukkig is dat nu opgelost.. Nu lichamelijk nog.. Dre ach doe het graag, als zij daardoor haar rust kan houden.. maar goed, was de keuken aan het doen en was dr ineens kwijt.. 'waar ben je?' (zag de bui al hangen) badkamer zei ze.. oke prima, iik dacht dus die is zich aan het opmaken ofzo.. niet he.. staat ze verdorie de badkamer schoon te maken.. Heb r teruggestuurd in de stoel.. Ze wilde helpen.. ja daaag haha.. daar was ik voor vanmiddag wow lenn heeft eindelijk weer goed gegeten.. eerst de hamblokjes eruit gevist en daarna de stamppot opgegeten.. vlees en toetje ook helemaal op elise slaapt nog even in de kinderwagen en straks beide badderen en douchen
officieel weer een nieuwe auto gekocht haha hij staat nu bij de garage wordt alles ingebouwd,en na gekeken op alle punten zo ik een apk. mag de leen auto langer lenen gelukkig moet ook morgen naar de fysio voor me rug 2 mei naar het zh in veghel voor de rest na te kijken van me nek en rug. @dretjuh en roeltje ja idd.ik ben het gewoon echt beu de pijn.alle rotzooi die ik moet slikken voor de pijn. @dretjuh mis je ook mop. we date snel. succes vanff met de verkooptraining. @eten tsja we doen simpel frietjes vanff hmm stamppot jammie. @roeltje eet Lenn altijd goed?
Doortje Potver, dat is me ook wat Hoe kan je ons nou kwijt raken??!! LW Normaal gesproken eet hij hartstikke goed. Alleen afgelopen week had hij een typische peuterbui Dus eten zat er niet echt in. Maar vanavond niks aan de hand gelukkig. Beide aapjes gebadderd/gedouched.. Liggen nu allebei lekker te slapen.. Lekker op de bank niks doen en op tijd naar bed. Ben benieuwd of ik morgen moet werken of niet *ziet de bui al hangen*
Hihi, nieuw deel hĆØ?! Nog niks gepost, dus dan raak je mensen kwijt! Maarrr, gelukkig heb ik jullie weer gevonden!!
Panos Superlief om haar 2,5 ste verjaardag te vieren.... Wat goed! Hier misschien ook een idee... Zoek nog een reden om die doos duplo die al maanden in de kledingkast staat te geven... Als Dre met Freddy bij jou langs komt zorg ik dat ik heel toevallig ook-in-de-buurt-was... LW Neuh, echt niet zwanger....we gaan gewoon voor een 2013 beebje... Leuk dat je weer een beetje meer komt kletsen meid! Wat fijn dat alles met de nieuwe en oude auto nu toch geregeld is...komt het toch nog goed. Je verdient het meid! Hier Wordt ik nu al gek van mijn man.... OK, hij is zielig en heeft pijn... Maar ik zat daarstraks echt te trillen van frustratie toen ik tegelijk probeerde te koken, de vaatwasser uit te ruimen, de kinderen te vermaken, de tafel te dekken en een mierenplaag te bestrijden. En dit na een volle werkdag en nog even de kinderen van het kdv gehaald en boodschappen gedaan... Ik zat er helemaal doorheen want Lizzy bleef maar huilen, die was gewoon moe. Dan kun je erop wachten dat Amy ook mee gaat doen...en ik maar proberen alles te regelen.... Kan dan zo balen dat Ferdy op de bank blijft liggen en echt helemaal niks doet... Heb hem ook gewaarschuwd dat hij de volgende keer echt wat moet doen, anders breekt de hel los...ziek of niet. Als je lekker op de bank voetbal kunt kijken, dan heb ik wel eens in een slechtere staat de kinders verzorgd....niet miepen dus en helpen, al is het maar iets... ....zo dat moet eruit... Nu gelukkig weer rustig maar baal dat ik nog iets voor mijn werk moet doen. Misschien toch maar morgen? Dees Heel veel succes morgen. Hoop dat het allemaal meevalt. Wat betreft die voetwrat. Hier ook jaren 1 gehad en die was na jaren last ook van de een op de andere dag weg...zo vreemd. Hoop dat die van jou het ook opgeeft. Chicken Ik kan helaas niet mee, moet werken. Veel plezier in ieder geval! Doortje ANders waren we op een gegeven moment je wel komen halen hoor! Zo snel kom je niet van ons af...
