December 2009 mama's Deel 15!

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dretjuh, heb jij nog een voorop zitje dan? Wat leuk dat Dani zelf pipcorn heeft gemaakt!

Collo, was een heerlijke dag om naar de efteling te gaan! Wil je geen bakfiets? Ook 1001 varaties op mogelijk en dan kan je altijd alle 3 de kids mee.

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Zie mezelf eigenlijk niet met een bakfiets... Vind ik echt iets voor van die binnenstad mama's...

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, hahaha ze zijn er echt in alle soorten en maten!
    Overigens zijn er ook fietsen met bijv twee achteropzitjes.
    Want, wil je er steeds een thuis laten? of altijd met Ferdy op pad?

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    collo. Ik had er ook last van.. Was gekneusde spier geloof ik. 1kant met name en bepaalde handelingen extra auw!! Was rond de 22weken bij Lianne dat dat begon. En ook daarna bleef't beetje verdoofd aan voelen.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @pijn aan ribben; Hier ook gehad, weet alleen niet meer rond welke termijn dat was.

@RiTi; Die beste man is er alweer voordat je er erg in hebt, ik had nu ff de tijd ervoor.
    Scheelt me later weer.

@Collo; Ja. goede vraag, hoe ga je dat straks doen met 3 kiddo's op de fiets..?

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    3 kiddo's op de fiets...?
    Euh...volgende vraag... Auto pakken? Denk dat het voorlopig meer recreatief wordt samen met Ferdy.

Pijn in mijn ribben...auw....bah. Weet nog dat het bij Lizzy de avond voor de inleiding verdween omdat ze toen ineens besloot haar billen onder de andere zij te leggen. Had ze dat maar weken eerder gedaan...

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    3 kids passen wel op de achterbank? :D

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    truste..

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Bonjour!

Ik kan alvast beginnen met de voorbereidingen voor ons franse etentje van morgen, leukleuk.

En ik verwacht een gezellige webwinkelbestelling (drinkfles, lunchbox etc).
    En we zijn niet eens heel erg nat geregend vanmorgen!

Topdag!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    rustig hier...

Ik ben helemaal hyper omdat ik voor Beau een geweldig leuke prijs heb gewonnen :D
    De grote Dierentuin van Lego Duplo!!
    Kreeg vanmorgen een e-mail en moest even 3x lezen voordat ik het door had, zijn naam staat nu ook als winnaar op de site :D

Zit me alleen nu wel af te vragen wanneer ik het hem zal geven, ik bedoel...met de komende sinterklaas en zijn verjaardag krijgt alweer genoeg cadeau's.

Zal straks de Intertoys even afbellen, ik had daar de Luxe treinset gereserveerd maar die laat ik nu maar even schieten vanwege deze gewonnen prijs. Anders wordt het echt teveel.

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, wat leuk!! Die is echt geweldig, wordt zo veel mee gespeeld hier.
    Ik ga me beheersen en koop geen Duplo meer, afgezien van de grote bouwplaat. Twee tonnen vol is genoeg.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Super toch! 2 tonnen vol is idd ook al heel wat waar je je wel wat uurtjes mee kan vermaken :)
    Maar daar bevalt de dierentuin dus wel? Ik vind hem er zo gaaf uit zien maar was me eigenlijk eerst te duur, nu met die actie's is het nog enigszins leuk maar om te winnen helemaal :D

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hij heeft nauwelijks bouwblokken maar juist veel andere dingen. Maura speelt ook vaak los met de dieren en de poppetjes.

Net zoute karamel gemaakt, maar ben nog niet overtuigd. Kwam het zo vaak tegen dat ik het nu toch een keer proberen moest.

Het wordt meegebakken in de chocolade lava cakejes morgen.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Wat gaaf dat je gewonnen hebt! Grote dierentuin is echt leuk! Hebben wij ook. Ik zou hem gewoon geven op het moment dat hij een keertje erg lief is.

Duplo
    Hier ook veel duplo, maar zo leuk! Zit nu nog te dubben over het ziekenhuis. Heb inmiddels met online onderzoek van Synovate in de afgelopen 15 jaar behoorlijk wat punten bij elkaar gesprokkeld. Nog nooit iets besteld ook... Kan alleen niet kiezen tussen de brandweerkazerne of het ziekenhuis. Wil ze eigenlijk allebei, maar dan moet ik nog even doorsparen. Ik moet trouwens wel nog wat van die basis bouwblokken hebben, heb niet zo veel losse blokken. Bouwplaten heb ik wel gekocht....dure krengen... Maar ze spelen er nu wel vaker mee.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haaaaai :)
    Man is onderweg naar huis.. zusje en zwager zijn uit elkaar.. lang verhaal maar waarschijnlijk hebben zijn ouders en schoonzus er een groot deel mee te maken. Zijn schoonzus (getrouwd met zijn broer) ken ik van vroeger.
    Kansloos figuur en kan me niet voorstellen dat ze veranderd is. Enorm kutwijf is ze maar ja..
    Zijn ouders hebben nooit gewild dat hij uit huis ging en liever bij mijn ouders was dan zijn eigen.. groot gelijk want die lui sporen echt niet!
    Maarja, kijken hoe dat afloopt

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ach, wat sneu voor je zus...

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; De dieren zijn hier ook al erg in trek, Luca die pakt telkens de olifant en giraf (heb ook de set babydierentuin).
    De paarden van de paardenstal zijn trouwens ook erg in trek.

@Collo; Net met J. overlegd en Beau krijgt de set gewoon wanneer hij hier thuis arriveert.
    Zou zelf denk ik dan hebben gekozen voor het ziekenhuis, net wat interactiever en meer diverser qua spel & fantasieën.
    Bouwplaten zijn idd duur, ik heb nu 1 zo'n grote groene...de rest is stukken kleiner en zat dan o.a. bij de paardenstal.

@Luuz; Wat een situatie weer zeg, lekker dan!

@hier; The voice aan het kijken, lekker relaxed.

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    The voice
    Wow! Die Leona....

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zij was echt goed!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goodmorning

Luca sliep uit tot 8.45 :D
    Heerlijk zeg voor een keer, Beau was om 8u wakker en kroop nog even lekker naast me in bed.

Deel Deze Pagina