@hier ga toch voor de lief stoel krijg toch nog geld van de op koper van me wraak .net een mini copper op accu gekocht voor sophie hihi gaaaf een tom tom zo ik niet meer de weg kwijt raak en een dvd voor achterin voor sophie. @suus wat gaaf!! ziet er super uit zo.
Bonjour! @ Panos; wat sneu voor de kleine man en voor jullie. Ook een beetje vreemd hardnekkig dus wel goed dat de KNO er naar gaat kijken. En inderdaad....je nodigde ons uit in de tuin . @ Suus; opgeruimd staat netjes! Mooi juist helemaal wit. @ Collo; Ferdy weer aan het werk met zijn beurse kaak? Moet de rest ook nog? @ kinderhaters; bij deze bewezen, ze maken de beste moeders @ hier; pfff was erg gezellig gisteren een vriend over de vloer op ziekenbezoek. Echter, Dennis is over al zijn grenzen heen gegaan door er bij te blijven zitten (snap het ook wel, hij is het ook zat en het was gezellig). Nu dus helemaal naar de klote en zijn bed nog niet uit geweest, ook niet voor pijnstilling of iets te eten en te drinken. En sorry, ik ga het niet achter hem aan voeren. Ben ook moe, Maura is niet lekker, heb wel wat beters te doen. Zo dat lucht op .
@RiTi; Dennis komt er zo straks vanzelf wel achter, hopelijk.. Leuk is anders idd. Maura nog steeds koorts? @Suus; Ook aan de stuva, leuk! Vind het juist wel mooi in het wit, vooral in de woonkamer..er is evt. ook een beukenkleur geloof ik. @LW; Die Lief! stoel is leuk he! Ik zit er ook nog over na te denken die aan te schaffen voor Luca, we hebben nu 3 tobi's en ook die bevallen erg goed. Vooral omdat de gordels open blijven staan.
Vanmorgen dus naar de tandarts geweest, ik scheet echt zowat in mijn broek. Ze hebben beide kaken rechts verdoofd, 2 flinke gaten die nu weer gevuld zijn. Maar is het normaal dat ik nu nog flinke pijn heb aan mijn kaken, net of er enorme druk op staat..help! Ik ben weg gegaan met de verdoving er nog in, maar ik voel nu de pijn opkomen. Heb net al wat pijnstillers ingenomen want dit trek ik echt ff niet
@dees klaar bij de tandarts?hoe was het gegaan? jaa leuk he ben er helemaal verliefd op de auto stoel,had L de foto door gestuurd en hij zei gelijk doen we vanff bestellen.okkiedokkie
@ Dees; hoe ging het? Gisteren had ze alleen verhoging, daarna geen temp meer genomen maar ze voelt warm, en vannacht wat klam. Nu heeft ze net als ik een vrij lage basistemp, dus verhoging kan al knap naar voelen als je pech hebt. Tja, zou je denken he dat hij zelf wel komt. Maar als je al 10 dagen voornamelijk ligt en bijzonder weinig eet ben je echt je zelf niet helemaal meer. Hij moet pijnstilling nemen om een uur later wat te kunnen doorslikken, maar bedenk me nu dat hij misschien vannacht nog wel wat gedronken heeft of zo.
@RiTi; Al met al lijkt het wel flink lang te duren hoor, vind het wel zielig voor Dennis. Ik snap idd dat hij ook ff geholpen moet worden, alleen maar liggen de laatste weken draagt ook niet echt bij. Succes hoor.
@Riti, heb volgens mij een hoop gemist wbt Dennis? Durf het haast niet te vragen, maar mag ik de korte versie..? Maura ziek? @Dees, hopelijk helpen de pijnstillers wat en gaat de dag snel voorbij. Wij zijn idd aan het kijken voor een ander huis, heeft geen verschrikkelijke haast, maar willen toch wel over max. 2 jaar verhuizen. We hebben nu een koopgarantwoning dus daar zijn we in principe zo uit en zijn echt verliefd geworden op een vrijstaand dijkwoninkje. Dus volgende week toch maar een afspraak bij de hypotheker gepland. Mag ik je pben als ik vragen heb over alles wat er bij komt kijken? Ik zie er nu al tegenop.. haha. @Panos, Reggio heeft oo een heel gedachtengoed over ideeen vanuit het kind zelf laten komen etc. Omdat Pikler toch echt wat moeilijk toe te passen is op een peuter, en zeker op een kdv is Reggio een meer logische vervolgstap haha. Hoe gaat het trouwens met uk 2 en met de nachten??? @Happy, hoe gaat het met jou twee mannen? Hier een lekker dagje vrij, ze slapen nu beiden. Boaz heeft een neeneeneeneefase, doodvermoeiend. Gisteravond heeft Gijs max en de maximonsters voorgelezen, dat bleek iets te veel van het goede; hij kwam slecht in slaap en toen hij eenmaal in slaap was werd hij huilend wakker van een nachtmerrie. Hij heeft dan ook voor het eerst in zijn leven tussen ons in geslapen tot 3 uur, toen kwam Abel. Dat boek stoppen we voorlopig maar weer even weg.