@ collo: haha lief van je! Dat van die zieke man is zoooo herkenbaar!! Man up, en ga naar bed zidra de kids op bed liggen!! Bij mijn man hebben ze echt 3 kwartier lopen sjorren, dus heel naar. Weet zelf ook (nog) niet hoe het voelt. Maar heb die avond tegen man gezegd: over een uur kun je instorten, nu heb ik je nodig!!
Collo Begin toch bang te worden dat dit typisch man-eigen is.. Och guh zooooo zielig zijn ze als ze ergens last van hebben.. Ze storten nog net niet in Maar ondertussen het hoogste commentaar, commanderen van hier tot gunder en weer terug.. Moeders kan overal voor opdraaien.. Maar als moeders ziek is word het ook niet voor ons gedaan.. *frustreert even met je mee* Doortje Aah ja dan is het lastig vinden he Maar gelukkig ben je er weer bij
Doortje/Roeltje Bedankt voor het begrip...moest het gewoon heel even kwijt. Nu kan ik weer een beetje Florence Nightingale spelen... Heb weer wat energie... Kan me alleen gewoon niet ertoe zetten om mijn planningsgesprek voor mijn werk te gaan uitwerken... Blegh en die moet morgen bij mijn manager binnen zijn...
Heb trouwens wat kleding van mezlef op MP gezet en dat loopt echt stukken beter dan kinderkleding.... En dat voor kleding die ik zelf echt niet meer aan doe... Voor een pakketje (3 shirts en 3 tuniekjes) nu al bijna 20 euro geboden. Voel me er bijna schuldig over...zit ik meteen te twijfelen of dat niet teveel geld is....of het dat wel waard is...of ik het niet gewoon weg moet geven...zucht
Nee, het is niet veel werk maar moet er wel echt even goed over nadenken want het gaat over mijn persoonlijke doelstellingen in mijn werk voor dit jaar. En aangezien onze functies heel erg aan het veranderen zijn, is het wel raadzaam jezelf goed te profileren nu...
Dan pak je toch het laatste bod? mail je haar dat het een deal is.. Ze bieden er zelf op hoor.. Maar goed, zo simpel ben ik Had vanmorgen voor ik naar vriendin ging zo'n pak met mini's gehaald.. Was zoooo lekker, dat ik ze op de terugweg voor mezelf heb gehaald.. zitten er 16 in, heb er nog 2
Dan zou ik het toch nog vanavond maken en morgen nog eens goed doorlezen en eventueel aanpassingen doen. Ik duik mn bedje in.. Ben nog steeds verkouden, bah
@ Collo; Ach wat kan het allemaal rot samenlopen dan he. Het is echt niet cool wat Ferdy heeft moeten ondergaan, maar er zijn echt wel mogelijkheden voor een bijdrage toch? Samen met in ieder geval 1 dame iets baby of peutervriendelijks kijken, zoiets? Heel frustrerend! Wat goed dat je je kleding op mp zet, goed idee! @ Doortje; zwaaaai, ai, ook een zielige man. Het is ook wel echt het zwakke geslacht he tssss @ Chicken; Klinkt echt supergezellig vrijdag. OV met Maura gaat echt niet zo ver, zo jammer. We komen graag later nog eens aanwaaien! @ Dees; sterkte morgen. Als je last hebt met eten is het ook echt goed dat er wat gedaan wordt. Niet leuk, maar je gaat er later veel plezier van hebben.