December 2009 mama's Deel 15!

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    zwaaai

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ruzie gehad?

Hier
    Moeten morgen naar de verjaardag van de oma van Ferdy. Jaren geen contact mee gehad omdat er nogal wat dingen zijn gebeurt tussen weet-ik-veel-wie en Ferdy's moeder. Vorig jaar toen oma 90 werd toch maar verzoend (stilzwijgend, want je zal ook eens ooit iets uitpraten (weet nu ook van wie Ferdy dat heeft)). Maar nu wordt er dus wel weer verwacht dat we ieder jaar komen opdraven. Zal het doen voor 't ouwe mens, maar ik heb er dus helemaal niks mee. Hopelijk hebben ze lekkere hapjes...;)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    puberende peute; check! Veel huilen; dubbelcheck!
    Rottig he zulkr dagen:(

dees
    oei, dat klinkt niet best:(

Collo
    Joh uitpraten is voor mietjes:p manneneigen? Succes;)

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje uit bed lopende peuter midden in de nacht check. Volgens mij begon ze rond 3 en was't rond 5 stil nadat ik luier had vervangen... Ben net wakker van Yoeri die wat kreunde en mis man in bed.gok dat hij niet meer in slaap kon komen... Die wat Gister ook weer minder in z'n tel dus heerlijk begin van't weekend :(

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    Succes dit weekend;) tiseenfase tiseenfase......

Poeh elise om 4uur vannacht wakker.. schoof het hele bed door.. flesje en weer gaan slapen.. ben ik niet meer gewend joh.. slaapt altijd van 20.00 - 8.00 uur..

hihi net in de keuken gevraagt wat lenn voor ontbijt wilde.. staat met dat vingertje op zn kin en ogen dicht na te denken.. opeens vinger in de lucht en zeg: 'papa ennnnn koe!' hihi muesli met melk.. man eet dat altijd dus is papas eten.. melk kan hij nog niet zeggen maar hij weet dat er een koe op het pak staat.. gek ding.. hoe komt ie er op:D

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce: Sterkte met Lianne! Hopelijk zit ze vandaag weer wat meer in de meewerk-modus.

@collo: Veel plezier dan maar... Mannen en communiceren blijft een bijzonder combi.

@riti: Zwaai terug. Hebben trouwens na lang wikken en wegen ook de Kazam besteld (Stephan mocht kiezen tussen deze en de Puky). Ben erg benieuwd! Enne, goed idee van die cursus! ZO wilde ik dus naar een "Emmi Pikler' Speelgroep, alleen was uk2 nog net te jong...

@roeltje: Wat leuk dat Lenn zoveel knutselt! Ik heb er nooit het geduld voor en ben ook weinig creatief helaas. Gelukkig wordt er op kdv ook veel geknutseld :)

Vriend en uk1 komen terug van het fietsen, dus later meer....

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Had ik trouwens nog verteld dat uk2 aan de ab ivm de ooronstekingen? GIsteren even telefonisch contact gehad met de huisarts en ze heeft ab voorgeschreven. Uk2 heeft nu al 2 weken last van zn oor (echt pijn, want pcm is het enige dat helpt). Aangezien het al de 3e keer is gaan we hierna naar de KNO arts als het terugkomt....

Eetafspraak vanavond gaat niet door helaas. Suf misverstand.... Vriendin had dus donderdagavond laat een berichtje gestuurd of we morgen meegingen. Ik las dat pas vrijdagmorgen en dacht dat ze het over zaterdag had.... Zo suf. Helemaal hoe we er uiteindelijk achter kwamen.... Vriend belde Stephan gister dat ze iets later waren ivm oppas en sloot het telefoontje af met 'tot dadelijk'. Toen viel het kwartje pas... Lekker op tijd. Hahah. Wij hebben nu dus oppas vanavond en een reservering bij een super lekker thai. Oh, wat erg :)

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Wat een rust hier... Hebben jullie wel een leven? Of is iedereen druk met de verzorging van de gewonde mannen (doortje, riti, collo)?

