Fijn LW dat het al eerder kan... @Dees Pasta met kant en klare saus met courgette, paar verse tomaatjes ofzo erin. Spagetti met groentenpakketje?! Ook lekker en snel. Leuk om morgen Chicken en Panos in het echt te ontmoeten! Moest er toch eens van komen he na 3 jaar samen te kletsen....
Jaaaaa, heb er zin in morgen! Jullie zijn hier rond een uurtje of 11:00 toch? Wat kan ik voor jullie kindjes halen...gewoon Roosvicee ofzo? Drinkt Milan namelijk altijd, dus dat heb ik gewoon in huis. Heb ook eventueel pakjes appelsap.
Je hoeft niks speciaal te halen hoor Roosvicee is prima, neem wel een bekertje mee Qua tijd dacht ik dat we half 11 hadden afgesproken; is dat ook goed?
@morgen veel plezier voor de meeting met alles dames en kindjes @hier terug van de fysio ik heb zwakke rug spieren wat uit oefend op me bekken nu heb ik een bekkenband mee gekregen.morgen rest onderzoeken in het ziekenhuis.
@chicken: Hier was ook de planning er iets eerder te zijn... IS dat een probleem? Moet 's middags ook nog ff naar kantoor namelijk.
@chicken: ik ben er morgen helaas niet bij, mn pa heeft de auto nodig dus ik ga vanavond al naar freddy toe Trein gaat niet opschieten met de kids...... @LW: fijn dat je morgen al terecht kan!!!! @Hier: ah moet gaan freddy is er al en t eten is klaar
RiTi Uiteindelijk toch gelukt....wel rot voor je dat het allemaal zo traag verloopt met Dennis en dat Maura ook lekker meekwakkelt, dat vreet energie. Hier gelukkig wel een Ferdy op 2 benen weer, nog geen 100% maar wel lief. Heeft vandaag enorm meegeholpen met de kids en eten maken enzo... LW Goed dat het allemaal wat eerder kan! Hopen dat ze je snel verder kunnen helpen...
@ LW; valt het je mee de uitslag? Hopelijk merk je snel resultaat! @ Collo; Fijn dat Ferdy er weer is. Accuutje is wel een beetje leeg na een ruime week de rol van zuster Klivia te hebben gespeeld. Maar het is ok hoor, vanmiddag was hij er wel weer en het wordt nu eindelijk langzaam iedere dag een beetje beter. Morgen een dagje weg, muren komen een beetje op me af dus ben er te laat mee. @ Dees; hoe zijn je kiezen nu? Donsdag as is het 14 dagen geleden, ook de dag dat hij weer aan het werk gaat trouwens.
Hallo, Toe maar, 3 hele gasten gesignaleerd, laat me raden, 1 voor mij en die andere 2 kennen we inmiddels ook wel.... Hoe is het hier?
En hoppa, ineens twee gasten minder.. ach ja, is ook een leven he........ Lw fijn dat je nu eerder mag komen.. werd tijd ook zeg.. Riri hij knapt nog niet zo snel op dus.. balen zeg Oh zo terug
Collo haha misschien is hij je opmerking gisteren niet vergeten dat ie vandaag zo meehelpt.. ach maakt ook nket uit, zolang alles niet op jouw schouders terechr komt toch
Die ene gast is hardnekkig, get a life! Haha... sommige mensen hebben geen boeiend eigen leven... Ik gelukkig wel! @roel: ik zal zo eens even de club induiken, lekker anoniem
@suus; Kennelijk toch niet diegene die jij verwacht If you know what I mean. Hebben we toch meer geïnteresseerden hier. @RiTi; Kiezen zijn nog pijnlijk, kan er niet mee eten nog. Het voelt ook heel erg alsof het er niet hoort..hopelijk morgen wat meer pijnvrij. @LW; Succes morgen in het ZH. @hier; Nieuwe auto is zo goed als besteld. Nieuwe Golf Variant station, zelfde auto als wat we nu hebben maar dan de gefacelifte versie en nieuw. Beide kids gingen net erg onrustig naar bed, 1 voor 1 huilen en jammeren.. Hopelijk slapen ze straks wel goed