Hij was erg goed bezig hoor, steeds een half uurtje op en dan even een ommetje en wat doen. Tijdig pijnstilling nemen en dan 6 tot 8x per dag kleine beetjes eten. Begrijp dat hij een baaldag heeft, maar hij doet zichzelf hier geen goed mee zo, flapdrol. Arts zegt niet voor niets 14 dagen, blijkbaar.
@mroos; Wat leuk, een dijkwoning heeft veel charme's. En qua ruimte ga je er dus wel flink op vooruit? Natuurlijk mag je me pb'en, hier is de verhuizing net vers van de pers. @RiTi; 14 dgn zijn nu bijna om of niet? op naar de stijgende lijn dan maar. Hopelijk knapt Maura wel wat op, 2 zieken in huis is echt even too much eigenlijk.
@Dees, ja het is zoooo'n lief woninkje. We gaan er dan idd een stuk op vooruit ja! Van een balkon naar een tuin is nog wel het lekkerste denk ik! Maar het is een beetje nu of voorlopig niet. Want met dit werk kan ik nog wel een intentieverklaring krijgen, maar als ik over 4 maanden bij mijn nieuwe baan begin waarschijnlijk niet natuurlijk.. dus we gaan een poging wagen en geven het 40% slagingskans. Jullie al helemaal gesetteld?
LW Ik heb tot nu toe ook 4 kinderstoeltjes van Marktplaats. Je kunt de bekleding van MC Tobi's er helemaal af halen dus dan is het weer lekker fris. Hebben mij gemiddeld 50-60 euro gekost. Ah, zie dat Suus ze ook op MP heeft gekocht. Die van Lief! is erg leuik, maar ik zou mijn geld dan liever aan andere dingetjes uitgeven van Lief! Bijvoorbeeld een dekbedovertrekje...die zijn zo leuk. Of leuke kleertjes. Zie nu dat je hem al besteld hebt...hahaha ook goed. Hij is wel erg leuk. Panos Jee, uk2 blijft bezig zeg, arme hij... Hoop dat de KNO arts maandag een oplossing weet. Verwachtingsmanagement....leuke term... Vandaag gaat het al wat beter al ligt hij nu weer knock out op de bank... Ergens half mei de volgende lading... Ahh, dus Uk1 wil helemaal niet in de tuin spelen maar die wordt gewoon gedrilld op het meenemen van gastkindjes naar de tuin zodat we daar staan.... RiTi Ben blij dat jij ook de tuin in "moest"bij Panos Oh, mannen die helemaal geen poot uitsteken, zelfs niet om beter te worden. Om gek van te worden... Dre Oeh, lekker handmassage! Dees Ik had het laatst ook. Ben met Ibu maar op bed gaan liggen en na een paar uurtjes was de pijn weer weg.
@ Mroos; heftig dagje, na zo'n nacht. Wel herkenbaar dat verhalen gemakkelijk te spannend kunnen zijn, zo lastig soms (is het niet de inhoud dan de manier van vertellen). Korte versie; Dennis zijn keelamandel is er uit gehaald (chronisch ontstoken) en het valt een beetje tegen . Maura is niet lekker, of het ziek mag heten weet ik niet. Verhoging, hangerig en bij vlagen erg vervelend, kan van alles zijn. Virusje, reactie op Dennis zijn ziek zijn (heeft veel indruk gemaakt en ze snapt er niets van), geen idee. Oeh, dijkhuisje, klinkt fantastisch!
@mroos; Van een balkon naar een tuin is zo goed! Ben er nog steeds zoo blij mee. Nu dat lekkere weer nog Dan zou ik idd het maar gaan proberen, nee heb je..ja kun je krijgen. Toi toi toi! Wij zijn idd helemaal gesetteld, alleen de zolder is nog wat rommelig..maar hey daar is het een zolder voor @Collo; Hier ook de stoeltjes van MP, zelfs een mooie limited edition van Pappilon Op bed liggen durf ik niet, ben bang dat ik dan de tijd vergeet om de kids weer op te halen..die liggen nu op bed bij opa en oma. Rond 15u zou ik ze weer halen..
En een kwakkelend kind dat al meer dan anderhalf uur in bed ligt te kletsen, wat is dat toch met die zieken hier in huis? Wordt een beetje vermoeiend fris, fruitig en vrolijk te blijven en extra gezond te koken en alles schoon en fris te houden (in het kader van de herstellende zieke). Had gewoon 50 uur moeten blijven werken, boeken zijn een stuk rustiger.
Poeh, meiden ben zo blij! het lijkt nu eindelijk mee te zitten. zie club sorry ben enorm ego bezig de laatste tijd, maar op één of andere manier loopt hier alles fout de laatste weken.. maar qua werk lijkt er vanuit mij en het kdv een oplossing te zijn, dus alleen de werkgever moet nog om
@ Roeltje; het tij gaat vast keren, hoop dat je werkgever meewerkt! @ Hier; hehe, man geactiveerd (excuses aanvaard) en Maura in rust. Dat zoiets simpels zo moeilijk kan zijn .
tot laters! Ik ben er weer vandoor om mijn kroost weer op te halen. Iemand nog ideeen qua eten, simpel en makkelijk voor mij