@roeltje kijk dat is er fijn dat lenn vandaag goed mee at. @collo haha nee dat snapte ik al wel haha moet ook wat voor worden gedaan he maar had ik je toen al over gesproken via fb wat is er met je mannetje?van de aanrijding dan? gooi het er maar uit. je bent een toppie mama/vrouwke. Thnx lieverd (K) @hier klaar met werken.
Hihi heb er nog twee dus prima hoor *gooit nog mini door scherm* godver ik schrik me net helemaal kapot.. was aan het youtuben, oordopjes in.. hoor Elise wat pruttelen en kreunen in dr slaap.. voel ik ineens twee handen op mn zij.. kneiter, vloog zowat 2 meter de lucht in.. Staat lenn naast me.. mama kus.. geeft me een kus en gaat weer naar bed.. ik heb al een tijdje het idee dat hij slaapwandelt.. ik krijg dan geen contact met hem en heb ook niet het idee dat hij het bewust doet zeg maar..van de week riep hij me.. ik kom boven, staat ie op de overloop te vertellen dat er een aap onder zn bed zit.. loopt naar onze kamer en gaat slapen op ons bed.. geen probleem op zich hoor.. maar tien minuten daarna hoor ik wat gestommel boven en is ie in zn eigen bed gaan slapen.. als ik mn mond hou is er niks aan de hand, maar als ik wel iets zeg, al is het maar vragen wat er aan de hand is en waarom hij riep, dan schrikt hij zich een ongeluk en begint ineens vreselijk te huilen.. niet puberend maar echt verdrietig.. Zal mijn ha daar meer over kunnen vertellen.. op google staan veel verschillende uitleggen waar ik weinig van snap. weet ook niet echt hoe ik dat het beste kan aanpakken en evt kan voorkomen (of beperken) want het is vooral voor lenn heel naaar als hij wakker word
LW Ah...juist...er moet idd wel iets voor gedaan worden.. Maar ik houd jullie op de hoogte als er weer iets gedaan wordt...hahaha Man heeft vandaag zijn verstandskiezen aan 1 kant laten trekken bij de kaakchirurg...hij was zo zenuwachtig maar het is hem meegevallen. Volgens mij is zijn rug weer redelijk hersteld na die aanrijding. Blijft gewoon een zwakke plek. RiTi Het is ook heel wat en daarom heb ik ook echt mezelf enorm ingehouden in plaats van al mijn frustratie op hem te botvieren... Nu vind ik hem weer zielig hoor.... en suf...volgens mij werken die zakjes Ibu 600 bij Ferdy beter dan de pillen. Wel dapper van Dennis dat hij vrijdag de hele dag alleen gaat draaien. Ik vraag me altijd af of Ferdy dat zou redden. Heeft hij nog nooit helemaal zelf hoeven doen een hele dag met de kids... Misschien binnenkort eens een kindloos dagje inplannen op donderdag...kan hij het een keer uitproberen inclusief huishouden/boodschappen doen/koken en uiteraard, kindervermaak...
Och dat is naar zo ver weg zijn in zijn slaapwandel -droom of hoe dat ook zit, heftig zeg. Kan me goed voorstellen dat je je te pletter schrok net trouwens.
Roeltje Volgens mij doe je het goed door gewoon met hem mee te doen en niks te vragen om hem wakker te maken. Volgens mij kun je er ook niks tegen doen.
@collo owww, ik dacht van de aanrijden,sorry!maar zo ik het goed lees is zijn rug al een zwakke plek?altijd al geweest? gelukkig dat het is mee gevallen met de verstandskiezen eruit te laten hallen. dat het snel mag genezen zonder ontstekingen. jaaa,is goed mop.wil alles weten he
LW Ah joh, het tandvlees van Ferdy was toch al ontstoken dus komt helemaal goed. Heeft pillen/poeders/spoelspul/antibiotica dus moet goed komen. Rug is zwak sinds een aanrijding van wat jaren terug. Die was wel wat heftiger (had hem zelfs aan de lijn toen het gebeurde, niet leuk) en sindsdien elke keer dat hij wordt aangereden (en dat gebeurt nogal eens) speelt het weer op. Hoe is het met jouw nek? Volgende week weer onderzoeken las ik? Hoop dat ze je snel kunnen helpen meid.
@ Collo; die zakjes ja, echt fantastisch zijn die! (hahaha). Zou niet alles tegelijk doen, huishouden/boodschappen doen/koken en uiteraard, kindervermaak èn kiespijn Als vrienden met 2 of 3 kids vragen of ze bij ons mogen, heb ik stress en loop ik te bedenken hoe ik dat in godsnaam moet doen en liefst onderhandel ik er een paar kids af. Dennis denkt dan alleen maar JAAA leuk, gezellig, kinderfeest! Moet wel een beetje bijsturen anders is het iedere week pannenkoeken, dierentuin en een kinderontploffing tot aan de nok maar leuk hebben ze het allebei .
fijn dat hij iets mee heeft gekregen ervoor. hopelijk trekt de pijn in Ferdy rug snel weg. helaas nog het zelfde,balen hoopte dat het misschien zou weg trekken.morgen voor het eerst naar de fysio. en idd volgende week naar het ziekenhuis voor een echo en een foto. ik hoop dat ze iets vinden.
LW Succes bij de fysio voor je. Hoop dat hij je ook wat pijnverlichting kan geven. RiTi Ik ben eigenlijk echt geen kindervriend he? Ik denk altijd: Horror!!!! als er weer een kindje (neefje/nichtje) wilt komen logeren. Heb ook altijd het idee dat ik een heel gelikt programma in elkaar moet draaien. Maar misschien wordt dat straks nog anders als er leeftijdsgenootjes van Amy of Lizzy komen spelen/logeren.
@collo ja,dat hoop ik.laat wel weten hoe het morgen is gegaan wond 16:00 moet ik er zijn. me duivel als logeetje?hihi.arme Amy
hallo! Ik kom ook nog ff snel mijn gezicht laten zien! Ik heb de hele avond hard doorgewerkt om ons ikea bouwpakket helemaal af te werken en in te richten, het is even wennen, maar ik ben er wel blij mee! Lekker veel opbergruimte voor de kindjes! Ik zal een dezer dagen wel ff een spammetje maken Nu lekker mijn nestje in, het is alweer veeeeeeel te laat! Trusten!
goeiemorgen!! training gisteren duurde 3 uur, kregen van alles over hoe beter te verkopen en ook willen ze nu dat we bij elke klant de handen scrubben of de handen inmasseren met een creme of bodylotion dus we hebben geoefend op handmassage's vandaag weer werken en vanavond door naar belgie dus ben dr t weekend weer niet zaterdag vieren we mn oma's verjaardag (zou 81 geworden zijn) bij de 7geitjes in Tilburg dus da's leuk voor dr achterkleinkinderen.
verstandskiezen. Zijn bij mij 3stuks in 1x getrokken... Zal maar niet neigen hoe Weinig last ik had he? Verder horror nacht!! Lianne vanaf half 2 spoken. Begon met enge droom. De stond ook een vd keren op de overkom denk tegen half3rustig. En rond 5 begon Yoeri. Veel last van slijm enzo en hoesten etc. Rond 6 toch maar voeden en meteen begon de rest van't ochtend gedoe SUUS zwaai!! Ben weer udenhout