De kids liggen heerlijk te tukken en dadelijk komen de buurtjes van 2 huizen verder spelen. Kids zijn 7 en 5 maar hebben een genetische afwijking waardoor ze zijn blijven hangen op 1,5. Ze praten niet, zijn niet zindelijk. Echt zwaar voor de ouders! Het zal je maar gebeuren... Ze was net zwanger van de 2e toen ze erachter kwamen wat er 'mis' was met de oudste... En dan vanavond dus een vrije avond. Wat zullen we eens gaan doen? Denk dat we met de kids mee-eten en dan eens een biosje pakken voor de afwisseling. Of lekker borrelen in de stad. Iemand ideeen?

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    He Panos, hier 'ook' geen leven hoor :D.
    Leuk dat jullie ook de kazam fiets doen, hier was het ook Dennis die de doorslag gaf.
    Hier geen nieuws, ben moe, Maura is uit haar coöperatieve fase en ben mijn zieke man beu. Erg he.

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Hallo lotgenoot! Dennis een beetje aan het opknappen of is hij nog steeds zwaar gedrogeerd? Hoe bevalt de fiets trouwens?

Wij hebben net gegeten. Blijf een hollander, dus hadden al honger rond 6-en. Pakken denk ik dadelijk een filmpje of gaan borrelen. UItgebreid eten zit er niet meer in :). Altijd lastig die keuzes :)

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier is een loopfietsje geeindigd in Ferdy die een fiets kocht, gelukkig hebben zij ook een fietsenplan op zijn werk...

Net terug van de verjaardag. Kindjes krijgen nu nog wat fruit en gaan dan lekker naar bed. Wij denk ik maar een filmpje kijken vanavond...of nog meer kleertjes op MP zetten.

Panos
    Hoop dat de AB snel inkickt en dat de oorontsteking daarna niet meer terug komt. Hier weinig ervaring mee gelukkig. Geniet van je avondje vanavond.

Riti
    Heb nu ook mijn zinnen gezet op een loopfietsje

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dagje gewerkt tot 6uur.. boodschapje gedaan en kindjes opgehaald.. snel naar huis.. lenn ligt nu op bed, hartstikke moe.. Nog even wat opruimen en dan elise laatste fles en ook naar bed. vanavond zusje en haar vriend op visite. heb niks in huis (niet op gerekend) dus ze doen nog even wat boodschappen voor me haha.. wist pas dat ze kwamen toen ik al bij schoonmoeder was haha.. Morgen helemaal niks doen.. heerlijk

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; Helemaal goed dat zij gelijk wat boodschapjes voor je meenemen, fijne avond nog!

@ Collo; haha Ferdy aan een nieuwe fiets, goed bezig! Welke is het geworden?

@ Panos; leuk, lekker een avondje vol mogelijkheden!
    Fietsje heb ik weggezet :). Ze is (nog) niet zo'n loopfietswonder en moet echt nog leren en wennen in vooral haar balans vs het sturen. Het is dus ten behoeve van mijn rug dat hij even uit het zicht staat ;).
    Ik had bedacht steeds binnen een paar meter te doen en als het een beetje gaat buiten, kan Dennis ook mooi meedoen. Wat een gebuk is dat zeg.
    Maar, wel blij met deze nog steeds. Hij is echt een beetje op de groei (maar niet veel te groot) en ze kan er nog heel lang mee vooruit, fijn!

@ hier; Heerlijke middag gehad! Waren we (Maura en ik) ook wel even aan toe. Vanmorgen kinderboerderij was zwaar door een dwarse Maura wat eindigde in het absoluut niet naar huis willen op z'n peuters ;). Gelukkig kwam ze met een andere bui uit bed en hebben we heerlijk de hele middag in de tuin gerommeld, plantjes gepoot en zaadjes gezaaid en afgesloten met heerlijke hamburgers :).

Dennis gaat een beetje vooruit, pijn is het zelfde maar slapen en eten gaat iets beter dus daar knap je gelijk van op.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Fijn dat het slapen voor Dennis al wat beter gaat. Is erg belangrijk natuurlijk. Jammer dat jij er alleen niet beter van slaapt...
    Heb je zelf wel eens overwogen om iets van slaapmedicatie te nemen? Of natuurlijk melatonine-supplement ofzo?

Ferdy heeft volgens mij een Gazelle Luzern Excellent, maar was in de winkel vooral bezig met de dames en het zelf uitzoeken van een fiets die wordt besteld zodra het belastinggeld binnen is...

15. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Collo: zo die Ferdy, een Gazelle Luzern Excellent. Doe maar duur ;)

@Riti: fijn dat het al wat beter met Dennis gaat!

@Roeltje: zo'n dagje helemaal niets doen is ook lekker.

@Panos: jee, zit niet mee met de oorontstekingen. Hopelijk doet de AB zijn werk.

Hier: 's ochtends met z'n drieen Dora op bed gekeken (vaste prik), toen diploma gezocht dat ik nodig heb voor getuigschrift van mijn opleiding. Nergens te vinden dat kl*teding, morgen maar weer een poging wagen. 's Middags lekker op de gefietst. Nu ff relaxen.

Ben van de week met Robijn naar de huisarts geweest. Ze loopt namelijk met 1 voetje steeds naar binnen, vooral met hardlopen valt dat op. Dus ben doorverwezen naar Cesartherapeut, daar hebben we volgende week maandag een afspraak mee.

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Mooie spam van Youri! Ook al zo'n vrolijk ventje.

Kraamvisite Chicken; wat leuk dat jullie ook meegaan Dre en Panos! Ik zit ook te twijfelen om alleen Tijs mee te nemen....ach...met extra mama's in de buurt moet het met twee ook wel lukken misschien. Ik zal mRoos ook nog even een mail sturen, die wilde misschien ook mee ;)

Fijne dag morgen Roel, lekker genieten! Hopelijk geen flesje voor Elise vannacht...

Collo wat erg van je auto! Nu maar het aantal km per tank in de gaten houden dan.....kan me helemaal voorstellen hoe je je gevoeld hebt.

Panos, erg vervelend van die oorontstekingen, misschien op korte termijn buisjes?
    Nog wat leuks gaan doen vanavond?

Gisteren hebben de jongens gelogeerd bij oma en hebben wij ons 1 jarig jubileum gevierd; shoppen en eten in Breda. Was gezellig. Op tijd in bed en geprobeerd uit te slapen...hadden allebei onrustig geslapen haha...je mist ze toch he. Vandaag lekker thuis aangeklooit, tijsje lekker in de zandbak, papa buiten prullen, mama opruimen. Nu ff potje kaarten en morgen naar mijn zusje in Zeist, die was gisteren jarig.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Happy; wat leuk samen uit in Breda! Kan me het helemaal voorstellen, kijk je zo uit naar heerlijk rustig slapen maar het werkt gewoon niet 'incompleet' :).

@ Collo; heb ook geen verstand van fietsen, maar neem aan dat hij een mooie heeft uitgezocht.
    Vind slaapmedicatie geen optie, al ben ik altijd wel een voorstander bij anderen (hahaha). Ik ken mijn 'voorwaarden' voor goed slapen, dus ook de oorzaak van slecht slapen. Als ik niet wakker wordt na 0200 uur slaap ik als een roosje, inslapers zijn ook niet nodig (en die zijn het makkelijkst).
    Komt bij dat mijn halve familie erg verslavingsgevoelig is en ik denk te weten ik ook, dus ben er ook wat huiverig voor.
    Ik kan erg goed tegen weinig slaap (inmiddels) maar heb ook mijn grens (duh).

Vannacht lekker slapen, Dennis slaapt op de bank. Klinkt vreselijk zielig, maar hem maakt het echt niets uit en onze bank is ook bed. Dus de factor spokende en snurkende man is ge-elimineerd :).

Wat ik trouwens wel gek vind is dat ik altijd erg rumoerig heb gewoond (centrum A'dam en Utrecht, uitgaansleven voor de deur) en daar ben ik nooit wakker van geworden.

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh nee, had gejokt...dit is Ferdy's fiets: Gazelle Eclipse Limited Edition 2012
    Ook leuk.

Happy,
    Ben helemaal vergeten te kijken op hoeveel km hij stond...dom dom dom. Maar ik zorg voortaan echt wel dat de tank vol zit...

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    En melatonine? Of helpt dat ook alleen bij het inslapen? Ik weet wel dat je die ook homeopathisch kunt krijgen.

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; geen idee...zal eens kijken? Zo lang het met een wijntje mag :p
    Oeh, dat is een relaxte fiets trouwens!

Deel Deze Pagina